Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علی نیکزاد با اشاره به نشست بررسی روند اجرای پروژه‌های راه‌آهن اردبیل و بزرگراه اردبیل - سرچم با حضور استاندار اردبیل، نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس و معاون وزیر راه‌وشهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور، گفت: نمایندگان استان اردبیل به طور مستمر پیگیر تأمین زیرساخت ارتباطی از جمله راه‌آهن اردبیل - میانه و اردبیل - پارس‌آباد، بزرگراه اردبیل - سرچم و تجهیز و تکمیل فرودگاه‌های اردبیل و پارس‌آباد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: راه‌آهن اردبیل - میانه، ۹۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ۱۰درصد باقی‌مانده نیز برای اجرا به ۲هزارمیلیارد تومان اعتبار نیازمند است.

وی یادآورشد: بر اساس پیگیری‌ها، از محل بانک‌های رفاه کارگران و سپه هر کدام ۲۰۰میلیارد تومان به‌صورت ماده ۵۶ و از محل سفر ریاست جمهوری به استان نیز ۳۰۰میلیارد تومان اختصاص می‌یابد.

نیکزاد خاطرنشان کرد: علاوه بر این راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران نیز ۳۰۰۰ تن ریل از محل اعتبارات خود به این‌ پروژه اختصاص می‌دهد که قیمت هر تن ریل، ۳۵۰میلیون تومان است.

نماینده مردم اردبیل، نیر نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیمانکاران بنیاد مستضعفان هم که روسازی پروژه را انجام می‌دهند، ۱۵۰میلیارد تومان طلب دارند، اظهار کرد: هماهنگی‌های لازم برای پرداخت ۵۰میلیارد دیگر به پیمانکاران این بنیاد انجام شده تا اقدامات روسازی با سرعت انجام و طلب بنیاد در آینده پرداخت شود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در خصوص بزرگراه اردبیل - سرچم قرار شده تا پایان سال و فصل کاری، ۷۸ کیلومتر از این پروژه تکمیل و مابقی ۱۰۰ کیلومتر باقی‌مانده نیز تعیین تکلیف شده و در اختیار قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) قرار گیرد تا پروژه از محل تهاتر نفت اجرا شود.

وی همچنین از انجام مطالعات برای اجرای بزرگراه در قطعات دارای تونل مسیر سرچم خبر داد و گفت: با توجه به وجود ابنیه فنی همچون تونل در ۴۵ کیلومتر از این مسیر، مطالعات لازم در خصوص اجرای جاده جایگزین برای این تونل‌ها انجام و بعد از مطالعات نحوه اجرای بزرگراه در این قسمت نیز مشخص می‌شود.

نیکزاد خاطرنشان کرد: در تلاش خواهیم بود امسال مجوز ماده ۲۳ برای راه‌آهن اردبیل - پارس‌آباد اخذ و یک هواپیما برای بهبود وضعیت پروازهای استان در اردبیل مستقر شود.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور جمهوری اسلامی ایران استان اردبیل علی نیکزاد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور جمهوری اسلامی ایران مجلس شورای اسلامی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور جمهوری اسلامی ایران استان اردبیل علی نیکزاد مجلس شورای اسلامی راه آهن اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۴۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است

رئیس شورای شهرستان بن گفت: بخش شیدا از لحاظ زیرساختی بسیار ضعیف است و تقاضا می‌شود به این بخش در تخصیص اعتبارات نگاه ویژه‌ای شود.

محمود بهارلویی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری با بیان این که بخش شیدا از لحاظ زیرساختی بسیار ضعیف است و تقاضا می‌شود به این بخش در تخصیص اعتبارات نگاه ویژه‌ای شود، اظهار کرد: اخذ مجوز ماده ۲۳ برای سالن ورزشی، ورودی و خروجی شهر یان‌چشمه جهت ایجاد میدان و بلوار ورودی و تخصیص اعتبار بهره‌برداری فاضلاب شهر بن بعد از گذشت قریب به ۳۵ سال از کلنگ‌زنی پروژه از مطالبات اولویت‌دار مردم این شهرستان است.

وی افزود: تخصیص اعتبار جهت بهره‌برداری سه‌راهی بارده به تومانک و احداث زیر گذر یا روگذر نیز از تقاضاهای دیگر مردم شهرستان است.

رئیس شورای شهرستان بن با اشاره به لزوم تخصیص اعتبار جهت بهره‌برداری جاده ترانزیتی بن به سد زاینده رود، اضافه کرد: ۲۰ میلیارد از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی به شهرستان تعلق گرفته شده است و تکمیل این جاده باید در اولویت قرار گیرد.

بهارلویی تاکید کرد: تدابیر لازم در خصوص آسفالت و زیرسازی معابر روستاهای حیدری، شیخ شبان، بارده، تومانک، لارک، آزادگان، پهنا، شهر وردنجان و شهر بن، همچنین احداث زیرگذر یا روگذر روستای لارک و ترمیم و روکش آسفالت جاده پهنا به آزادگان اتخاذ شود.

کد خبر 749185

دیگر خبرها

  • لزوم اعتبار ۱۰۰ همتی برای تکمیل پروژه‌ های آب و خاک
  • لزوم اعتبار ۱۰۰همتی برای تکمیل پروژه‌ های آب و خاک
  • بهره برداری از قطار اردبیل- میانه در نیمه اول سال جاری
  • آبرسانی به دهدشت غربی نیازمند ۱۰۰۰ میلیارد تومان
  • راه آهن اردبیل امسال به بهره برداری می رسد
  • تکمیل طرح‌های آبی مشگین‌شهر نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است
  • احداث تقاطع سه سطحی در میدان فتح/ تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) ترافیک غرب تهران را کاهش می‌دهد
  • پروژه آبرسانی به شهر ارکواز ملکشاهی امسال تکمیل می شود