Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، پس از حواشی ایجاد شده در جلسه تودیع و معارفه مدیر کل محیط زیست استان تهران در مورخه ۲۶ /۵ /۱۴۰۱، فایل صوتی تقطیع شده‌ای از صحبت‌های مسعود بنام سرپرست حراست سازمان حفاظت محیط زیست به عنوان سرپرست حراست کل در فضای مجازی منتشر شد. در همین رابطه بنام توضیحاتی درمورد این فایل صوتی داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: نقل قول‌هایی که اینجانب از طرف معاون اجرایی ریاست جمهوری بیان کردم قابل دفاع نبوده و با توجه به شرایط حاکم بر جلسه تودیع و معارفه بیان شد. در این جلسه مدیرکل عزل شده با توهین و افترا به مسئولین سازمان، تلاش می‌کرد جلسه را به تشنج کشانده و جابجایی خودش را به شکل نادرستی به دوش برادران نصیری بیندازد تا بتواند اقدامی که از قبل در نظر داشت که همانا درگیری و زد و خورد بود، داخل جلسه تودیع معارفه با ایشان انجام دهد.

بنام ادامه داد: بنده درصدد بودم با بیان مطالبی از التهاب جلسه کاسته و شاهد بروز رفتارهای خارج از عرف ایشان نباشیم. ضمن آنکه برادران نصیری با شکیبایی و عزت نفس سکوت اختیار کرده و هیچ گونه عکس‌العملی نشان ندادند. اما متأسفانه محمودی بعد از جلسه و هنگام خروج از ساختمان اداره کل به صورت ناگهانی به سمت برادران نصیری حمله ور شده و با مشت و لگد ضربه‌های متعددی به ایشان وارد کرد و دائماً با الفاظ ناشایست و عربده کشی در محوطه ساختمان اداره کل به ایشان تهمت زده و تهدید می‌کرد.

وی افزود: محمودی زمانی که مطلع شد قرار است جلسه تودیع معارفه انجام شود در اداره کل استان تهران حضور داشت و در حال برگزاری مراسم بود و در این مراسم کت و شلوار رسمی به تن داشت ولی بلافاصله پس از مراسم از ساختمان خارج و لباس‌های خود را تغییر داده و با لباس غیررسمی و با پوتین و شلوار پلنگی در جلسه تودیع و معارفه خود حضور پیدا کرد. تمام این موارد که بیان کردم حاکی از آن است که هر لحظه امکان بروز رفتار ناشایستی از ایشان متصور بود.

سرپرست حراست سازمان حفاظت محیط زیست گفت: قطعاً بیان مطالب و گفتگو های درون جلسات نهاد ریاست جمهوری جایز نیست ولی همانطور که عنوان کردم با توجه به شرایط حاکم بر جلسه به ناچار مجبور شدم فرآیند و ضرورت تغییر مدیران را که البته ناقص بیان شد، شرح داده تا از فضاسازی‌هایی که توسط برخی افراد بی کفایت و برکنار شده ایجاد شده بود، کاسته شود.

بنام خاظرنشان کرد: در اینجا مجدداً لازم می دانم در خصوص بیانات معاون اجرایی ریاست جمهوری موارد کامل‌تری را ارائه کنم. مرتضوی بیاناتی با این مضمون ایراد کرد که با گذشت چندین ماه از تشکیل دولت مطالبه مردم بر این است که سریعاً مدیریت‌ها به ثبات رسد و از طرفی مطالبات مردم شریف نیز از دولت مبتنی بر تغییر مدیران بی کفایت و یا مدیرانی است که در اجرای وظایف و اهداف دولت قصور و یا کاهلی می‌نمایند و اعتقادی به همراهی و همکاری با این دولت ندارند. بنابراین می‌بایست به این مطالبه مردمی با تصمیم صحیح، سریع و به موقع پاسخ داده شود تا پرونده عزل و نصب‌ها زودتر تمام شده و دولت با آرامش بیشتری به مأموریت خود بپردازد.

وی افزود: همچنین طبق توصیه ریاست جمهوری اگر مدیری عملکرد مناسبی داشته، با فرآیندی که بیان شد و نیز با بهره گیری از اجماع و خرد جمعی که اتفاق می‌افتد پس از تأیید مراجع ذیصلاح، به نهاد ریاست جمهوری ارجاع شده تا تصمیم گیری شود. ایشان اعلام کردند اگر مدیر کلی هم عملکرد مناسبی داشت می‌تواند ارتقا پیدا کرده و یا جابجا شود تا مطالبه بحق مردم پاسخ داده شود.

بنام تاکید کرد: چنانچه خدای نکرده بر خلاف عرف معمول جامعه از طرف اینجانب مطالبی بیان شده، صرفاً بر اساس شرایط حاکم بر جلسه و برای ایجاد آرامش و کاهش التهاب بوده است. ضمن اینکه انتشار آن هم خلاف قانون می‌باشد. بدینوسیله از معاون اجرایی ریاست جمهوری (صولت مرتضوی) بابت بیان مطالبی از قول ایشان به شکلی نادرست پوزش می‌طلبم و تابع تصمیمات مسئولین محترم هستم.

کد خبر 5567382

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان محیط زیست ریاست جمهوری مراسم تودیع و معارفه شهرداری تهران شورای شهر تهران اربعین حسینی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران آلودگی هوا علیرضا زاکانی سازمان محیط زیست پلیس راهور قوه قضاییه شورای شهر پیر حسین کولیوند زنان پلیس شهر تهران ریاست جمهوری جلسه تودیع محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۵۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت اجتماعی در حفظ محیط زیست

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری زاهدان گفت: این برنامه با هدف فرهنگ سازی و هدف گذاری برای نسل آینده شهر زاهدان انجاج شد.
نارویی افزود: به منظور آگاهی بیشتر دانش آموزان با محیط زیست و راهکار‌های حفاظت از آن کارگاه‌های آموزشی در سطح مدارس زاهدان برگزار شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مشارکت اجتماعی در حفظ محیط زیست
  • درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله
  • رایزنی با محیط زیست برای فعالیت کارخانه آسفالت در شرق تهران
  • نشست خبری معاونت علمی ریاست جمهوری
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • بازهم درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله
  • بازهم درگیری دو سازمان دولتی در میانکاله | مقاومت محیط‌ بانی در برابر اقدام غیر قانونی میراث فرهنگی | توضیحات فرمانده یگان محافت محیط زیست
  • رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس: تنها ۲۰ حکم قانون هوای پاک اجرا شده است
  • جزییات طرح ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای