Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

شاید یکی از اصلی ترین دغدغه های مشتریان برای ثبت سفارش یک خدمات چاپی بخصوص چاپ سابلیمیشن شیوه ارسال فایل چاپی می باشد. ما در مقاله فایل های ارسالی چاپ سابلیمیشن باید چگونه باشد در قالب چندین مقاله برای شما شیوه اطلاعات فایل ارسالی مطالبی را بیان میکنیم. در مقاله گذشته فایل های ارسالی چاپ افست باید چگونه باشد سعی کردیم مطالب کلی در خصوص شیوه ارسال فایل چاپی افست مطالبی را برای شما بیان بکنیم بخش های مختلفی ما در چاپ نفیس داریم و هریک از این بخش ها قوانین مخصوص به خودش را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همانطوری که گفته شد در چاپ نفیس تمامی خدمات ما در 5 بخش تقسیم بندی می شود که شامل چاپ سابلیمیشن ، چاپ افست ، چاپ دیجیتال ، چاپ لارج فرمت و غیره ...

اصل اساسی در نحوه ارسال فایل این است که شما باید چک بفرمایید تمامی فایل های ارسالی شما نهایت کیفیت را داشته باشد و شاید ساده ترین روش تشخیص باکیفیت و عدم کیفیت یک عکس این است که در یک عکس زوم بکنید و ببینید باز عکس اون وضوح اولیه را دارد یا ندارد.

تمامی فایل های ارسالی برای چاپ سابلیمیشن باید رزلوشن 300 باشد و براساس مد رنگی RGB باشد و این مد رنگی به استثنای برای سفارش چاپ پرچم ساحلی که باید بصورت CMYK باشد.

سابلیمیشن به یک سیستم چاپی گفته می شود که اسامی مختلفی مانند چاپ دیجیتال و یا چاپ مستقیم گفته می شود. چاپ سابلیمیشن در چاپ نفیس دارای زیرمجموعه هایی از جمله چاپ روی تیشرت ، چاپ لیوان سرامیکی ، چاپ پرچم ، چاپ پدموس ، چاپ سویشرت ، چاپ پازل ، چاپ روی شال و چاپ کلاه و ... می باشد

چاپ سابلیمیشن

تمامی فایل های ارسالی برای چاپ سابلیشمن باید رزلوشن 300 و مد رنگی RGB باشد که البته همانطور که گفته شد استثناء چاپ پرچم ساحلی باید بصورت CMYK تنظیم و ارسال بشود. سایز بندی هر فایل هم باید متناسب با سایز سفارش شما باشد مثلا برای یک سفارش چاپ پدموس مستطیلی باید شما در ابعاد 19 در 24 طراحی بکنید و در این طراحی باید از اطراف 15 میل حاشیه امن قرار بدهید. برای پرچم رومیزی باید در ابعاد 20 در 30 فایل ارسالی خودتان تنظیم و ارسال بکنید. برای چاپ پرچم تشریفات ساتن و یا لمینت باید فایل ارسالی خودتان را در سایز 150 در 90 بصورت مد رنگی RGB ارسال بشود البته شما در این نوع پرچم ها به دو صورت می توانید فایل خودتان را ارسال بکنید هم بصورت مد رنگی RGB و هم بصورت CMYK ارسال بفرمایید. یکسری از سوالاتی که در خصوص چاپ پرچم و بخصوص رنگ ریشه از گروه هنری چاپ نفیس پرسیده می شود رنگ فایل ما باید چه کدی باشد که با رنگ ریشه یکی باشد ؟ رنگ ریشه متفاوت هستش و هر سری براساس موجودی خیاط خونه متفاوت می باشد و نمیشود یک کد رنگ مشخصی برای آن در نظر گرفت در نتیجه شما سعی کنید نزدیک ترین رنگی که احساس میکنید به رنگ فایل شما نزدیک هستش برای خود سفارش بدهید.

برای پرچم ساحلی در 2 سایز 2.5 متری و 3 متری توسط گروه هنری چاپ نفیس عرضه می شود. که پرچم های 2 متری باید فایل ارسالی شما در ابعاد 200 در 60 سانتی متر و برای پرچم های 3 متری فایل ارسالی شما باید در سایز 300 در 65 سانتی متر طراحی و برای چاپ ارسال بشود. همانطور که گفته شد فایل ارسالی پرچم ساحلی باید بصورت مد رنگی CMYK طراحی بشود. در طراحی فایل نیازی نیست اون حلال بالا گنجانده بشود اون حلال بالا بعد از برش و توی دوخت اتفاق می افتد و فایل شما نیازی نیست بصورت حلالی طراحی و ارسال و بشود.

برای سفارش چاپ روی تیشرت در جنس های مختلف ما در سایت چاپ نفیس دو گزینه سایز A4 و سایز A3 قرار دادیم که شماهر سایز و هر ابعادی که در نهایت تا سایز A3 بخواهید می توانید در سایت در قسمت توضیحات ابعاد مورد نظر را بنویسید و سفارشتون رو براساس آن ثبت بفرمایید. ما در چاپ نفیس بزرگ ترین سایزی که روی تیشرت چاپ بزنیم ابعاد 29 در 36 می باشد و شما تا هر سایزی که بخواهید می توانید روی تیشرت به چاپ برسانید. این قانون برای تمامی تیشرت های چاپ نفیس صدق میکند. تمامی این توضیحات برای چاپ سویشرت و یا چاپ هودی باید اجرا بشود.

 

برای سفارش چاپ روی شال هم دقیقا براساس همین طراحی چاپ تیشرت و سویشرت باید طراحی و ارسال بشود برای بخش چاپ و دقیقا شما هر سایزی متغیر دیگر هم بخواهید می توانید در قسمت توضیحات ثبت سفارش سایز مورد نظر خودتان را بنویسید که دقیقا براساس اون سایز چاپ بشود.

