Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبارجنوب از توزیع۳ تن مرغ در قالب طرح اجرای پویش مواسات و کمک مومنانه در بین نیازمندان رودبارجنوب خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رودبار جنوب در گفت و گو با خبرنگار راه آرمان اظهار کرد: ۳ تن مرغ منجمد بین اقشار آسیب پذیر شهرستان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 وی بیان کرد: با تلاش ها و پیگیری های صورت گرفته از سوی ناحیه مقاومت بسیج سپاه حدود سه تن مرغ منجمد به شهرستان تعلق گرفت که این مرغ ها توسط بسیجیان  پایگاه های مقاومت بسیج و حوزه ها بین نیازمندان سطح شهرستان توزیع شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبارجنوب خاطر نشان کرد: این تعداد مرغ در راستای طرح مواسات و همدلی برای کمک به هم نوع انجام شد.

 وی گفت: وظیفه انسانی ما نیز ایجاب می‌کند که نسبت به مشکلات همنوعان خود غافل و بی‌تفاوت نباشیم که تقویت فرهنگ کمک یک امر دینی و شرعی است و کمک مومنانه زمینه تقویت امید در جامعه اسلامی را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ناحیه مقاومت بسیج سپاه تن مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۱۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 

جمشید زمانی مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: ۲۰ تن گوشت منجمد با قیمت هر کیلوگیرم ران ۲۸۵ هزار تومان، سردست ۲۷۵ هزار تومان، راسته ۲۷۰ هزار تومان، گردن ۲۶۵ هزار تومان و قلوه‌گاه ۲۴۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

وی افزود: این میزان گوشت منجمد گوسفندی با هماهنگی انجمن واردکنندگان فرآورده‌های خام دامی و از طریق شرکت تعاونی مصرف جهاد کشاورزی استان خریداری و عرضه می‌شود.

زمانی بیان کرد: این طرح با هدف تنظیم بازار، حمایت و دسترسی آسان و به صرفه شهروندان و تعادل بخشی به توازن عرضه و تقاضا توزیع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان