Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد خدابخشی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با بیان اینکه باند دوم جاده الیگودرز _خمین یکی از پروژه‌های مهم زیرساختی شهرستان الیگودرز است، اظهار کرد: ۱۶ کیلومتر جاده الیگودرز_خمین که در محدوده جغرافیایی لرستان و در شهرستان الیگودرز قرار دارد ،کار شده و زیر بار ترافیکی رفته است.

وی افزود: ادامه مسیر هم که در حوزه جغرافیایی شهرستان مرکزی و شهرستان خمین قرار دارد با پیگیری‌هایی که انجام دادیم پیمانکار آن انتخاب و مشغول کار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: کارگاه تجهیز و طبق اطلاعاتی که داریم حدود ۷۰ نفر مشغول فعالیت است.

خدابخشی بیان کرد: ۸ کیلومتر محدوده شهرستان خمین آماده آسفالت است و دنبال این هستیم که هر چه سریعتر آسفالت و زیر بار ترافیکی برود.

وی اظهار کرد: به کارفرما و شرکت ساخت هم تاکید می‌کنیم که عملیات مربوط به آسفالت سریعتر انجام شود.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به احداث زیر گذر دهستان خمه هم اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه که ورودی دهستان خمه جزو نقاط حادثه خیز است ۳ سال گذشته پیگیری کردیم و نظر کارشناسان اداره راه و شهرسازی این بود که برای ورودی دهستان زیر گذر احداث شود که مصوب شد.

خدابخشی با اشاره به اینکه پروژه تامین اعتبار و پیمانکار هم انتخاب شده است، عنوان کرد: بخش قابل توجهی از عملیات عمرانی پروژه انجام و به اسم زیر گذر ۱۴ میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شده است.

وی بیان کرد: طبق وعده پیمانکار پروژه زیرگذر دهستان خمه قبل از فصل بارندگی به بهره‌برداری می‌رسد.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نکته مهم در خصوص احداث زیرگذر که باید مورد توجه قرار بگیرد، این است که تدبیری اندیشیده شود تا هنگام بارندگی آب داخل زیرگذر جمع نشود.

خدابخشی با اشاره به اینکه برای تامین اعتبار رفع نواقص مشکلی وجود ندارد، تاکید کرد: فقط می‌خواهیم پروژه‌ی در شأن و جایگاه مردم الیگودرز احداث شود.

 وی در پایان صحبت‌های خود گفت: به منظور ایمن سازی جاده الیگودرز - خمین و با پیگیری‌های صورت گرفته چند کیلومتر نیوجرسی نصب شد، پیگیری می‌کنیم که نصب نیوجرسی در مسافت بیشتری انجام شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: الیگودرز خمین خدابخشی نماینده الیگودرز جاده الیگودرز مردم الیگودرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۵۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد

حسن جهانیان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران از بهره‌برداری عملیات احداث پل روستای سوخته کلا پس از وقفه طولانی درآینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: با عزم راسخ راهداران بعد از حدود ۱۰ سال صبوری قائمشهری‌ها پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد.

او افزود: با تلاش‌های شبانه روزی و مدیریت جهادی این مجموعه، عملیات احداث پل سوخته کلاسالیان سال راکد بود و حدود ۲ سال قبل پروژه نیمه کاره از مجموعه اداره کل راه و شهرسازی منفک وجهت اتمام نهایی به این اداره کل واگذار گردید در حال انجام و بزودی مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

جهانیان با بیان اینکه اتمام این پروژه تاثیر خوبی در کاهش بار ترافیکی ۳۰ روستای همجواردهستان بالا تجن شهرستان قائمشهر و همچنین شریان سوادکوه شمالی خواهد داشت، گفت: با افتتاح این پروژه تردد بیش از ۴۰ هزار جمعیت ۳۰ روستای مذکور به آسانی فراهم خواهد آمد.

او با اشاره به اینکه توسعه و رفع محرومیت از چهره روستا‌ها از اولویت‌های دولت مردمی است، افزود: روستاییان بیش از دیگران به خدمت رسانی و دریافت امکانات و خدمات برای تأمین نیاز‌های اساسی خود و رهایی از محرومیت نیاز دارند، به همین دلیل محور برنامه‌های خدمت‌رسانی، توسعه و مقابله با محرومیت باید متوجه نواحی روستایی می‌باشد.

جهانیان گفت: طی یک سال گذشته ده‌ها پروژه نیمه تمام که سالیان سال راکد مانده بود ازجمله پل اروست شهرستان ساری، امیر ده وگردرودبار شهرستان بابل، بلیران و چنگ میان شهرستان آمل، کردخیل شهرستان جویبار و تیل پرده سر شهرستان تنکابن با همت راهداران به سرانجام رسید و عاقبت به خیر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور با حضور معاون رييس جمهور/همت ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین
  • بهره‌برداری از سامانه گرمسیری ۹۰ هزار تن به محصولات زارعی استان اضافه می‌کند
  • افتتاح مدرسه خیرساز در خنداب
  • باند دوم پل هادی‌آباد شهرستان کارون به بهره‌برداری رسید
  • بهره برداری از باند دوم پل هادی آباد کارون
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • بهره‌برداری از طرح آب‌رسانی به دو شهر و ۱۰ روستا در شهرستان شازند مرکزی
  • باند دوم جاده امیدیه تا سه‌راهی آغاجاری از سوی نفت و گاز آغاجاری تکمیل می‌شود
  • پل سوخته کلا در قائمشهر با همت راهداران به زودی به بهره برداری می رسد
  • پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد