Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمحسن حمزه لو عصر جمعه در جلسه شورای برنامه ریزی آذربایجان غربی اظهار کرد: برنامه‌های حمایت از تولید مسکن باکیفیت در شهرستان ارومیه با تمرکز بر توسعه شهر جدید گلمان همسو با پروژه‌های راهسازی اجرا می‌شود.

وی به تکمیل بزرگراه ارومیه - سرو و نقش این گذرگاه بین‌المللی در مبادلات تجاری منطقه اشاره کرد و گفت: پروژه‌های بازآفرینی شهری با هدف ارتقای کیفیت زندگی در مناطق کم‌برخوردار ارومیه به ارزش ٢٠٠ میلیارد ریال اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمزه لو با تأکید بر ساماندهی شبکه حمل‌ونقل جاده‌ای ورودهای ده گانه شهر ارومیه، ادامه داد: سیستم روشنایی آزادراه ارومیه - تبریز یکی از مطالبات دیرینه مردم بود که راه‌اندازی شده و لازم است اقدام ویژه جهت نگهداری این تأسیسات انجام شود.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی همچنین خواستار تخصیص منابع لازم جهت گسترش خدمات عمومی و رفاهی در شهر جدید گلمان شد.

با توجه به سفر استاندار آذربایجان‌غربی به بخش‌های شهرستان ارومیه با همراهی نمایندگان مردم شهرستان ارومیه در مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان استان و بازدید میدانی و دیدار چهره به چهره با مردم در روزهای گذشته، مسائل و مشکلات شهرستان ارومیه به صورت کارشناسی در حوزه‌های مختلف احصاء و با برگزاری جلسات، پیش مصوباتی در این خصوص تصویب شده است.

در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با محوریت شهرستان ارومیه ۱۷۶ مصوبه برای پیشرفت و آبادانی شهرستان ارومیه نهایی شد که ۱۵۲ مصوبه عمرانی و ۲۴ مصوبه نیز اقتصادی است.

کد خبر 5567293

منبع: مهر

کلیدواژه: راه وشهرسازی آذربایجان غربی طرح عمرانی بوشهر اربعین حسینی ویروس کرونا گرگان خطبه های نماز جمعه کرمانشاه هفته دولت آزادگان جنگ تحمیلی روز خبرنگار اربعین 1401 آمار کرونا اردبیل شیوع کرونا قزوین شهرستان ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۳۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سردار "محمد احمدی" در تشریح این خبر اظهار داشت: مرزداران با اشراف اطلاعاتی و تشدید کنترل مسیر‌های عبور کالای قاچاق در نوار مرزی، طی عملیات دقیق و منسجم موفق شدند تعداد ۴ هزار و ۶۵۰ عدد ایمپلنت دندان، ۲۱۰ لیتر پولیش خودرو، و چندین قلم کالای قاچاق دیگر را کشف کنند.   وی در این رابطه افزود: کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های کشف شده را ۱۷ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال برآورد کردند، که در این عملیات ۳ نفر متهم دستگیر و ۲ دستگاه خودرو نیز توقیف و با تشکیل پرونده قضایی تحویل مراجع ذیصلاح شدند.

دیگر خبرها

  • اتمام پروژه کمربندی دوم شهر، نیازمند تخصیص اعتبارات ملی است
  • بیش از ۱۳ درصد مساحت شهرها، محدوده هدف بازآفرینی شهری است
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شورا‌های در رفع مشکلات مردم استفاده می‌کنیم
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شوراها استفاده می‌کنیم
  • بافت تاریخی بندر بوشهر با مشارکت مردم بازآفرینی می‌شود
  • کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی 
  • اجرای برنامه ملی بازآفرینی/ مردم مشارکت کنند
  • بازدید وزیر کشور از پروژه‌های سازمان نوسازی شهر تهران
  • بافت تاریخی بوشهر یکی از ظرفیت‌های مهم گردشگری ایران است
  • برنامه ملی بازآفرینی در کشور اجرا می‌شود