Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن بحرینی روز جمعه در گفت‌وگو با ایرنا، بیان کرد: ۱۳۴ میلیارد و ۲۵۳ میلیون ریال برای باز راه اندازی  این واحدهای تولیدی سرمایه گذاری و با احیای آنها برای ۷۰ نفر اشتغال‌زایی شده است.

وی ادامه داد: این بنگاه‌های اقتصادی تولید کننده محصولات بتنی، تابلوی برق فشار ضعیف و متوسط، محصولات بهداشتی و آرایشی، شست و شو و دانه بندی شن و ماسه و قطعات سیمانی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 معاون امور صنایع و معادن اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر افزود: چهار مورد از بنگاه‌های اقتصادی احیا شده در شهرک‌های صنعتی استان مستقر هستند و چهار واحد نیز خارج از شهرک‌ها مستقر هستند.

بحرینی اضافه کرد: مشکلاتی که سبب توقف فعالیت این صنایع شده بود متفاوت است اما به طور کلی مسائل حقوقی و اداری، مالیاتی و بیمه کارکنان، تامین سرمایه در گردش و ماشین‌آلات از مهمترین آنها است.

وی با اشاره به نشست‌های بررسی و فعالیت‌های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان بوشهر در راستای حل مشکلات واحدهای تولیدی، گفت: در زمان حاضر ۹۱ واحد صنعتی تولیدی راکد در این استان وجود دارد که حل مشکلات و احیای ۵۰  مورد از آنها تا پایان سال جاری هدف گذاری شده است.

برچسب‌ها بوشهر اشتغال زایی رونق تولید وزارت صنعت معدن و تجارت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر اشتغال زایی رونق تولید بوشهر اشتغال زایی رونق تولید وزارت صنعت معدن و تجارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۹۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر

  به گزارش خبرنگار گروه صنعت خبرگزاری صدا و سیما، ۲۵۰ واحد تولیدی برای شرکت در جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی استان تهران به صورت تخصصی ارزیابی شدند که در نهایت به ۱۲ واحدی که بیشترین امتیاز را کسب کرده بودند، نشان اقتصاد مقاومتی اعطا شد.   الگوسازی مناسب در عرصه تولید کالا و خدمات، ایجاد فضای رقابتی مناسب در افزایش کیفیت تولید کالا و خدمات، گسترش ضریب نفوذ گفتمان اقتصاد مقاومتی در واحد‌های تولیدی و خدماتی و همچنین هدایت عرصه تولید در زمینه پیروی از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از اهداف جشنواره اعطای نشان اقتصاد مقاومتی عنوان شده است.

دیگر خبرها

  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • حضور۲۰ واحد تولیدی استان بوشهر در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • حضور ۲۰ واحد تولیدی و فعال استان بوشهر در نمایشگاه ایران اکسپو
  • بیش از ۱۰ هزار واحد صنعتی به چرخه تولید بازگشتند
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی
  • اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر