Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام مرتضی بیگدلی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه دزفول در مصلای امام علی (ع) گفت: مردم دزفول به عنوان دومین شهر خوزستان گلایه‌هایی نسبت به مدیران استان دارند، زیرا انتصاب‌های انجام شده هیچ تناسبی با نیازمندی‌های منطقه ندارد.

او ادامه داد: از نظر مقام معظم رهبری تنگه هرمز، تهران و خوزستان باید از هر نظر موردتوجه قرار گیرند، ولی در استان خوزستان با ظرفیت‌های ویژه افرادی به کار گرفته می‌شوند که نمی‌توانند این سیاست‌ها را پیاده کنند و مهارت و جدیت لازم را ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه موقت دزفول گفت: شنیده شده در ادارات استان خوزستان بین ۱۲ تا ۱۸ مدیر کل غیربومی به کار گرفته شده که باید دید در این استان مدیری خوش ذوق و توانمند در حوزه صنعت، کشاورزی و دیگر حوزه‌ها پرورش نیافته است.

حجت الاسلام بیگدلی گفت: امیدواریم این نگاه بر اساس شایسته سالاری باشد در غیراینصورت جفا به مردم است و این رویه باید اصلاح شود.

او در خصوص حمله به سلمان رشدی نویسنده کتاب آیات شیطانی نیز گفت: این حمله شکستی برای استکبار و مزدوران بود.

امام جمعه موقت دزفول در بخش دیگری از خطبه‌ها به وضعیت اقتصادی کشور نیز اشاره کرد و ادامه داد: دولت قبل به بهانه تامین معیشت مردم مذاکراتی در زمینه برجام طراحی کرد که خسارت‌های زیادی به کشور وارد نمود و وضعیت کنونی را به وجود آورد.

حجت الاسلام مرتضی بیگدلی با بیان اینکه دشمن می‌خواهد نگاه و تحلیل‌های مارا تسخیر کند و با این شیطنت به اهداف خود برسد گفت: دولت فعلی سیاستی صحیح را در پیش گرفت و ریل را عوض کرد.

او می‌گوید:  در دولت قبل و در مذاکرات هسته‌ای دولت قبل ذخایر علمی و تحقیقاتی که می‌تواند مولفه قدرت باشند را از دست دادیم، اکنون باید در مذاکرات هسته‌ای چیزی به دست آوریم به همین دلیل متناسب با شان و جایگاه مردم ایران مذاکرات اولویت بندی شد.

امام جمعه موقت دزفول گفت: بی اثرکردن و رفع تحریم‌ها از طریق مذاکره یکی از بهترین سیاست‌هایی است که توانست سیاست‌های غلط گذشته را اصلاح کند و اجازه ندهد دشمن مانند سیاست بازان قبلی رفتار کند، اکنون جنگ اراده‌ها آغاز شده است.

او در بخش دیگری از خطبه‌ها به پیاده روی اربعین اشاره کرد و گفت: از آنجا که مسئولیت موکب سقای دشت کربلا در مرز چذابه به دزفول واگذار شده است لذا از مردم این شهرستان انتظار می‌رود کمک‌های خود را به این موکب ارسال کنند.

امام جمعه موقت دزفول همچنین سالروز ورود آزادگان به کشور را گرامیداشت.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه خطبه های نماز جمعه امام جمعه موقت دزفول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۲۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«حسینیه» رکورددار بیشترین میزان بارش در خوزستان

مدیرکل هواشناسی استان خوزستان گفت: شهر حسینیه از توابع اندیمشک با ثبت ۷۲ میلی‌متر بارش، بیشترین میزان بارندگی طی شبانه‌روز گذشته را داشته‌ است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان، محمد سبزه‌زاری اظهار کرد: شهر حسینیه از توابع شهرستان اندیمشک با ۷۲.۲ میلیمتر بارش باران در شبانه‌روز گذشته بیشترین میزان بارندگی را در استان داشته است.

وی افزود: میزان بارش باران در مناطق بیدروبه ۶۱.۵، سراک ۲۹، تارا ۲۷، ماهشهر ۲۲.۵، سالند دزفول ۱۸.۵ و کشاورزی اهواز ۱۴.۸ میلی‌متر ثبت شده است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان خاطرنشان کرد: میزان بارش باران در سردشت زیدون ۱۰.۹، بستان ۱۰.۸، مسجد سلیمان هشت، لالی هشت، دزفول ۷.۵، دزپارت ۶.۸، شادگان ۵.۹، جایزان ۵.۷ و قلعه تل پنج میلی‌متر بوده است

کد خبر 750025

دیگر خبرها

  • خطبه های نماز جمعه شهرستان‌های هرمزگان
  • نماز جمعه شهرستان‌ها
  • طرح «نور» اقدام بزرگ و شجاعانه نیروی انتظامی است
  • دعوت امام جمعه موقت ورامین از مردم برای حضور پرشور در انتخابات
  • عصبانیت پوستکوگلو: کوتاه‌‌ترین کنفرانس ممکن!
  • واکنش کرملین به مذاکرات «صلح اوکراین» در سوئیس در غیاب روسیه!
  • حمایت از رژیم کودک‌کش اسرائیل تبلور شیطنت آمریکا در منطقه است
  • «حسینیه» رکورددار بیشترین میزان بارش در خوزستان
  • محفل شعر ارادت رضوی در دزفول برگزار شد
  • راهکارهای رئیس کمیسیون اقتصادی برای تعدیل قیمت خودرو؛از واردات تا کاهش قیمت بهای تمام شده