برای سفارش کلاه شما باید فایل طراحی خودتان را در سایز 6 در 6 نهایتا طراحی بکنید چون فضای مناسب برای چاپ روی کلاه بسیار کم هستش در نتیجه بهترین سبک طراحی برای طراحی کلاه بصورت وکتور و با استفاده از نرم افزار کورل و یا ایلیستریتور می باشد. چون فایل طراحی شما کوچک می باشد در نتیجه با استفاده از نرم افزارهای براساس پیکسل ممکن است از کیفیت مناسب برخوردار نباشد.

برای سفارش چاپ روی لیوان سرامیکی شما باید 2 ابعاد را در نظر بگیرد. ما در چاپ نفیس بیش از 37 مدل لیوان متفاوت در رنگ و طرح های مختلف موجود داریم که باید فایل طراحی شما در 2 سایز مختلف طراحی بشود. اکثر لیوان های چاپ نفیس در سایز ماگ استاندارد در سایز 20 در 9.6 باید طراحی بشود و یکسری لیوان های فنجون ما باید در سایز 17 در 7.5 باید طراحی بشود که تمامی فایل ها باید در با رزلوشن 300 و مد رنگی RGB طراحی و ارسال بشود.

امیدوار هستم مقاله فایل های ارسالی چاپ سابلیمیشن باید چگونه باشد برای شما مفید بوده باشد و شما به نتیجه درستی در این رابطه رسیده باشید و توانسته باشید نهایت استفاده را از این مقاله برده باشید.

راه های ارتباطی با گروه هنری چاپ نفیس

ما در چاپ نفیس سعی کردیم پاسخگو تمام سوالات شما مشتریان عزیز باشیم این پاسخگویی می تواند به شیوه جوابگویی در واتساب ، تلگرام و تلفنی باشد که در همه این موارد در ساعت کاری شرکت ارائه بهترین خدمات به شیوه آنلاین خواهیم بود. امیدوار هستیم برای شما عزیزان یک تجربه بسیار خوبی ارائه بدهیم که برای همیشه در خاطرات شما از خرید اینترنتی به یادگار بماند.

ما همواره در گروه هنری چاپ نفیس تلاش خود را بر این داشته‌ایم که بهترین پاسخگویی و کارشناسانه را در اختیار مشتریان گرامی خود قرار دهیم از همین رو خط ویژه زیر را در اختیار مشتریان خود قرار داده است.

برای ارائه سفارشات می‌توانید با شماره تماس ۷۷۶۱۸۵۳۴-۰۲۱ و یا به وب‌سایت مجموعه به نشانی www.ChapNafis.com مراجعه نمایید.

با سپاس از حسن انتخاب شما و مطالعه این مطلب، بی‌صبرانه منتظر دریافت انتقاد و پیشنهادات در حوزه خدمات چاپ نفیس می‌باشیم.

منبع: فردا

کلیدواژه: چاپ پرچم چاپ پرچم پرچم رومیزی چاپ پرچم رومیزی چاپ پرچم تشریفات قیمت چاپ لیوان چاپ نفیس چاپ تیشرت چاپ روی لیوان چاپ لیوان چاپ شال چاپ روی تیشرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۶۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدلانه با رادیو سلامت برای ارج نهادن مقام معلم | برگزاری پویش روز معلم روی موج سلامت

وی با اشاره به دیگر پویش های این شبکه در سال جاری گفت: از ابتدای سال پویش های مختلف همچون پویش برای روز قدس و ... برگزار کردیم و تلاش می کنیم تا مخاطب همیشه همراه ما باشد. ضمن اینکه تعداد آثار ارسالی برای پویش ها بسیار قابل توجه است. 

مدیر فضای مجازی با تاکید بر برپایی پویش «یک جمله زیبا به آموزگارم» عنوان کرد: با وجود اینکه تنها چند روز از برگزاری پویش گذشته اما اقبال مردم بسیار خوب بوده و آثار ارسالی نشان می دهد مردم همیشه به مقام شامخ معلم توجه می کنند و برایشان ارزشمند است. از سوی دیگر بستر دریافت آثار ارسالی مردم در پایگاه مجازی رادیو سلامت فراهم شده که مرتب و به موقع رصد و بهینه سازی می شود تا شرکت کنندگان بدون کوچکترین مشکل آثار خود را ارسال کنند.

وی ادامه داد: فایل های صوتی ارسال شده به این پویش در برنامه زنگ تفریح و تصاویر ارسالی در رادیو نمای سلامت پخش می شود. این پویش به منظور تشکر و قدردانی از مقام آموزگاران که نقش بسزایی در تربیت نسل آینده دارند در فضای مجازی رادیو سلامت برپا شده است.

دیگر خبرها

  • نخستین مسابقه «روایت‌نویسی نمایشگاه کتاب» برگزار می‌شود
  • برگزاری نشست هماهنگی برنامه ریزی برنامه‌های نمایشگاهی آثار نفیس موزه ایران باستان در استان ها
  • برنامه ریزی نمایشگاه آثار موزه ایران در آذربایجان شرقی
  • امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ
  • نبض قیمت مسکن شمال شهر
  •  برگزاری ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی
  • اعلام زمان برگزاری آزمون غربالگری درون دانشگاهی شانزدهمین المپیاد علمی وزارت بهداشت
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
  • همدلانه با رادیو سلامت برای ارج نهادن مقام معلم | برگزاری پویش روز معلم روی موج سلامت
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان ‌غربی برگزار می‌شود