Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@22:07:24 GMT

هدف نظام سلطه شکستن مقاومت مردم ایران است

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۹۶۶۹۸

هدف نظام سلطه شکستن مقاومت مردم ایران است

حجت الاسلام غلامی گفت: امروز شکست ملت همیشه درصحنه ایران اسلامی برای دشمن کابوس شده است و به دنبال آن است تا مقاومت آن‌ها را بشکند؛ بر همین اساس در این راه باید صبر و استقامت داشته باشیم و با بصیرت در مسیر ولایت گام برداریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ حجت الاسلام غلامی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه تربت‌جام در گفتگو صبح توس؛ با با بیان اینکه هدف نظام سلطه شکستن مقاومت مردم ایران است اظهار داشت:  امروز شکست ملت همیشه درصحنه ایران اسلامی برای دشمن کابوس شده است و به دنبال آن است تا مقاومت آن‌ها را بشکند؛ بر همین اساس در این راه باید صبر و استقامت داشته باشیم و با بصیرت در مسیر ولایت گام برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی رشحه‌ای از قیام حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است و در سایه نهضت حسینی و به برکت ولایت فقیه و هوشمندی مردم، عزت و اقتدار ایران اسلامی حاصل شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه تربت‌جام اظهار داشت: یکی از اهداف انقلاب اسلامی تشکیل حکومت اسلامی است که به فضل الهی این مهم محقق شده است؛ اگر امروز شاهد صف‌آرایی نظام سلطه هستیم دلیل آن کینه‌ای است که از نقش حکومت اسلامی در دوران پیامبر و ائمه معصومین (س) در دل دارند.

حجت الاسلام غلامی خاطر نشان کرد: اگر نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از 40 سال در مقابل توطئه‌های مختلف دشمن ایستادگی نموده و عزت و اقتدار خود را حفظ کرده به‌واسطه ازخودگذشتگی شهدا، ایثار و فداکاری آزادگان سرفراز، ایثارگران و مردم است.

وی با بیان اینکه مسیر اصلی نظام جمهوری اسلامی به دلیل راهبرد و رهنمودهای مدبرانه رهبر معظم انقلاب است اظهار داشت: راهبرد نظام مقدس جمهوری اسلامی توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی ترسیم شده و لذا آحاد جامعه باید تلاش کنند تا بتوانیم به این اهداف و راهبردها دست پیدا کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه تربت‌جام در پایان اظهار داشت: امروز شکست ملت همیشه درصحنه ایران اسلامی برای دشمن کابوس شده است و به دنبال آن است تا مقاومت آن‌ها را بشکند؛ بر همین اساس در این راه باید صبر و استقامت داشته باشیم و با بصیرت در مسیر ولایت گام برداریم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۶۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

AFC: ایران پادشاه فوتسال آسیاست/ ادامه سلطه یوزها در قاره‌کهن

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند در دیدار نهایی مسابقات جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا امروز یکشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۴ بر یک به سود ایران به پایان رسید تا ایران برای بار سیزدهم بر بام قاره آسیا بایستد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در پایان این رقابت‌ها به تمجید از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران پرداخت و نوشت: تیم ملی فوتسال ایران به سلطه خود بر آسیا ادامه داد. جای این تیم همیشه در اوج و قله است.

همچنین در پستی دیگر نوشت: ایران پادشاه آسیا است و برای سیزدهمین بار قهرمان آسیا شد.

کد خبر 6091281

دیگر خبرها

  • شوراها رکن مردم سالاری و از برکات نظام اسلامی هستند
  • دیدار کارکنان آموزش و پرورش استان مرکزی با نماینده ولیّ‌فقیه
  • AFC: ایران پادشاه فوتسال آسیاست/ ادامه سلطه یوزها در قاره‌کهن
  • کارشناس یمنی: وعده صادق، شکستن مستحکم‌ترین قلعه جهان بود
  • بیانیه شورایعالی انقلاب فرهنگی در حمایت از دانشجویان آمریکا
  • بیانیه شورای عالی انقلاب فرهنگی درحمایت از دانشجویان آمریکایی
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌هایی را در پی دارد
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌های را در پی دارد