Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-26@02:38:42 GMT

واضح ترین عکس جهان از یک بشقاب پرنده منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۸۹۹۹۰

منبع: همشهری آنلاین لینک کوتاه لینک کپی شد ۰ این مطلب برایتان مفید است؟ ارسال نظر بشقاب پرنده اخبار عمومی اخبار مرتبط امسال پیش بینی شده با رتبه ۱۲۰ هزار هم در رشته پزشکی قبولی داشته باشیم! ۱۴۰۱/۵/۲۸ تشویق کردن باعث پررویی کودک می شود؟ + فیلم ۱۴۰۱/۵/۲۸ ناگفته های شنیدنی از مختارنامه + فیلم ۱۴۰۱/۵/۲۸ چطور از همسرمان پول توجیبی بگیریم؟ ۱۴۰۱/۵/۲۸ طرز برخورد با همسر زودرنج و حساس ۱۴۰۱/۵/۲۸ چطور با افراد بد دهان و فحاش برخورد کنیم؟ ۱۴۰۱/۵/۲۸ آخرین ویدیو ها دعوای دو گاو باعث تصادف شد + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۲۸ ۱۰:۵۰ ناگفته های شنیدنی از مختارنامه + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۲۸ ۰۹:۴۸ چطور با افراد بد دهان و فحاش برخورد کنیم؟ ۱۴۰۱/۰۵/۲۸ ۰۹:۱۸ شادترین کشور دنیا لقب کدام کشور است؟ + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۲۸ ۰۹:۱۱ کمین ترسناک یک مار کبری برای پسربچه + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۲۸ ۰۸:۴۵ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی سامسونگ گوشی اپل، آیفون گوشی شیائومی ارسال نظر

خرید نرم افزار هلو صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال خرید بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۱ قیمت مسکن آخرین خبر ها ۱۱:۱۹ واضح ترین عکس جهان از یک بشقاب پرنده منتشر شد ۱۱:۱۰ خداحافظی فیس بوک با فهرست ۱۰ اپلیکیشن برتر ۱۱:۰۰ قیمت انواع ماشین‌ ظرفشویی (جدول مشخصات) ۱۱:۰۰ امسال پیش بینی شده با رتبه ۱۲۰ هزار هم در رشته پزشکی قبولی داشته باشیم! ۱۰:۴۱ تشویق کردن باعث پررویی کودک می شود؟ + فیلم ۱۰:۳۰ زمینه های لازم برای دستیابی به نظام مالیاتی کارآمد ۱۰:۰۸ عواقب جبران ناپذیر نوشابه گازدار برای سلامتی ایرانی ها ۱۰:۰۳ وزیر کشور: لایحه جدید انتخابات به مجلس ارسال می شود ۰۹:۵۲ ۱۰ روز متوالی تنفس هوای مطلوب در تهران ۰۹:۴۸ ناگفته های شنیدنی از مختارنامه + فیلم ۰۹:۴۱ چطور از همسرمان پول توجیبی بگیریم؟ ۰۹:۳۳ ریزش قیمت بیت کوین به کانال ۲۲ هزار دلاری ۰۹:۲۵ جاده های شمال یک طرفه می شوند ۰۹:۲۱ طرز برخورد با همسر زودرنج و حساس ۰۹:۱۸ چطور با افراد بد دهان و فحاش برخورد کنیم؟ ۰۹:۱۶ هشدار سیلاب ناگهانی در ۹ استان ۰۹:۱۱ شادترین کشور دنیا لقب کدام کشور است؟ + فیلم ۰۹:۰۷ با بودجه محدود در چه منطقه ای خانه بخریم؟ ۰۹:۰۳ آمریکا: با اسرائیل درباره برجام اختلافات تاکتیکی داریم ۰۹:۰۱ واکنش طلای سیاه به آشفتگی اقتصاد جهانی ۰۹:۰۰ قیمت نجومی یخچال ال جی در بازار (جدول) ۰۸:۵۴ طلای جهانی چند شد؟ ۰۸:۵۱ ضبط ساده مکالمه‌ در آیفون با این وسیله جالب ۰۸:۲۸ نحوه افزودن هشتگ های ترند در اینستاگرام ۰۷:۰۰ ۵ شب اقامت در هتل های کیش چقدر پول می خواهد؟ + جدول ۰۲:۰۲ سوپرایز میتسوبیشی برای سفرهای خانوادگی + عکس ۰۱:۵۸ چی کار کنیم آدم بدصبحی نباشیم؟ ۰۱:۲۵ ۲۹ سوالی که در مصاحبه های شغلی باید بپرسید ۰۰:۴۴ فال ابجد روزانه جمعه ۲۸ مرداد ماه ۱۴۰۱ ۰۰:۳۸ چطوری مصرف بنزین خودرو را کم کنیم؟ + چند ترفند ساده ۰۰:۳۱ فال حافظ امروز جمعه ۲۸ مرداد + تفسیر دقیق ۰۰:۲۴ فال تاروت امروز / فال تاروت کبیر روزانه امروز جمعه ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ ۰۰:۱۲ موقع همدردی با دوست عزادار از چه جمله هایی استفاده کنیم؟ ۰۰:۰۲ فال امروز؛ فال روزانه شخصی ۲۸ مرداد ۲۳:۵۵ نکته مهم برای والدین؛ چطور مفهوم حریم شخصی را کودک به آموزش دهیم؟ ۲۳:۴۰ کاهش زمان پرداخت وام ازدواج به ۱۵ روز ۲۳:۲۲ مصرف تخم مرغ برای کودکان مفید است یا مضرر؟ + مقدار و بهترین روش طبخ ۲۳:۰۸ چگونه باغچه ای با «رز»های شاداب داشته باشیم؟ ۲۳:۰۵ ضارب سلمان رشدی: ارتباطی با ایران نداشتم ۲۲:۴۸ ۸ توصیه طلایی برای کسانی که تازه می خوان ورزش کردن شروع کنن ۲۲:۴۵ آبشاری بکر در فاصله ۲۰ کیلومتری از تهران + عکس ۲۲:۲۹ چطوری میشه با افراد کینه توز و انتقام جو کنار اومد؟ ۲۲:۲۳ زنان «سمی» که ازدواج با آنها پشیمانتان می کند ۲۲:۱۴ بانکی ها به قالیباف نامه نوشتند؛ طرح بانکداری را متوقف کنید ۲۲:۰۶ عاقبت خانم هایی که آرایش می کنند ۲۱:۵۴ یک گام دیگر تا رصد کامل حساب های بانکی ۲۱:۵۴ بهترین روش پخت گوشت + چند نکته طلایی ۲۱:۴۱ بورل: با لحظه خطرناکی مواجه هستیم ۲۱:۳۰ برتری استقلال در هفته دوم لیگ برتر با درخشش قائدی ۲۱:۲۲ رییسی: جوانان انتظار دارند دولت به مسائل آن‌ها توجه ویژه داشته باشد اقتصادآنلاین حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه تبلیغات ارز دیجیتال

