Web Analytics Made Easy - Statcounter

راحله جاتن روز جمعه با اعلام این مطلب به خبرنگار ایرنا افزود: سازمان بهزیستی از بدو تولد، کودکان را مورد غربالگری قرار می دهد و در تمامی بیمارستانهای استان قزوین نیز این مهم انجام می گیرد.

وی یادآورشد: با غربالگری صورت گرفته پارسال ۷۱۹ نفر مشکوک و ۸۴ مورد هم کم شنوا و ناشنوا تشخیص داده شد که برای دریافت سمعک و کاشت حلزون معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جاتن به افزایش اعتبارات خرید تجهیزات اشاره کرد و افزود : پارسال ۹۰۰ دستگاه سمعک خریداری شد و حتی کودکانی که جهت کاشت حلزون کاندیدا بودند به بیمارستان ارجاع داده شدند و عمل کاشت انجام گرفت.

معاون توانبخشی بهزیستی استان قزوین شمار کودکان کم شنوای زیر ۷ سال این استان را  ۱۲۸ نفر اعلام کرد و گفت: هر چه مداخلات توانبخشی و درمانی زودتر صورت گیرد موفق تر خواهد بود.

وی به درخواست خرید ۵۰۰ دستگاه سمعک برای سالجاری اشاره کرد و گفت: سازمان بهزیستی کشور پیگیر کاشت حلزون برای کودکان زیر ۶ سال بصورت رایگان است و در صورت تصویب ، خانوادهایی که کودکان آنها کاندیدای کاشت حلزون هستند هیچ مبلغی را پرداخت نخواهند کرد.

برچسب‌ها سازمان بهزیستی سنجش شنوایی استان قزوین مراکز مثبت زندگی کم شنوایی سمعک سازمان بهزیستی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان بهزیستی سنجش شنوایی استان قزوین سازمان بهزیستی سنجش شنوایی استان قزوین مراکز مثبت زندگی کم شنوایی سمعک سازمان بهزیستی کشور سازمان بهزیستی کاشت حلزون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۱۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایگان شدن هزینه‌های درمانی کودکان زیر ۷ سال

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی علوم پزشکی زاهدان، محمدکاظم مؤمنی، افزود: براساس ابلاغ وزارت بهداشت تمامی بیمارستان‌های دولتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان موظف هستند پذیرش، بستری، اعمال جراحی، اقدامات تشخیص و درمانی، دارو و ترخیص کودکان زیر هفت سال که دارای بیمه هستند را به صورت رایگان انجام دهند.

وی ادامه داد: خدمات دارویی قابل ارائه به کودکان زیر هفت سال که به صورت سرپایی در بیمارستان‌ها انجام شود، رایگان نیست.

مؤمنی تصریح کرد: رایگان شدن درمان کودکان زیر هفت سال، گامی بلند برای حمایت از آینده سازان مملکت و خانواده‌های آنان است.

وی گفت: کودک تا هفت سالگی در معرض خطر انواع بیماری‌ها قرار دارد که ممکن است برخی از این بیماری‌ها را تا آخر عمر به همراه داشته باشد، بر همین اساس باید درمان در دوران کودکی آغاز و به پیشگیری از بروز بیماری‌ها کمک شود.

کد خبر 6097752

دیگر خبرها

  • از ایمپلنت دندان چه می‌دانید؟ افرادی که دندان کشیده شده دارند بخوانند!
  • رایگان شدن هزینه‌های درمانی کودکان زیر ۷ سال
  • سبزتر شدن فضای سبز حاشیه بزرگراه آزادگان تهران
  • خانه خود را در بهار سبز کنید
  • کاشت مو ، کلید داشتن موهایی جوان و شاداب
  • کمک‌های مردمی به مددجویان بهزیستی افزایش یافت
  • فراخوان جشنواره «راویان غدیر» در استان قزوین
  • همکاری ۲۰۰ داوطلب هلال‌احمر زنجان در نذر سلامت
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال احمر زنجان در نذر سلامت
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال زنجان در نذر سلامت با قرارگاه جهادی الکفیل