Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، برخلاف برخی اخبار منتشر شده در بعضی رسانه‌ها مبنی بر ارسال نامه و یا تذکر رسمی در مورد یکی از نامزدهای حاضر در انتخابات هشتم شهریور ماه از سوی کمیته برگزاری انتخابات، چنین نامه‌ای در دبیرخانه مجمع انتخابات فدراسیون به ثبت نرسیده است.

بر این اساس انتشار عجیب متن چنین نامه‌ای به صورت غیر مستند و درج شماره نامه و تاریخی که در دبیرخانه مجمع و فدراسیون به ثبت نرسیده اقدامی نامتعارف، غیر حرفه‌ای و غیر قانونی به شمار می‌رود و از موارد تلاش در جهت اخلال در روند برگزاری انتخابات محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون فوتبال بدینوسیله از رسانه‌ها درخواست می‌کند در راستای شفاف‌سازی و پرهیز از خدشه وارد کردن به روند برگزاری انتخابات هشتم شهریورماه از انتشار اخبار غیر مستند و غیر رسمی در این خصوص اکیدا خودداری کنند.

منبع: فدراسیون فوتبال برچسب‌ها فوتبال فدراسیون فوتبال ایران لیگ برتر فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال فدراسیون فوتبال ایران لیگ برتر فوتبال فوتبال فدراسیون فوتبال ایران لیگ برتر فوتبال فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۸۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور ۲۰۰ میلیون جریمه و تهدید شد

به گزارش همشهری آنلاین، تیم فوتبال تراکتور که در دیدار برگشت لیگ برتر شکست سنگین ۴ بر یک را در ورزشگاه یادگار امام تبریز مقابل ذوب‌آهن متحمل شد، به دلیل تخلف هوادارانش در این بازی باید جریمه سنگینی را پرداخت کند.

فدراسیون فوتبال در این باره نوشته است: «دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن اصفهان در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال کشور برگزار شد که کمیته انضباطی رای خود را به این شرح صادر کرد: باشگاه تراکتور به دلیل فحاشی و پرتاب اشیا توسط تماشاگران منتسب در چندین نوبت و نقض اصول کلی رفتار و مستند به مواد ۵۱ و ۸۶ با جریمه ۲۰۰ میلیون تومانی مواجه شده که این رای قابل تجدید نظر در کمیته استیناف است.»

باشگاه تراکتور در این فصل و به ویژه دور برگشت چندین مقطع اقدام به رایگان کردن مسابقات خانگی خود کرد که فدراسیون فوتبال در این باره هم به سرخ پوشان تبریزی هشدار داده است.

در پایان رای انضباطی برای باشگاه تراکتور عنوان شده: «به باشگاه اخطار می‌گردد چنانچه بلیت فروشی مطابق مقررات انجام نشود، با تنبیهات شدیدتری مواجه خواهند شد.»

کد خبر 848305 منبع: ورزش سه برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز

دیگر خبرها

  • واگذاری استقلال و پرسپولیس رسمی شد(عکس)
  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی
  • رسمی: بازی پایین جدولی‌های لیگ 3 هیچ نشد
  • تراکتور ۲۰۰ میلیون جریمه و تهدید شد
  • تراکتور 200 میلیون جریمه و تهدید شد
  • جریمه ۲۰۰ میلیونی و یک اخطار برای تراکتور
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
  • زمان برگزاری نخستین جشنواره پایان‌نامه برتر حقوقی
  • معتمدی: انتخابات کاملاً بی‌طرف را در دوومیدانی برگزار می‌کنیم