Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@12:30:05 GMT

گسترش «فضای مجازی» باعث گسترش جبهه رزم شده است

تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۹۲۸۳۱

گسترش «فضای مجازی» باعث گسترش جبهه رزم شده است

نماینده مردم تبریز اسکو و آذرشهر در مجلس با تاکید بر هیبریدی شدن جنگ در طول سال‌های اخیر، عنوان کرد: جبهه رزم گسترده‌تر شده و همه داشته‌های یک ملت در معرض خطر است؛ یکی از این موارد سست کردن پشتوانه‌های فکری است که جوانان دغدغه‌مند در قامت رزمندگان این جبهه ساکت ننشستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، روح‌االه متفکرآزاد با حضور در جمع شرکت‌کنندگان دوره «آموزشی و توانمندسازی گرا»، اظهارداشت: جنگ اندیشه‌ای، نرم‌افزاری و سیاسی درون دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشجویی باعث رشد و حرکت رو به جلو دانشجویان دغدغه‌مند و کنشگر در طول سال‌های انقلاب اسلامی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه: دانشجویان تشکیلاتی در طول سال‌های پس از انقلاب تا به امروز همواره با مجاهدت خستگی‌ناپذیر و ایثار آبروی خود سعی در انقلابی ماندن فضای فکری دانشگاه‌ها داشتند و هنوز هم شماتت‌های گوناگونی از سوی عده‌ای کوتاه‌بین متوجه آنان است.

 

نماینده مردم تبریز اسکو و آذرشهر در مجلس با تاکید بر هیبریدی شدن جنگ در طول سال‌های اخیر، عنوان کرد: جبهه رزم گسترده‌تر شده و همه داشته‌های یک ملت در معرض خطر است؛ یکی از این موارد سست کردن پشتوانه‌های فکری است که جوانان دغدغه‌مند در قامت رزمندگان این جبهه ساکت ننشستند.

 

وی خطاب به شرکت کنندگان دوره گفت: شما جوانان رزمندگان این جبهه هستید و ساکت ننشسته‌اید و برای حفاظت از مردم و خود می جنگید؛ دشمن مقابل شما جهل، تزویر، نفاق و سرویس‌های بیگانه است که برای تخریب اندیشه و ساختارهای فکری در کشور کمر همت بسته‌اند.

 

متفکرآزاد با تاکید بر این‌که فعال فضای مجازی باید سعی کند وثوق و مرجعیت خبر را در دست داشته باشد، ادامه داد: در دستگاه‌های رسانه‌ای دشمن، بقدری خبر تولید و تکثیر می‌شود که مخاطب نمی‌دانید کدام خبر درست است و کدام خبر درست نیست؛ در همین اثنی مرجعیت خبر معنی پیدا می‌کند.

 

ماینده مردم تبریز اسکو و آذرشهر در مجلس با اشاره به این‌که شیوه عملیات روانی را نبی مکرم اسلام در فتح مکه به کار گدفتند، گفت: مسلمانان با روشن کردن آتش‌های متعدد باعث ایجاد رعب در دل دشمنان کردند؛ پس تظاهر به حضور مفید و بعضا الزامی است.

 

انتهای پیام/

 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: طول سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۲۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد بی‌سابقه و عجیب در فضای مجازی برای مهاجران افغان در ایران! | تصویر

یک پیج افغان نوشت: وسعت ایران 187 میلیون هکتار است. یک میلیون هکتار شهرها و روستاها، جاده ها و اماکن. 14 میلیون میلیون هکتار زمین های کشاورزی و بیش از 150 میلیون هکتار منابع طبیعی است. اگر فقط 300هزار هکتار از این منابع آزاد شده و در اختیار 15 میلیون مهاجر قرار گیرد بسیاری از مشکلات زندگی افاغنه حل خواهد شد./ایران تایمز

دیگر خبرها

  • اتمام حجت دادستان کرمان با شایعه‌سازان در فضای مجازی
  • پیشنهاد بی‌سابقه و عجیب در فضای مجازی برای مهاجران افغان در ایران! | تصویر
  • آغاز طرح ملی مشاركت اجتماعی مردم در فضای مجازی از تابستان
  • ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری
  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • ترانه کودکان که ترند شد: ببعی چقدر باهوشی!
  • انفصال از خدمت شهردار گلستان صحت ندارد
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!