Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری المعلومه، مدیر دفتر سازمان بدر در استان «الانبار» در غرب عراق گفت: نیروهای اشغالگر آمریکایی مستقر در پایگاه نظامی عین الاسد از عناصر باقی مانده گروه تروریستی داعش در صحرای الانبار حمایت کامل می‌کنند.

«قصی الانباری» در مصاحبه با المعلومه ضمن اشاره به این مسئله افزود: مناطق پیرامون پایگاه نظامی «عین الاسد» متعلق به ارتش آمریکا به پناهگاه امنی برای عناصر باقی مانده گروه تروریستی داعش تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پایان با بیان اینکه نیروهای آمریکایی از همه تحرکات تروریست‌های داعش اطلاع کامل دارند، تصریح کرد: حضور نیروهای حشد شعبی، حشد عشایری و ارتش عراق تا حد زیادی تحرکات هسته‌های خفته داعش و تلاش آنها برای انجام اقدامات تروریستی را محدود کرده است.

گفتنی است با وجود اینکه پارلمان عراق با تصویب مصوبه‌ای خروج نظامیان آمریکایی از این کشور را ضروری اعلام کرده است و بسیاری از جریان‌های ملی و مقاومتی عراق هم بر ضرورت اجرای این مصوبه تأکید می‌کنند، اما واشنگتن تلاش می‌کند تا به بهانه‌های مختلف از پذیرش این مسئله خودداری کند. بهانه‌هایی که به باور تحلیلگران به چتر حمایتی برای تروریست‌های باقی مانده داعش تبدیل شده و زمینه را برای حملات تروریستی گاه و بیگاه آنها فراهم کرده است.

کد خبر 5567594

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان بدر داعش ایالات متحده امریکا روسیه ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی فلسطین اوکراین عراق سوریه جنگ اوکراین ترکیه ایران تایوان عربستان سعودی برجام افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۷۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه های امداد و نجات متنوع در تنگستان ایجاد شود

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی عصر سه شنبه در آئین آغاز عملیات اجرایی پایگاه امداد و نجات جاده‌ای هلال احمر در روستای کری از توابع بخش دلوار عنوان داشت: عملیات اجرایی پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شهرستان تنگستان در روستای کری از توابع بخش دلوار در سالروز شهادت شهید محمد حسن ابراهیمی که این شهید از مفاخر فرهنگی کشور، استان و شهرستان هستند، آغاز می‌شود.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: با توجه به جغرافیای متفاوت شهرستان که هم بخش کوهستان، جاده، دریا ساحل دارد لازم بود پایگاه‌های امداد و نجات به صورت متنوع بر اساس تقسیم بندی منطقه‌ای در تنگستان ایجاد شود.

فرماندار تنگستان ضمن تقدیر از خانواده کمالی برای اهدا زمین به مساحت ۲ هزار متر مربع جهت احداث پایگاه امداد و نجات جاده‌ای کری یاد آور شد: ۲ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای یکی در بخش دلوار روستای کری و دیگر بخش مرکزی در منطقه روستای سمل تا شهر آباد احداث شود.

وی افزود: در دولت سیزده تلاش شده ۲ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در تنگستان با محوریت خدمات جمعیت هلال و احمر شهرستان ایجاد شود.

کد خبر 6099717

دیگر خبرها

  • پاسخ طالبان به موضع پاکستان درباره منشأ حملات تروریستی داعش
  • تولد فرزند شهید حادثه تروریستی کرمان + عکس
  • برگزاری یادواره شهدای لشگر فاطمیون در قم
  • پایگاه های امداد و نجات متنوع در تنگستان ایجاد شود
  • اتهام مدیران «مأمن سیاسی» و «نگرش امروز» نشر اکاذیب بود
  • خوابگردهایی که مزدوری پیشه کردند
  • هشدار رییس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ تن/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام دو پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده‌های روسیه
  • هشدار رئیس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ نفر/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده های روسیه
  • روزنامه جمهوری اسلامی: طالبان مشغول پاکسازی قومی و شیعه‌کشی است؛ ایران هم سکوت می‌کند
  • گروگان‌های طالبان که درباره‌شان نشنیده‌اید / چرا آمریکا ۸۰۰ پایگاه نظامی در سرتاسر دنیا دارد؟ / چرا کشور‌ها به جنگ با یکدیگر می‌روند؟ / چگونه داعش به وجود آمد؟