Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سی سخت، سردار حسن حکمتیان فرمانده تیپ 48 فتح با حمل پرچم ضریح مطهر امام حسین ع به شهر سی سخت خواستار مشارکت مردم برای کمک به برپایی موکب ها و ساخت ضریح‌های کربلا شد.

سردار حکمتیان با حضور در نماز جمعه شهر سی‌سخت گفت: خدا را شاکرم که امروز توانستم  در جمع معنوی شما مردم سی سخت حضور یابم چرا که امروز روز بسیار خوبی است و من را یاد دو خاطره از شهر سی سخت می اندازد اولین خاطره مربوط به روزی است که در حال برگشت  از مرز کردستان بودم که خبر سقوط هواپیمای تهران یاسوج را دادند و من ناراحت در  وسط راه پیاده شدم و همان جا به شهر سی‌سخت برای  جست‌وجوی هواپیمای سقوط کرده آمدم و در آن مدت از  میهمان نوازی مردم سی سخت و احساس همدردی با سانحه دیدگان واقعا لذت بردم و بر آنها احسنت گفتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: خاطره دیگر روزی بود که در حال برگشت از تهران بودم که استاندار وقت زنگ زد و خبر زلزله سی سخت را به من  دادند و در آنجا مستقیم به سی سخت آمدم و در کنار مردم بودم  و مردمم را تنها نگذاشتم، با کمک دوستان در تیپ ۴۸ فتح  اثاثیه خانه ها را جابه جا کردیم، اراضی تخریب شده کشاورزی را بازسازی کردیم، جداول کشاورزی را ساماندهی کردیم، ایستگاه‌های سلامت راه اندازی کردیم، آشپزخانه های تامین غذا مستقر کردیم، کانکس ها را  ۲۴ساعته برای اسکان مردم آوردیم و اردوگاه برای مردم در لحظات سخت ایجاد کردیم.

حکمتیان اظهار داشت: امروز دعوت شدم و حامل پرچم امام حسین ع برای مردم سی سخت هستم و آمدم تا پرچم مقدس  را به ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان دنا تقدیم کنم.

سردار حکمتیان با بیان اینکه برای حفط اسلام حتی به پیامبر اهانت شد گفت: پیامبر اسلام برای حفظ اسلام  پهلوی فاطمه‌اش را شکستند، محسنش را به شهادت رساندند، فرق علی را شکافتند، سر حسین را بریدند، دستان عباس را  قطع کردند و همه امامان به شهادت رسیدند و خداوند خواست که اسلام پابرجا بماند و با غیبت مهدی موعود اسلام حفظ شد و پرچم اسلام به دست نایب برحقش امام خامنه ای سپرده شده است که برای حفظ این پرچم  ما شهادت‌ها دادیم تا اسلام حفظ شود، تمام دنیا بسیج شده تا ما را از مکتب اسلام و امام حسین به دور کند ولی با دیده بان ولایت امام خامنه ای این امکان برایشان میسر نخواهد بود.

این فرمانده گفت: چند سالی کرونا اجازه نداد به سراغ کربلا برویم و در کنار امام حسین ع باشیم ولی امسال قرار است دوباره زائران ایرانی به کربلا بروند موکب بزنند و برای این حرکت باید همه مردم  حمایت کنند تا این زیارت به نحو احسن اجرا شود. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سردار حکمتیان پرچم امام حسین ع ستاد عتبات عالیات خاطرات سردار شهر سی سخت امام حسین حسین ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۴۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از ستاد خبری بیست و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع)، محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه نشست با مدیران و دبیران جشنواره بیست‌ویکم امام رضا(ع) در جمع خبرنگاران درباره روند برگزاری این آوردگاه فرهنگی اظهارکرد: جشنواره امام رضا(ع) بسیار مایه خوشبختی ماست. امسال دوستان، ابتکار چله رضوی را از اول ماه شوال تا ۱۱ ذی‌القعده گذاشتند که تولد امام رضا(ع) است.

اسماعیلی ادامه داد: به دوستان پیشنهاد دادم در سفر ترکمنستان از مرو هم حضور داشته باشند. در آنجا هم خیلی ابراز علاقه کردند که‌ در این بحث بین مشهد و مرو تعاملات بیشتری صورت گیرد.

وی گفت: جشنواره فیلم رضوان که اولین جشنواره فیلم‌های دینی است به برکت جشنواره امام رضا (ع) امسال برگزار می‌شود و اتفاق‌های بسیار خوب دیگر نیز می‌افتد.

وزیر فرهنگ ادامه داد: در گرگان یک اجتماع چند هزار نفری با هم سرود می‌خواندند.

وی افزود: جشنواره، به روستاها و عشایر رفته است. این اتفاق مبارک و مایه عزت و ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌های فرهنگی هنری کشور به‌ویژه در حوزه فرهنگ و هنر دینی خواهد بود که خود بارگاه نورانی علی ابن موسی الرضا(ع) یکی از بی‌نظیرترین جلوه‌های هنری کشور است.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900341

دیگر خبرها

  • بررسی اقدامات انجام شده برای تامین آب شرب روستاهای مرزی اسلام آباد، دیناران و دولکان
  • مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • پرچم یا حسین در تظاهرات حامیان فلسطین در لندن + فیلم
  • اتفاق باورنکردنی که باعث شد مورایس مسلمان شود | او گفت می‌خواهم مسلمان شوم، باید از کجا شروع کنم؟ | ماجرای مشاور مذهبی با آشنایی کامل به زبان انگلیسی
  • نهاوند میزبان پرچم متبرک حرم رضوی
  • اجرای طرح جهادی پلیس پاسخگو در خرم آباد
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه
  • معلم تراز در جمهوری اسلامی باید روحیه انقلابی و جهادی داشته باشد
  • امنیت لازمه توسعه است/لزوم رسیدگی به مسکن محرومان در کردستان