Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@06:28:12 GMT

۶۰۰ نفر نخبه جهادی در همایش جهادگران فردوس حضور دارند

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۷۹۶۹۶۶

۶۰۰ نفر نخبه جهادی در همایش جهادگران فردوس حضور دارند

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: قرار است به مناسبت ۱۳ شهریور ۵۰ تیم تخصصی پزشکی دامپزشکی در استان حضور یابند و در تابستان امسال نیز ۴۳۰ گروه جهادی در خراسان جنوبی ارائه خدمت کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  بیرجند، سرهنگ مهدی هنری صبح امروز در بازدید از گروه‌های جهادی در شهرستان سربیشه اظهار داشت: در تابستان سال جاری بعد از یک وقفه دو ساله هم حضور گروه‌های جهادی مهمان و هم گروه‌های جهادی بومی را در مناطق محروم داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی بیان‌کرد: از ابتدای تابستان تا به امروز بالغ بر 430 گروه جهادی در خراسان‌جنوبی ارائه خدمت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه تابستان امسال 13 گروه جهادی مهمان از دانشگاه‌های تهران در استان داشته‌ایم یادآور شد: در این ایام هزار و 50 نفر از جهادگران در منطقه حضور داشته و خدمت‌رسانی کرده‌اند.

هنری با بیان اینکه از هفته آینده در روز 13 شهریور ماه شاهد حضور 50 تیم تخصصی پزشکی دامپزشکی در سطح استان و به ویژه شهرستان‌های اطراف فردوس خواهیم بود افزود: همچنین 4 میلیارد تومان اعتبار برای تامین دارو و تجهیزاتی که این گروه‌های جهادی دارند وارد استان می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی ادامه‌داد: 600 نفر از نخبگان جهادی نیز در همایش ملی جهادگران در فردوس حضور خواهند داشت.

سردار علیرضا یوسفی جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی نیز در این بازدید اظهارکرد: گروه‌های جهادی در رفع مشکلات اساسی مردم محروم و روستاهای مرزی نقش اساسی دارند.

وی بیان‌کرد: بزرگترین مشکل در روستاهای مرزی بحث تأمین آب به دلیل خشکسالی های متمادی است که موجب تخلیه برخی از روستاها نیز شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه اولویت پروژه‌های بسیج سازندگی حل مشکل آب در قالب قراردادهایی با قرارگاه امام حسن (ع) با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی است ادامه‌داد: در پروژه‌های جهاد آبرسانی تلاش می‌کنیم که مشکل روستاهای فاقد شبکه آبرسانی حل شود.

یوسفی گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا سه سال آینده در کشور هیچ روستایی فاقد شبکه آبرسانی آب شرب سالم و بهداشتی نخواهد بود که اقداماتی در این زمینه انجام شده است.

فعالیت نخستین گروه جهادی رسانه کشور در یزد ادامه پیدا می‌کند4 گروه جهادی پاکدشتی در مزداران خدمت رسانی می‌کنند1270 گروه جهادی تخصصی در استان مرکزی فعالیت می‌کنند

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی اظهارکرد: گروه‌های جهادی در پروژه‌های آبرسانی کمک کار هستند.

یوسفی با اشاره به اینکه محرومیت‌های متعددی در خراسان‌جنوبی وجود دارد که بخشی از آن در زمینه مشکل آب شرب است، یادآور شد: این مشکل را می‌توان با راهکارهایی چون احیاء قنوات رفع کرد و امیدواریم با کمک مردم بومی و گروه‌های جهادی این مشکلات را کاهش دهیم.

انتهای پیام/ 254/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا ع گروه های جهادی خراسان جنوبی گروه جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۶۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت

به گزارش قدس خراسان و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان رضوی، تئاتر ۴۴۴ اثری از گروه تئاتر شهیدانه مشهد به عنوان گروه برگزیده تئاتر مساجد خراسان رضوی برای شرکت در جشنواره کشوری تئاتر مساجد انتخاب شد.

این جشنواره با حضور ۱۲ گروه نمایشی از سراسر کشور در روزهای ۱۸ تا ۲۱ مردادماه در شهر بافق استان یزد برگزار می‌شود که نمایش ۴۴۴ در این جشنواره حضور خواهد داشت.

گروه تئاتر شهیدانه، از جمله گروه‌های شرکت کننده در جشنواره تئاتر مساجد مشهد است که با نمایش ۴۴۴ و به نمایندگی از پایگاه مقاومت بسیج شهید گذری مسجد صاحب‌الزمان (عج) منطقه توس مشهد در این جشنواره حضور می‌یابد.

در خلاصه این اثر نمایشی آمده است: همیشه شور و هیجان جوانی و سر نترس نوجوانی می‌تواند جرقه شروع اتفاقات بزرگی باشد، همه چیز از یک روز معمولی در یک مدرسه معمولی آغاز شد ولی بعد ...

«آیدا سروش، اسما واخری، مهدیه اکرمی، ریحانه صفری، هستی حسن زاده، زهرا سالار، الهام کاظمی، یسنا واخری، زهرا و فاطمه حسینی طوسی» بازیگران این اثر نمایشی را تشکیل می دهند.

دیگر خبرها

  • اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت
  • تاکید بر انجام اقدامات جهش زا توسط اعضای شوراها
  • همایش روز شوراهای خراسان جنوبی برگزار شد
  • ضرورت استعدادیابی و پرورش دانش آموزان نخبه با هدف پرورش مدیران نسل نو جهادی
  • برگزاری 120 برنامه در هفته عقیدتی _ سیاسی در خراسان جنوبی
  • اجرای ۱۲۰ برنامه هفته عقیدتی سیاسی در خراسان جنوبی
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • ارائه ۱۰ میلیارد تومان خدمات از سوی کمیته امداد در سال گذشته
  • رقابت ۱۵هزار داوطلب کنکور سراسری در خراسان جنوبی
  • پایان آزمون سراسری با رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی