Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر علوم گفت: به دلیل عدم تامین اعتبارات مالی برخی از پروژه‌های کلان ملی نیمه تمام مانده و نیاز است که مورد بررسی بیشتر قرار گیرد.

محمد علی زلفی‌گل درگفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص جزئیات طرح‌های کلان ملی با توجه به این که فقط کلید واژه آن درحال تکرار است و خبری از اجرا نیست گفت: گزارشی در شورای عالی عتف آماده شده و قرار بر این بود که ارائه شود، اما با فوت عادل آذر که مسئول این کار بود این گزارش به تعویق افتاد و ارائه نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: به دلیل عدم تامین اعتبارات مالی برخی از پروژه‌های کلان ملی نیمه تمام مانده و نیاز است که مورد بررسی بیشتر قرار گیرد.

وزیر علوم با توجه به این که ۴۸ دانشگاه در دفترچه انتخاب رشته تعهد خوابگاهی ندارند گفت: با شیوع ویروس کرونا بسیاری از خوابگاه‌ها تغییر کاربری دادند که در زمان خود کار درستی بود، اما از زمانی که دانشگاه‌ها مجدد به صورت حضوری کلاس‌ها را برگزار کردند از نظر تامین خوابگاه برای دانشجویان دچار محدودیت و مشکلاتی شدند.

زلفی‌گل از افتتاح خوابگاه‌های جدید خبرداد و افزود: در این زمینه صندوق رفاه دانشجویان اعتباراتی را به دانشگاه‌های متقاضی اختصاص داد تا کمکی برای تجهیز خوابگاه‌های خودگردان از نظر یخچال و امکانات دیگر باشد.

وی درپایان گفت: همچنین از دانشگاه‌ها خواهش کردیم در بحث پذیرش دانشجوی جدید عنایتی به بحث امکان تامین فضای رفاهی و ورزشی داشته باشند که خدایی نکرده شرمنده دانشجویان در تامین فضای مناسب برای خوابگاه و امکانات رفاهی نشویم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: وزیر علوم زلفی گل خوابگاه دانشجویی خوابگاه های خودگردان طرح کلان ملی کلان ملی خوابگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۵۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با ۹۵ میلیارد تومان اعتبار

ایرج کریمی اظهار داشت: اعتبار تخصیص یافته در دولت سیزدهم به این مجموعه ۶۹۰ میلیارد تومان است.

وی در خصوص دریافت قیر رایگان جهت ایزوگام و آسفالت مدارس در چهارمحال و بختیاری، افزود: تاکنون ۴۲ میلیارد تومان اعتبار جهت این کار به استان اختصاص داده شده است.

کریمی با اشاره به ۶۶ فضای آموزشی و ورزشی که از سوی این اداره‌کل تکمیل و تحویل شده است، اضافه کرد: پروژه‌های آموزشی در قالب ۲۲۵ باب کلاس درس هستند.

کریمی بیان داشت: پروژه‌های آموزشی و ورزشی که از سوی اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری تحویل شده است ۲۹ هزار و ۲۰۰ مترمربع زیربنا دارد و اعتبار هزینه شده برای آن بالغ بر ۳۷۵ میلیارد تومان می‌باشد.

بیشتر بخوانید

تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری به سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی

وی خاطرنشان کرد: همچنین اعتباری بالغ بر ۹۵ میلیارد تومان جهت خرید تجهیزات مورد نیاز مدارس در چهارمحال و بختیاری، هزینه شده است.

کریمی گفت: تعداد ۱۰۰ پروژه با ۳۶۰ کلاس درس و ۷۸ هزار مترمربع زیربنا در این استان در دست اجرا است، برای ساخت این واحد‌ها تا کنون ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه شده و حدود ۶۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل آنها نیاز است.

وی ادامه داد: همچنین ۱۱۰ پروژه با ۷۸۰ کلاس درس با اعتبار هزینه شده ۶۰ میلیارد تومان استانداردسازی گرمایشی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان
  • استفاده از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور برای تجهیز و تکمیل امکانات هلال‌احمر
  • تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با ۹۵ میلیارد تومان اعتبار
  • نیاز ۱۵۷ میلیارد تومانی اعتبار برای ۳۷ پروژه نیمه‌کاره حوزه بهداشت
  • اختصاص اتوبوس و تاکسی برقی برای کلان شهر اراک
  • اختصاص اتوبوس و تاکسی برقی برای کلان‌شهر اراک
  • تأکید استاندار بر پیگیری اعتبارات طرح‌های نیمه تمام لرستان
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام