Web Analytics Made Easy - Statcounter

جهادگران گروه جهادی منتظران صالح در اردوی جهادی عهد خدمت در مناطق کم برخوردار خلخال به مردم خدمت‌رسانی کردند.

به گزارش خبرنگار استان‌های خبرگزاری دانشجو، جهادگران گروه جهادی منتظران صالح در قالب قرارگاه خدمت رسانی عهد خدمت حضرت علی اکبر (ع) ناحیه مقاومت بسیج دانشجویی به دهستان شال شهرستان خلخال اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این قرارگاه در دو مرحله شناسایی، منطقه شال بخش شاهرود شهرستان خلخال را انتخاب کرده و با هماهنگی کلیه مسئولین شهرستان این اردو ده روزه قرارگاه حضرت علی اکبر (ع) از تاریخ ۲۰ الی ۳۰ مرداد آغاز شد.

گروه جهادی منتظران صالح با هماهنگی دانشکده علوم پزشکی خلخال و بسیج جامعه پزشکی و حمایت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام به نیازمندان این دهستان بیش از ۵۰۰ خدمت پزشکی و دندانپزشکی را ارائه داد.

دندانپزشکان جهادگر اعزامی گروه منتظران صالح در مرکز خدمات جامع سلامت روستایی شال مستقر و شش یونیت دندانپزشکی را فعال کردند. همچنین تعدادی از جهادگران به منطقه کم برخوردار لرد اعزام و با دو عدد یونیت در این منطقه به مردم خدمت‌رسانی کردند.

تیم پزشکی منتظران صالح با ایجاد تیم دهگردشی در منطقه کلیه خانه‌های بهداشت منطقه را و با همکاری مرکز جامع خدمات سلامت شال تحت پوشش داده و همه روستائیان از دارو رایگان برخوردار شدند.

مهدی مهدوی فر، مسئول خیریه منتظران صالح و سرگروه اعزامی به شهرستان خلخال به خبرنگار ما توضیح داد در واحد بهداشت و سلامت، جهادگران دانشگاه علوم پزشکی البرز و یک نفر از دانشگاه آزاد حضور داشتند و علاوه بر خدمات دندانپزشکی و دهگردشی ما کلاس‌های آموزش مدیریت بحران در بلایا و کمک‌های اولیه و همچنین امدادگر مستقر در قرارگاه با همکاری جمعیت هلال احمر نیز در برنامه خود داشتیم.

همچنین بهنام نظری، معاون عملیات جهادی بسیج دانشجویی البر در گفتگو با خبرنگار ما از حمایت دستگاه‌های دولتی و مردم برای برگزاری این اردو قدردانی کرد و گفت: با حمایت عزیزان در نهاد‌های مختلف اعم از معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی این قرارگاه در چهار محور عملیاتی شروع به کار کرد و انواع خدمات عمرانی، فرهنگی، آموزشی، پزشکی و ... را در منطقه تا انتهای تاریخ ۳۰ مردادماه ارائه می‌دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اردوی جهادی عهد خدمت بسیج دانشجویی البرز گروه جهادی منتظران صالح شهرستان خلخال منتظران صالح علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۲۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی جهادی دانشجومعلمان پردیس های اردبیل برگزار شد

جانشین بسیج دانشگاه فرهنگیان اردبیل در حاشیه برگزاری این اردو در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: اردوی جهادی با حضور ۷۵ نفر دانشجومعلم به همت بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان اردبیل، در مدارس کم برخوردار استان برگزار شد.

علیرضا دولت نژاد خاطرنشان کرد: طرح «جهاد عهد خدمت» دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان نیر و با هدف جبران کمبودهای آموزشی و رفع عقب ماندگی تحصیلی دانش آموزان برگزار می شود.

وی ادامه داد: این اردو در بخش عمرانی از جمله رنگ‌آمیزی و فضاسازی و زیباسازی مدارس روستاهای مزرعه، ویرثق و اسلام آباد با مشارکت ۴۵ دانشجو معلم خواهر و ۳۰ دانشجومعلم برادر آغاز شد که در دو بازه سه روزه برگزار شد.

جانشین مسئول بسیج دانشگاه فرهنگیان اردبیل تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح علاوه بر رفع اشکال و تدریس به دانش آموزان در راستای گسترش عدالت آموزشی و همچنین رفع نواقصات و کمبود های عمرانی مدارس محروم و نیازمند شهرستان نیر، خودسازی خود دانشجومعلمان نیز هست تا بتوانند با کسب تجربیات معلمی، روحیه جهادی و ایثار را در خود تقویت کنند.

دولت نژاد گفت: تلاش‌های جهادگران در خدمت به مردم مناطق محروم کشورمان و حضور جوانان علاقمند به این فعالیت‌ها در اردوهای هجرت و جهادی همواره مورد توجه و تاکید رهبر انقلاب بوده است، که انگیزه مضاعفی بر حضور دانشجومعلمان در این مسیر مقدس و با ارزش شد.

وی اضافه کرد: دانشجومعلمان جهادی دانشگاه فرهنگیان اردبیل با حضور در روستاهای مزرعه، ویرثق و اسلام آباد شهرستان نیر و مشاهده وضعیت تحصیلی و عمرانی مدارس این روستاها، وظیفه خود دانستند تا با حرکتی جهادی به یاری این دانش آموزان و رفع مشکلات و کمبود آن‌ها در زمینه های تحصیلی و عمرانی مدارسشان بپردازند.

کد خبر 6092539

دیگر خبرها

  • برنامه‌های هفته سازمان بسیج سازندگی استان قم اعلام شد
  • خیّران سلامت یک میلیارد ریال به حوزه سلامت شهرستان کاشمر کمک کردند
  • خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • ۱۳ میلیارد تومان خدمات ارائه شده توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی
  • اعزام ۶۰ گروه جهادی به مناطق محروم استان بوشهر
  • مایه کوبی ۲۶ هزار رأس دام سبک در منطقه بارز و شوارز
  • اردوی جهادی دانشجومعلمان پردیس های اردبیل برگزار شد
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه