Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@06:04:15 GMT

سنندج همچنان در وضعیت قرمز کرونایی است

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۹۵۰۶۲

سنندج همچنان در وضعیت قرمز کرونایی است

فریدون عبدالملکی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در جدیدترین رنگ بندی کرونایی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، شهرستان سنندج در وضعیت قرمز (بسیار پرخطر)، بانه، کامیاران و سقز در وضعیت نارنجی (پرخطر) و بیجار، دهگلان، دیواندره، سروآباد، قروه و مریوان در وضعیت زرد (نسبتاً پرخطر) قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شهرستان کامیاران که در رنگ بندی هفته گذشته از جمله شهرستان‌های بسیار پرخطر بود در رنگ بندی جدید به رنگ نارنجی در آمد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کردستان خاطر نشان کرد: همانطور که از آمارها استنباط می‌شود، تمامی شهرستان‌های استان در درجاتی از وضعیت خطر قرار گرفته اند لذا همه ما باید در مقابله با این ویروس منحوس احساس مسئولیت نموده و نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقدام کنیم.

عبدالملکی ضمن توصیه به دریافت دوز یادآور واکسن کرونا تصریح کرد: زدن ماسک، شستشوی مرتب دست، پرهیز از رفت و آمدها و تجمعات غیرضروری و حفظ فاصله اجتماعی از جمله پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا است که باید با جدیت کامل رعایت شود.

کد خبر 5567384

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا شیوع کرونا دانشگاه علوم پزشکی کردستان بوشهر ویروس کرونا اربعین حسینی گرگان خطبه های نماز جمعه کرمانشاه هفته دولت روز خبرنگار آزادگان جنگ تحمیلی اربعین 1401 آمار کرونا اردبیل شیوع کرونا قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۵۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفرجگاه "دربند" صحنه از آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار شد



 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه  ،بهروز چراغی افضل گفت:  شهر صحنه از دیرباز تاکنون مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی بوده و بعنوان یکی از شهر‌های توریستی استان شناخته می‌شود. بر همین اساس تأمین آب شرب پرفشار و پایدار سراب دربند در اولویت کار‌های امور آبفا این شهرستان قرار گرفت و جهت تحقق این هدف در کوتاهترین زمان، پرسنل این امور نهایت سعی و تلاش خود را به کار بستند.

مدیر امور آبفا شهرستان صحنه  از همشهریان محترم و سایر گردشگران و مهمانان گرامی صرفه جویی در مصرف آب و عمل به شیوه نامه‌های مصرف بهینه این مایه حیات بخش را خواستار شد.

دیگر خبرها

  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به تاسیسات نفتی روسیه
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین
  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه
  • هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص ۴ شهر بر مدار قرمز و نارنجی
  • تفرجگاه "دربند" صحنه از آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار شد
  • اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز آلودگی
  • اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز
  • راه‌ها در خراسان جنوبی باز شده، اما همچنان ناایمن هستند
  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • وضعیت قرمز هوا در دو ایستگاه اصفهان