Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@04:09:37 GMT

صعود شاگردان وکیلی با برد برق آسا

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۸۷۰۸۲

صعود شاگردان وکیلی با برد برق آسا

 تیم‌های والیبال نوجوانان ایران و چین تایپه در سومین و آخرین دیدار خود از مرحله گروهی مسابقات قهرمانی پسران زیر ۱۸ سال آسیا، امروز (پنج‌شنبه – ۲۷ مرداد) به مصاف هم رفتند که برنده این رقابت، تیم ایران با حساب سه بر صفر بود.

محمد وکیلی سرمربی تیم نوجوانان ایران، مثل دو دیدار قبل مقابل چین و کویت برای شروع این بازی، طا‌ها بهبودنیا، عمران گوگجلی، محمد مانی علیخانی، محمدرضا آل جلیل، سیدمتین حسینی، آرمین قلیچ نیازی و سیدمرتضی طباطبایی (لیبرو) را به زمین فرستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوجوانان ایران در این دیدار، کار سختی نداشتند و با تسلط بر سرویس و حمله و کنترل اسپک‌های حریف با دفاع روی تور، حریف خود را از پیش ر برداشتند.

نتیجه ست‌های این بازی ۲۵ بر ۱۵، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۱۶ به سود ایران بود. به این ترتیب، شاگردان محمد وکیلی، تنها تیمی بودند که با ۹ امتیاز از ۳ پیروزی متوالی، راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند.

محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال، مثل ۲ بازی قبل، عملکرد نوجوانان ایران را از جایگاه ویژه سالن فدراسیون تماشا کرد.

در گروه B، تیم‌های نوجوانان ژاپن، هند، کره‌جنوبی و تایلند در مکان‌های اول تا چهارم قرار گرفتند و در گروه A نیز ایران، چین، چین‌تایپه و کویت در جایگاه‌های اول تا چهارم قرار گرفتند.

مرحله یک چهارم نهایی مسابقات نوجوانان آسیا با انجام ۴ بازی، روز شنبه ۲۹ مردادماه پیگیری خواهد شد.

چهاردهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر ۱۸ سال آسیا که از روز دوشنبه ۲۴ مرداد در سالن والیبال آزادی آغاز شده است تا روز دوشنبه ۳۱ مرداد ادامه خواهد داشت. ۴ تیم برتر این رقابت‌ها، جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را کسب خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسابقات والیبال قهرمانی آسیا تیم ملی والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۷۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی

   به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا با حضور ۳۲ تیم از روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت آغاز می‌شود و به مدت چهار روز (۱۶ اردیبهشت) در روی‌اِت کشور تایلند پیگیری خواهد شد.   تیم‌های والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران امروز (شنبه هشتم اردیبهشت) و قبل از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا با سیدمیلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال دیدار و گفتگو کردند. در این نشست وحید مرادی نایب رئیس، نادر انصاری نایب رئیس کمیته ساحلی و سرپرست داوران مسابقات قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا در تایلند و کامران ذوقی دبیر کمیته ساحلی نیز حضور داشتند.   در ابتدای این نشست عبدالروئوف بستگانی سرمربی و غلامرضا بحریه رئیس کمیته ساحلی گزارشی از تمرینات و کار‌های انجام شده برای حضور شایسته تیم‌های ملی نوجوانان ایران در قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا ارائه کردند.   رئیس فدراسیون والیبال نیز در ادامه این نشست با تاکید بر اینکه رشد و توسعه والیبال ساحلی یکی از اهداف جدی فدراسیون است، گفت: بازیکنان ملی‌پوش رده سنی آینده‌سازان این رشته هستند و توقع دارم ساحلی با حضور شما‌ها عزیزان خودش را از سایه سالنی بیرون بیاورد، زیرا هدف تعیین شده برای ساحلی نیازمند تلاش آینده‌سازان این رشته است.   سیدمیلاد تقوی تصریح کرد: می‌دانم شرایط اقتصادی والیبال ساحلی متفاوت از سالنی است، اما عقب‌تر نیستیم و در سال‌های اخیر اتفاقات خیلی خوبی برای ساحلی افتاده است و قبل از شما، خیلی‌ها سختی زیادی کشیدند. دلسرد نشوید و برای پیروزی بجنگید. بدانید که فدراسیون والیبال برای شما زحمت کشیده و از یک شکست پشیمان نشید و از اهداف ساحلی کوتاه نیایید.   رئیس فدراسیون والیبال هدف ساحلی ایران را حضور در المپیک دانست و گفت: انشاالله در ۲۰۲۴ به این هدف دست یابیم، اما اگر نشد، قول می‌دهم والیبال ساحلی ایران در سال ۲۰۲۸ حتما المپیکی خواهد شد.   تقوی خطاب به ملی‌پوشان ساحلی زیر ۱۹ سال گفت: هر افتخاری پاداش خودش را خواهد داشت و قول میدهم هر مقامی در مسابقات قهرمانی آسیا به دست آورید، توجه ویژه‌ای خواهیم کرد و حمایت کنیم. یادآوری می‌کنم که تنها چیزی که در ورزش ثبت می‌شود مدال ورزشکاران است و اجازه بدهید این روز‌ها با مدال شما ثبت شود.   وی برای تیم‌های اعزامی آرزوی موفقیت کرد و گفت: خیلی خوشحالم که بازیکنان از استان‌های مختلفی دعوت و انتخاب شده‌اند. تمرکزتون برای بهترین بهره‌وری را افزایش دهید تا انشالله امضای این تلاش‌هایتان طلایی باشد.   حبیب اکبرزاده کاشانی و امیرعلی قلعه‌نوی (تیم یک ایران)، محمدرسول بستگانی و کیارش باقری (تیم دو ایران) بازیکنان اعزامی به مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا هستند که ساعت ۲۲:۴۵ دقیقه امشب (شنبه شب) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) راهی تایلند می‌شوند.   عبدالرئوف بستگانی به عنوان سرمربی، مرتضی احمدی پوربندری (مربی)، محمد رمضانی (سرپرست) و اکبر مسیبی به عنوان داور همراه، ملی پوشان را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

دیگر خبرها

  • جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴| فوتسال ایران جام قهرمانی را پس گرفت/شاگردان شمسایی بر بام آسیا
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • صعود ایران با حضور ۴ گلستانی به فینال والیبال دانش آموزان جهان
  • کار سخت سپاهان برای صعود در جام حذفی
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • صعود ملوان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • تراکتور از ذوب آهن انتقام گرفت/ صعود سرخ های تبریز به یک چهارم
  • هوادار ۳-مس سونگون۱: صعود تیم مسعود به یک چهارم
  • صعود شاگردان شمسایی به فینال در ضیافت پنالتی‌ها
  • صعود دانش‌آموزان والیبالیست ایران به جمع چهار تیم برتر جهان