Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان رئیس اتحادیه آموزشگاه‌های رانندگی هرمزگان با اشاره به حمایت‌های مسئولین استان در ایجاد این اتحادیه استانی، گفت: توسعه خدمات در این عرصه حاصل حمایت دستگاه‌های متولی و مدیران استان است.

مهیار دارچینی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص ساماندهی واحدهای صنفی در اتحادیه آموزشگاه‌های رانندگی استان، ضمن تقدیر از رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت و هیئت‌رئیسه اتاق اصناف مرکز استان، اظهار کرد: با همت، همدلی و حمایت همه جانبه مسئولین هرمزگان، در ۶ ماهه دوم سال ۱۴۰۰، استان هرمزگان با پیوستن به جمع ۳ استان پیشروی کشور "آذربایجان غربی، اصفهان و تهران" توفیق تشکیل اتحادیه مستقل را داشت و ظرف ۶ ماه، ۸۵ درصد کل واحدهای صنفی استان در قالب اتحادیه استانی ساماندهی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن قدردانی از زحمات بی‌وقفه فرمانده انتظامی و رئیس پلیس راهور استان، افزود: پلیس راهنمایی و رانندگی به عنوان مرجع عالی نظارت بر عملکرد فعالان آموزشگاه‌های رانندگی با نقش سازنده و مقتدرانه رئیس پلیس راهور هرمزگان، عامل اصلی رضایتمندی و ساماندهی و تاب‌آوری و پایداری و گذر واحدهای صنفی حتی در پاندمی کووید ۱۹ بود.

رئیس اتحادیه آموزشگاه‌های رانندگی هرمزگان تصریح کرد: رضایتمندی ایجاد شده همه فعالان اتحادیه در سراسر استان، به واسطه مدیریت مقتدرانه و مدبرانه این بزرگوار و دلیرمردان عرصه امنیت فراهم شد.

دارچینی با اشاره به نقش سازنده رئیس موسسه راهگشا هرمزگان، بیان کرد: در پاندمی کووید ۱۹ با تلاش مجدانه و پیگیری‌های مستمر این بزرگوار، برگزاری کلاس‌های مجازی هنرآموزان در سراسر استان به موازات استان‌های پیش رو مقدور شد. کارآمدی و درایت سرهنگ عبدی پور در امکان برگزاری کلاس‌های مجازی هم در کنترل و پیشگیری کوید و هم در ادامه روند فعالیت فعالان مؤثر واقع شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امید است با همت و همدلی و حمایت همه مسئولین فرهیخته استان و الهام از رهنمودهای عوامل محترم پلیس راهور استان، تلاش و کوشش مضاعف فعالان صنفی شاهد کاهش تصادفات جرحی و فوتی در هرمزگان باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منطقه هرمزگان استانی اجتماعی آموزشگاه های رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۵۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت صدور برگ جریمه رانندگی اشتباهی چیست؟​

تین نیوز

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: ۵ درصد جرائم رانندگی اشتباهی ارسال می شود که برای رفع این خطا باید دوربین ها نوسازی شود البته دستکاری کردن پلاک توسط برخی از رانندگان در این اشتباه بی تاثیر نیست.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، سردار تیمور حسینی رئیس پلیس راهور اظهار کرد: دو موضوع باعث اشتباه ارسال شدن جرائم رانندگی است؛ یک موضوع کیفیت دوربین ها و دو دستکاری کردن ارقام پلاک خودرو توسط برخی از رانندگان.

حسینی افزود: این دو عامل باعث شده که 5 درصد جرائم رانندگی اشتباهی برای افراد ارسال شود که برای پاک کردن این جرائم اشتباه، افراد به مراکز پلیس راهور مراجعه کنند.

وی بیان کرد: البته سامانه رسیدگی غیرحضوری یا اینترنتی به اعتراضات در دست آماده سازی است و امیدواریم به زودی یعنی در سال 1403 بتوانیم این سامانه را معرفی و رونمایی کنیم تا دیگر برای اعتراض به تخلفات رانندگی نیاز به مراجعه حضوری نباشد.

رئیس پلیس راهور در پایان گفت: در سال گذشته 157 میلیون جریمه برای رانندگان متخلف صادر شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • رئیس پلیس راهور تهران بزرگ: هوش مصنوعی به کمک ثبت تخلفات رانندگی می آید
  • رئیس اتحادیه طلای تهران: اعتصاب طلافروش ها در واکنش به مقررات مالیاتی دولت/ بازار طلا در تهران نیمه تعطیل است
  • ترافیک سنگین و پرحجم در آزادراه‌های البرز
  • تلاش مکرون برای تبدیل اتحادیه اروپا به قدرت هسته ای مستقل
  • تلاش ماکرون برای تبدیل اتحادیه اروپا به قدرت هسته‌ای مستقل
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • علت صدور برگ جریمه رانندگی اشتباهی چیست؟​
  • ۵ درصد جرائم رانندگی اشتباه ارسال می‌شود
  • تشکیل بانک اطلاعاتی به منظور ترویج اشاعه کارآموزی در مازندران
  • چند درصد جریمه های رانندگی اشتباهی است؟ ؛ توضیحات مهم رئیس پلیس راهور