Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد هیرمند از عدم فضای آموزشی مناسب، نبود زیر ساخت های کیفی از قبیل نداشتن ساختمان مناسب جهت حضور دانشجویان در شهرستان، تجهیز کلاس های درس و امکانات سرمایشی و گرمایشی ابراز گلایه کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، جلسه مطالبه گری و گلایه دانشجویان دانشگاه آزاد هیرمند با مسئولین دانشگاه و میثم برازنده، فرماندار شهرستان به منظور بررسی مطالبات و مشکلات دانشجویان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد هیرمند مطالباتی در خصوص فضای آموزشی مناسب، نبود زیر ساخت های کیفی از قبیل نداشتن ساختمان مناسب جهت حضور دانشجویان در شهرستان، تجهیز کلاس های درس، امکانات سرمایشی و گرمایشی و ارائه خدمات از سوی دانشگاه مطابق با دریافت شهریه دارند و نسب به بی توجهی مسئولین به این مشکلات ابزار گلایه داشتند‌.

در همین راستا و به دلیل اعتراضات و نگرانی های بسیار زیاد دانشجویان، میثم برازنده فرماندار هیرمند در گفتگو با خبرنگار اوشیدا بیان کرد: پس از بررسی اولویت‌ها و مشکلات و گلایه شدید دانشجویان از عدم برخورداری فضای مناسب دانشگاه آزاد و در راستای پیگیری مطالبات دانشجویان؛ جلسه ای به منظور بررسی موانع و مشکلات دانشجویان شهرستان برگزار شد.

برازنده ضمن بررسی و  گلایه دانشجویان از شرایط موجود در حوزه آموزش عالی افزود: دانشگاه آزاد باید در راستای وظایف خود فضایی مناسب برای تحصیل دانشجویان فراهم نماید، لیکن به نظر می رسد این مهم مورد توجه قرار نگرفته که باعث ابراز گلایه و انتقادات دانشجویان شده است و از امکانات آموزشی این دانشگاه رضایت ندارند ،گلایه‌مند هستند و مسئولان این دانشگاه نسبت به شرایط آموزشی و صنفی خود، "بی‌تفاوت" هستند.

وی ادامه داد: اینجانب در راستای اهداف عالیه تعریف شده به موضوع ورود و به دنبال رفع دغدغه دانشجویان بوده ام که بعضا برخی مدیران شهرستانی با عدم همکاری خود باعث تاخیر در فرایند ساماندهی این شرایط گردیدند، لذا از مجموعه آموزش و پرورش شهرستان به دلیل ورود جدی به موضوع و همکاری در این خصوص صمیمانه تقدیر و تشکر میکنم .

رئیس شورای راهبردی آموزش شهرستان هیرمند در ادامه تصریح کرد : با توجه به مستعد بودن جوانان وظیفه تمامی دستگاه های شهرستانی رفع معضلات و مشکلات جوانان است که از مهمترین این موارد رفع مشکلات تحصیلی جوانان می باشد تا بر اساس استعداد ها وعلایق در مسیر پیشرفت و توسعه قرار گیرند.

میثم برازنده خاطرنشان کرد:جوانان از سرمایه های وجودی این مملکت و انقلاب هستند که در آینده نقش بسزایی در توسعه و پیشرفت جمهوری اسلامی و توسعه استان و شهرستان مرزی هیرمند ایفا می کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۵۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرسودگی فضای آموزشی در کوهدشت/ ۱۴ مدرسه تخریبی است

رئیس اداره آموزش‌وپرورش کوهدشت از وجود ۱۴مدرسۀ تخریبی در شهرها و مدارس این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کوهدشت، امین امینی‌پویا، صبح امروز، در نشست خبری با خبرنگاران گفت: فضای آموزشی در این شهرستان سال‌ها است که فرسوده و ناایمن است.

