Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت‌الله « قربانعلی دری‌نجف آبادی» در خطبه‌های عبادی سیاسی جمعه اراک افزود: دولت سیزدهم تلاش گسترده‌ای در یک سال گذشته داشته که منجر به موفقیت‌های خوبی در عرصه‌های مختلف شد.

وی بیان کرد: یکی از مهمترین موفقیت‌های دولت در یک سال گذشته، بهبود شرایط کرونایی بود که جای تقدیر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه اراک ادامه داد: کرونا شرایط تلخی را بر جامعه تحمیل کرده بود اما با واکسیناسیون گسترده از تلفات کمر شکن ناشی از این ویروس در کشور جلوگیری شد و بیش از ۱۵۲ میلیون دز واکسن تزریق شده که این مهم اقدام بزرگی است.

آیت‌الله دری نجف آبادی عنوان کرد: استان مرکزی هم در راستای مقابله با کرونا کارنامه خوبی داشت و خوب درخشید.

وی گفت: مدیریت جدید دانشگاه علوم پزشکی به صورت رسمی از روز گذشته معارفه شده و امید است با همت ویژه  هرچه سریعتر بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) ساوه بیمارستان ولیعصر (عج) اراک در استان تکمیل شوند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: اقدامات خوب دولت در یک سال گذشته در حالی بود که اتفاقات مختلفی نیز مانند سیل، زلزله و مشکلات جانبی دیگر هم در کشور رخ داد و در این مدت با وجود مشکلات در حوزه برق، هیچ خاموشی در برق  خانگی صورت نگرفت و دولت افزایش تولید برق را در دستور کار جدی دارد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت بویژه شهید رجایی و شهید باهنر گفت: هفته دولت یادآور خاطره شهید رجایی‌ها و شهید باهنرها و یادآور جنایت جنون آمیز منافقان کوردل است.

وی تاکید کرد: داغ این بزرگان بر دل ملت ما همیشه سنگینی می کند و این عزیزان مردان خیلی بزرگی بودند و دشمنان فکر می کردند با کشتن آنها می‌توانند انقلاب را نابود کنند اما با رهنمودهای امام راحل به عنوان سکاندار و ستون فقرات انقلاب، ضربه‌ای به این نظام وارد نشد و خدا می خواست انقلاب حفظ شود.

امام جمعه اراک افزود: خداوند همیشه دشمنان، منافقان و کوردلان را رسوا کرده و بیش از این نیز رسوا می‌شوند و همه باید مراقب باشند که فریب آنها را نخوردند و بدانند دشمنان دنبال اهداف خود هستند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی در خصوص برجام نیز گفت: در بحث برجام نوبت آمریکایی‌ها است که باید پیمان شکنی نکنند، سرمایه‌های ما را آزاد کنند، تحریم‌های ظالمانه را بردارند و به تعهدات خود پایبند باشند.

وی ادامه داد: همه باید آمادگی لازم برای اربعین امام حسین (ع) داشته باشند و از هیچ کوششی دریغ نکنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: مذاکرات خوبی با طرف عراقی صورت گرفته و برنامه‌ریزی‌های جمهوری اسلامی برای اعزام پنج میلیون نفر در آیین معنوی پیاده‌روی اربعین است و در این حرکت عظیم استان مرکزی هم مسیر زائران است و هم خود زائر دارد.

آیت‌الله دری نجف آبادی عنوان کرد: استان مرکزی در راهپیمایی اربعین، معین استان ایلام است و همه دستگاه‌های اجرایی استان باید استان ایلام را پشتیبانی کنند.

آیت‌الله دری نجف آبادی تاکید کرد: موکب‌ها چه در استان و چه در مسیر رفت و برگشت باید آمادگی لازم را برای خدمت‌رسانی به زائران داشته باشند.

وی تصریح کرد: راهپیمایی اربعین یک شعار بزرگ و حضور قدرتمندانه جمهوری اسلامی در عرصه بین المللی و عشق به امام حسین(ع) و حضرت عباس (ع) است.

امام جمعه اراک عنوان کرد: همه بدانند کارهایی که با انگیزه الهی باشد پاداشش نزد خداوند محفوظ است.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی در بخش دیگری از سخنانش با تسلیت ایام شهادت امام سجاد (ع) گفت: عمر ۳۵ ساله امام سجاد (ع) پس از واقعه کربلا از بحرانی‌ترین دوران تاریخ اسلام است و شاید در هیچ برهه‌ای از زندگی ائمه این همه بحران وجود نداشته باشد.

وی اظهار داشت: هرچه در خصوص مجاهدت و فداکاری امام سجاد (ع) سخن گفته شود، کم است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: امام سجاد (ع) مکتب حقوقی اسلام را طرح فرمودند و در عمل پیشتاز بودند و تلاش ویژه به کار گرفتند تا اسلام اصیل را حفظ و به دست امام باقر (ع) برسانند.

آیت‌الله دری نجف آبادی در بخش دیگری از سخنانش گفت: وضعیت سن جمعیت، زاد و ولد و آمار طلاق  در استان مرکزی خوب نیست و همه باید کمک دهند تا زمینه ازدواج، تحکیم بنیان خانواده و افزایش جمعیت در استان به شرایط مطلوبی برسد.

نماز عبادی سیاسی جمعه در ۳۲ نقطه استان مرکزی اقامه می‌شود.

برچسب‌ها آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی اراک استان مرکزی امام جمعه اراک خطبه ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی اراک استان مرکزی امام جمعه اراک خطبه ها آیت الله دری نجف آبادی استان مرکزی امام جمعه اراک امام سجاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۱۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از معلمان نمونه و بازنشسته

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو آموزش و پرورش در این همایش گفت: امروز از ۲۶۶ معلم بازنشسته در ناحیه دو اراک تجلیل شد.
فتحی افزود: در این روز ۱۱ معلم نمونه شهرستانی، استانی و یک معلم نمونه کشوری نیز تقدیر شد.
او ادامه داد: همچنین از ۹ نفر از معلمانی که در رشته‌های قرآنی حائز رتبه شدند، قدردانی شد.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو آموزش و پرورش با اشاره به نقش معلمان و اهمیت و جایگاه آنان گفت: کلید اصلی کشور دست معلمان است و رسالت خطیر معلمان تربیت نسل آینده کشور است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • لزوم روزآمدی مربیان عقیدتی
  • کارزار بین‌المللی در اعتراض به اقدامات دولت ایتالیا علیه یک روزنامه/ سه خبرنگار در خطر صدور حکم نُه سال زندان قرار گرفته‌اند
  • امام جمعه اصفهان: گفتمان قرآنی باید در خانواده‌ها ایجاد شود
  • تقدیر از کارگران یک مجموعه تولیدی در خوشاب توسط امام جمعه شهرستان
  • بانک مرکزی رکوردشکنی ۸۰ ساله تورم را تکذیب کرد
  • حرکت آزادانه و شجاعانه دانشجویان غربی قابل تحسین است
  • آیت‌الله جنتی: معلمان، مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند
  • آیت‌الله جنتی: معلمان مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند
  • آیت‌الله جنتی: «معلمان» مجاهدان عرصه علم و فرهنگ هستند
  • تقدیر از معلمان نمونه و بازنشسته