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طراحی سایت خبری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بشقاب پرنده اخبار عمومی ۱۴۰۱ ۵ ۲۸ ۲۸ مرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۸۹۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت ۱۷۵۷ سال سنت آموزش عالی در ایران/ لوگوی نود سالگی دانشگاه تهران منتشر شد

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، پیشنهاد منضم نمودن سابقه ۹۰ ساله دانشگاه تهران با قدمت بیش از ۱۷ قرن آموزش عالی در ایران و برگزاری بزرگداشت ۱۷۵۷ سال قدمت آموزش عالی در ایران به عنوان یک فخر ملی، در سال ۱۴۰۲ از سوی دکتر سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه شد و این پیشنهاد در اسفند ماه ۱۴۰۲ در شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید. در نهایت، اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه ۸۹۸ این شورا که ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ به ریاست آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، واگذاری مأموریت بزرگداشت سنت دانشگاهی به دانشگاه تهران را تصویب کردند.

بیشتر بخوانید:

کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟

«ایران آغازگر سنت دانشگاهی ۱۷۵۷ ساله در جهان و دانشگاه تهران نماد این فخر ملی در ۹۰ سالگی» به عنوان شعار آیین‌های دانشگاه تهران در نود سالگی، بر پس زمینه صفحات روزشمار تاریخی دانشگاه تهران در سال ۱۴۰۳ نقش بسته است.

بررسی سیر تکامل نمادهای آموزش عالی ایران را می‌توان به پنج دوره شامل (۱) تاسیس دانشگاه جندی شاپور در سال ۲۷۱ میلادی، (۲) تاسیس نظامیه‌ها در سال ۱۰۶۵ میلادی، (۳) تاسیس ربع رشیدی در سال ۱۲۷۵ میلادی، (۴) تاسیس دارالفنون در دسامبر سال ۱۸۱۴ میلادی و (۵) شکل‌گیری دانشگاه نوین، دانشگاه تهران در سال ۱۹۳۴ میلادی تقسیم‌بندی نمود. بنابراین استفاده از این ظرفیت‌های تاریخی ملی که موجبات غرور ملی و امیدآفرینی را فراهم می‌سازد، نقطه عزیمت دانشگاه تهران در انتخاب شعار «ایران آغازگر سنت دانشگاهی ۱۷۵۷ ساله در جهان و دانشگاه تهران نماد این فخر ملی در ۹۰ سالگی» بود.