او با اشاره به وجود 34هزار نفر فرهنگی و دانش‌آموز در کوهدشت، اضافه کرد: خبرنگاران باید خیرّان را برای سرمایه‌گذاری در ایجاد و نوسازی مدارس ترغیب کنند.

رئیس اداره آموزش‌وپرورش کوهدشت با اعلام اینکه برخی از مدارس این شهرستان زیبندۀ دانش‌آموزان و معلمان نیست، تأکید کرد: امکانات و سرانۀ آموزش‌وپرورش جوابگوی نوسازی مدارس نیست.

احداث 216 مدرسه در مناطق محروم لرستان

امینی‌پویا با بیان ضرورت استفاده از مشارکت خیّران در ساخت و گسترش فضاهای آموزشی کوهدشت، یادآور شد: انتظار داریم که خیرّان در ساخت و تعمیر مدارس این شهرستان مشارکت بیشتری داشته باشند.

او در پاسخ به پرسش خبرنگار تسنیم دربارۀ تعداد مدارس تخریبی در کوهدشت، اعلام کرد: 14مدرسه در شهرها و مدارس این شهرستان تخریبی است و باید نوسازی شود.

رئیس اداره آموزش‌وپرورش کوهدشت خاطرنشان کرد: مدرسۀ پسرانۀ راهنمایی شاهد و مدرسۀ دخترانۀ معرفت ر تازه‌آباد در داخل این شهر ناایمن شناخته شده‌است و این مدارس باید هرچه سریع‌تر نوسازی شود.

امینی‌پویا با بیان اینکه بین 600 تا 800میلیون تومان اعتبار برای ساخت مدارس یک‌کلاسه نیاز است، گفت: حداقل یک‌میلیارد و 200میلیون تومان برای ساخت مدارس دوکلاسه نیاز است.

رئیس اداره آموزش‌وپرورش کوهدشت با ذکر اینکه این شهرستان فاقد خانۀ رفاهی فرهنگیان است، مطرح کرد: مسئولان باید برای نوسازی مدارس کوهدشت پای‌کار بیایند.

او اعلام کرد: ما در حال تلاش برای رفع مشکل اداری درمانگاه فرهنگیان کوهدشت هستیم و این درمگاه طی روزهای آینده افتتاح می‌شود.

امینی‌پویا در پاسخ به پرسش خبرنگار تسنیم در ارتباط با وضعیت سیستم‌های گرمایشی مدارس در کوهدشت، بیان کرد: 2میلیارد و 500میلیون تومان اعتبار برای گرمایش مدارس این شهرستان هزینه کرده‌ایم.

رئیس اداره آموزش‌وپرورش کوهدشت در پاسخ به پرسش خبرنگار تسنیم دربارۀ تعداد دانش‌آموزان شرکت‌کننده در دور نخست کنکور، اذعان کرد: حدود 3هزار و 600نفر در تمام مقاطع تحصیلی در کنکور اردیبهشت‌ماه 1403شرکت کردند.

انتهای پیام/ 644/.

دیگر خبرها

  • رهبر انقلاب: در آموزش و پرورش مشکلات مادی، معیشتی، کاری و فضای آموزشی داریم
  • رهبر انقلاب: در مسئله آموزش و پرورش مشکلات مادی، معیشتی، کاری و فضای آموزشی داریم
  • فرسودگی فضای آموزشی در کوهدشت/ ۱۴ مدرسه تخریبی است
  • مسکن مهر دامغان نیازمند ۲ مدرسه است
  • رنجش اهالی شهرک آ. اس. پ شهریار از کمبود امکانات رفاهی
  • هوشمندسازی ۴۰۰ کلاس درس در بردسکن
  • ضرورت جبران کمبود دانشجو در دانشگاه آزاد
  • گرگان ۹۰ هزار دانش آموز دارد /هزینه پروانه ساخت و ساز مانع مولدسازی
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • گلایه اهالی روستای کالدشت بالا از کمبود امکانات رفاهی + فیلم و تصاویر