Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@05:01:12 GMT

سینا پرکاس: افتخار می‌کنم سرباز تیم ملی باشم

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۸۹۸۶۵

سینا پرکاس: افتخار می‌کنم سرباز تیم ملی باشم

دروازه‌بان تیم سن‌ایچ ساوه درباره شرایط خود،‌ وضعیت تیم و دعوت به تیم ملی فوتسال به صحبت پرداخت.

سینا پرکاس در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در خصوص شراط تیم فوتسال سن‌ایچ گفت: عرض تسلیت به تمام شیعیان جهان به مناسبت این ماه عزیز باید بگویم لیگ امسال به واسطه پخش شدن بازیکنان جوان و خوب در اکثر تیم‌ها، با کیفیت و نظم خاصی در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج بازی‌ها هم به دلیل همین  کیفیت اصلا قابل پیش‌بینی نیست.

وی در ادامه افزود: سن ایچ با مدیر توانمندش، مهندس باقری در چند سال گذشته با یک برنامه ریزی خوب، مدیریت هزینه صحیح و امکانات خوب مجموعه سن ایچ توانسته در مسیر پیشرفت قرار گیرد و شک نکنید تا چندین سال با این برنامه ریزی مدعی قهرمانی خواهیم بود. امسال هم هدف گذاری‌مان حضور بین ۵ تیم بالای جدول و کسب بهترین رتبه ممکن است.

پرکاس درباره دعوت شدن به اردوی تیم ملی گفت: سرباز تیم ملی بودن افتخار هر بازیکنی است مخصوصا زمانی که سرمربی تیم ملی یکی از اسطورهای مشهور جهان باشد. تمام تلاشم را انجام می‌دهم که سرباز و شاگرد خوبی برای آقای شمسایی و کادر فنی کاربلدشان باشم.

سنگربان سن‌ایچ درباره حضور شمسایی روی نیمکت تیم ملی و جوانگرایی افزود: این اتفاق باید رخ می‌داد و آقای شمسایی با دل و جرات خاصی این اتفاق را رقم زدند. با تشکر از زحمات تمام بازیکنان گذشته تیم ملی نوبت به عصر طلایی جدیدی رسیده است. امیدوارم در این پروسه جناب شمسایی موفق و پیروز باشند و اطمینان دارم این اتفاق می‌افتد. جناب شمسایی برند فوتسال ایران و جهان هستند. شک نکنید باحضور او اعتبارش ما چند پله از دیگر تیم‌ها جلو هستیم.

وی گفت: بدون هیچ شکی در حال حاضر وحید شمسایی از بهترین مربیان و کارشناسان کنار خود استفاده می‌‌کند. در پست خودم هم آقای نظری یکی از بهترین نفرات است و می‌توانم با استفاده از تجربیات او پیشرفت کنم. تجربیات او می‌تواند عصر جدید در بحث دروازه‌بانی ایران بوجود آورد.

خبرنگار : علی رضایی

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتسال سن ایچ ساوه سینا پرکاس تیم ملی سن ایچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۹۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست عذرخواهی وحید امیری از پرسپولیسی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، وحید امیری، کاپیتان پرسپولیس پنالتی هفتم پرسپولیس در اراک را خراب کرد تا با گل شدن توپ نقی‌زاده آلومینیوم صعود کند.

حالا ساعتی پس از این مسابقه جذاب، امیری در اینستاگرامش از هواداران و اعضای تیم پرسپولیس عذرخواهی کرد.

امیری نوشت:"سلام بر هوادارانِ عزیز تیم پر افتخار پرسپولیس. از اینکه امروز باعث حذف تیم شدم بسیار ناراحتم و همینجا از همه شما هوادارانِ عزیز ، هم تیمی ها و تمام عواملِ باشگاه بزرگِ پرسپولیس عذرخواهی میکنم، امیدوارم بنده رو ببخشید و از این تیم مثل همیشه حمایت کنید چون چیزی که ماندگاره پرسپولیسِه که با پشتوانه ی شما قوی و بزرگ تا همیشه می مونه.

من هم تمام سعی و تلاشم رو میکنم که در ادامه و در مسابقات پیشِ رو جبران کنم سلام بر هوادارانِ عزیز تیم پر افتخار پرسپولیس."

دیگر خبرها

  • کری هری کین برای رئال: رو فرم باشم، چند گل میزنم!
  • شمسایی: خوشحالم که در دو سال به دو فینال رسیدم
  • شمسایی: حق نداریم اشتباهات دو سال پیش را مرتکب شویم
  • شمسایی: با تمام تمرکز به مصاف تیم ملی فوتسال تایلند می‌رویم
  • شمسایی: تمام تمرکز ما روی بازی با تایلند است/ با کمترین اشتباه نمایش خوبی ارائه می‌کنیم
  • شمسایی: باید با تمام تمرکز به مصاف تایلند برویم
  • وحید شمسایی: حق نداریم اشتباهات دو سال پیش را تکرار کنیم
  • وحید شمسایی: با تمام تمرکز به مصاف تایلند می‌رویم
  • عکس‌| پیام وحید امیری پس از حذف پرسپولیس
  • پست عذرخواهی وحید امیری از پرسپولیسی‌ها