در سی و نهمین اجلاس کنفرانس عمومی یونسکو که در نوامبر سال ۲۰۱۷ میلادی (آذر ماه ۱۳۹۶ خورشیدی) برگزار شد، سابقه طولانی دانش و آموزش در تمدن ایران باستان مورد توجه قرار گرفت. یونسکو در این اجلاس، قدمت تاسیس دانشگاه جندی شاپور را ۱۷۵۰ سال ثبت و آن را کهن‌ترین دانشگاه جهان اعلام کرد. پیش از این رویداد، دانشگاه‌های بزرگ و نام‌آشنایی چون بولونیا، آکسفورد، کمبریج و سوربون، با قدمت نزدیک به ۱۲۰۰ سال را آغازگر سنت دانشگاهی در جهان می‌دانستند. ثبت پیشینه تاریخی جندی شاپور، بر قدمت آموزش عالی در جهان افزود و کانون آن را از مغرب زمین به مشرق و دیار کهن ایران انتقال داد.

معرفی جندی شاپور به عنوان قدیمی‌ترین دانشگاه جهان افتخاری است که نصیب کشور ایران شده است و این امر سابقه طولانی و قدیمی آموزش و علم‌اندوزی در کشور را به همگان اثبات می‌کند لذا اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی با تصویب «واگذاری مأموریت بزرگداشت سنت دانشگاهی و نظام آموزش عالی ایران به دانشگاه تهران» ماموریتی خطیر به دانشگاه تهران نماد آموزش عالی ایران واگذار کرد.

رهبر فرزانه انقلاب اسلامی از دانشگاه تهران به عنوان دانشگاه مادر و نماد آموزش عالی ایران یاد می‌کنند و در دیدار با دانشگاهیان در سیزدهم بهمن ماه ۱۳۸۸ فرمودند: «در واقع باید گفت دانشگاه تهران، دانشگاه ایران است و همیشه الهام‌بخش و پیشرو بوده و بیش از این هم ان‌شاءاللَّه باید باشد.» لذا بر اساس این تاریخچه ارزشمند نمادهای آموزش عالی در ایران و نقش‌آفرینی دانشگاه تهران به عنوان نماد آموزش عالی ایران در دوره کنونی که از تکامل تاریخی جندی شاپور، نظامیه، ربع رشیدی و دارالفنون شکل گرفته و میراث‌دار این تاریخ کهن است و بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، آیین بزرگداشت ۱۷۵۷ سال سنت آموزش عالی در ایران همزمان با نودمین سالگرد تاسیس دانشگاه تهران «نماد آموزش عالی ایران» در خرداد ماه ۱۴۰۳ افتتاح و در طول این سال دنبال می‌شود تا از طریق این رویدادها، ضمن معرفی پیشینه فرهنگی و علمی تمدن ایرانی- اسلامی به جهانیان، به تبیین نقش دانشگاه تمدن‌ساز پرداخته شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228420 برچسب‌ها دانشگاه تهران

دیگر خبرها

  • بزرگداشت ۱۷۵۷ سال سنت آموزش عالی در ایران/ لوگوی نود سالگی دانشگاه تهران منتشر شد
  • نجات صد‌ها پرنده کمیاب زینتی از چنگال قاچاقچیان در سیستان و بلوچستان
  • نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ دقیقا کی منتشر می‌شود؟
  • صحنه ای وهمناک در انگلیس؛ اسب های خونین در خیابان های لندن | عکس
  • فیلمی عجیب از جمعیت عظیم افغان‌ها و نصب پرچم افغانستان در ایران؛ این فیلم واقعی ست؟!
  • ویدئو‌های یک افغان از جمعیت عظیم افغانستانی‌ها و نصب پرچم افغانستان در ایران
  • (ویدئو) تیزر رسمی فیلم «مست عشق» منتشر شد
  • اسب‌های سرگردان و زخمی ارتش در خیابان‌های لندن
  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است
  • خانم ترانه علیدوستی، یک ایران نگران حال شماست!