Web Analytics Made Easy - Statcounter

سه نماینده کشورمان عصر امروز در مسابقات کشتی جوانان قهرمانی جهان برای کسب مدال طلا به روی تشک می‌روند.

 

سه نماینده کشورمان عصر امروز در مسابقات کشتی جوانان قهرمانی جهان برای کسب مدال طلا به روی تشک می‌روند.

به گزارش طرفداری و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های شانس مجدد پنج وزن نخست کشتی فرنگی جوانان قهرمانی جهان از ظهر امروز در شهر صوفیه بلغارستان در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وزن 55 کیلوگرم سید آرش نگهداری پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 4 بر 3 مغلوب دنیس میهای از رومانی شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال، به گروه بازنده ها رفت. نگهداری در این گروه با نتیجه 4 بر 1 مغلوب تامازی گلونتی از گرجستان شد و از دور رقابت ها کنار رفت.

بدین ترتیب در رقابت های رده بندی و فینال پنج وزن نخست که از ساعت 19:30 امروز برگزار می شود، ایمان محمدی در وزن 63 کیلوگرم، ابوالفضل چوبانی در وزن 87 کیلوگرم و فردین هدایتی در وزن 130 کیلوگرم برای کسب مدال طلا به مصاف حریفان خود می روند.

 

اخبار داغ 

مهدی هاشمی نسب: اگر فرهنگ و اصالت پرسپولیس این است، باید تاسف خورد! / فیلم شعار هواداران پرسپولیس علیه وریا غفوری در جریان دیدار با فولاد طرح لو رفته از پیراهن سوم میلان در فصل 23-2022 / عکس مورد عجیب مصدومان یوونتوس؛ 13 میلیون یورو هزینه پزشکی و 6 برابر میانگین سری آ

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جوانان قهرمانی جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۸۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، رقابت‌های کشتی فرنگی بین المللی نوجوانان (جام صفوی) روز گذشته (دوشنبه) به میزبانی شهرستان اردبیل به پایان رسید که ملی‌پوشان خوزستانی به ۴ مدال طلا، یک نقره و ۵ برنز رسیدند.

در وزن ۴۸ کیلوگرم آرمین شمسی پور، در وزن ۵۱ کیلوگرم ابوالفضل کرمی یگائی، در وزن ۸۰ کیلوکرم عمادرضا محسن نژاد و در وزن ۱۱۰ کیلوگرم ایوب حسینوند قاسمی صاحب مدال طلا شدند و در وزن ۵۱ کیلوگرم کیارش احمدی نشان نقره را ازآن خود کرد.

همچنین در وزن ۶۰ کیلوگرم مصطفی حسینوند، در وزن ۶۵ کیلوگرم محمدمهدی آمون، در وزن ۷۱ کیلوگرم پوریا حسن زاده، در وزن ۹۲ کیلوگرم امیرارسلان محمدی و در وزن ۱۱۰ کیلوگرم یزدان دل روز به نشان برنز دست پیدا کردند. در وزن ۴۵ کیلوگرم نیز امیرمحمد حاجی وند به مقام پنجم رسید.

دیگر خبرها

  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • قطعی شدن مدال سلطانی و حذف شعبان در بوکس جوانان آسیا
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • نخستین مدال ایران قطعی شد
  • نخستین مدال ایران قطعی شد/ شعبان از دور رقابتها کنار رفت
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • پیروزی ۴ بوکسور ایران در قهرمانی امید‌های آسیا