Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایش های به صحنه رفته در تالارهای اصلی، چهارسو، قشقایی، سایه و کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر، تماشاخانه سنگلج و همچنین تالار هنر به تفکیک اجراها اعلام شد.

نمایش «شکوفه های گیلاس» به کارگردانی سید محمد مساوات که از ۳۰ تیر اجرای خود را در تالار اصلی با ظرفیت ۵۷۹ تماشاگر و قیمت بلیت ۱۲۰ هزار تومان آغاز کرده، روز جمعه ۲۸ مرداد با مجموع ۲۱ اجرا (با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان ) و میزبانی از ۹ هزار و ۶۰۹ تماشاگر به فروشی معادل یک میلیارد و ۳۷ میلیون و ۳۴۰ هزار تومان دست پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایش «آلنده نازنین» به کارگردانی محمد برهمنی که از روز ۱۷ تیر در تالار چهارسو با ظرفیت ۱۳۲ نفر آغاز کرده تا امروز با مجموع ۳۴ اجرا (با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان) ۴ هزار و ۳۷۵ تماشاگر ۳۲۴ میلیون تومان فروش داشته است.

نمایش «تب» به کارگردانی رویا کاکاخانی نیز که از روز ۲۴ تیر اجرای خود را در تالار قشقایی با ظرفیت ۹۶ نفر آغاز کرده بود در فصل اول اجراهای خود (با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان) با ۲۱ نوبت اجرا و میزبانی از یک هزار و ۹۰ تماشاگر به فروشی معادل ۶۱ میلیون ۳۱۳ هزار تومان دست پیدا کرد.

نمایش «جانور» به کارگردانی کیانوش ایازی که از روز ۲۱ مرداد در کارگاه نمایش با ظرفیت ۲۶ نفر و قیمت بلیت ۵۰ هزار تومان روی صحنه رفته بود با مجموع ۷ اجرا (احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان) و ۱۸۳ تماشاگر ۸ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان فروش داشته است.

نمایش «پایین گذر سقاخانه» به کارگردانی رضا بهرامی هم که از بیستم مرداد در تماشاخانه سنگلج با ظرفیت ۲۳۶ نفر روی صحنه رفته است (با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان) با ۸ نوبت اجرا و ۶۵۶ تماشاگر به فروشی ۲۸ میلیون و ۳۹۶ هزار تومان دست پیدا کرده است.

نمایش «غول نخود فرنگی» به کارگردانی حسین فدایی حسین هم که از روز ۹ تیر با قیمت بلیت ۳۰ هزار تومان در تالار هنر روی صحنه رفت، تاکنون با مجموع ۳۰ اجرا و ۳ هزار و ۸۳۹ تماشاگر (با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان) به فروشی معادل ۸۶ میلیون و ۶۶۶ هزار تومان دست یافته است.

نمایش «پنگوئن ها» به کارگردانی زیبا برجی فلاح نیز که از روز جمعه دهم تیر اجرای خود را با قیمت ۳۰ هزار تومان در تالار هنر روی صحنه رفته، تاکنون با مجموع ۳۱ اجرا و ۳ هزار و ۹۰۴ تماشاگر (با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان) به فروشی معادل ۸۴ میلیون و ۷۱۲ هزار تومان دست پیدا کرده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: اداره کل هنرهای نمایشی تئاتر شهر تالار هنر تماشاخانه سنگلج هزار تومان دست پیدا تخفیف دار و مهمان فروشی معادل صحنه رفته روی صحنه نیم بها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۷۹۹۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پیش‌ فروش بلیت اجرا‌های «امشب به صرف بورش و خون»

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایش «امشب به صرف بورش و خون» نوشته مهدی یزدانی‌خرم و کارگردانی صابر ابر از ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ در بلک‌باکس پردیس تئاتر و موسیقی باغ کتاب روی صحنه رفته است.

با پایان بلیت اجرا‌های ماه اردیبهشت «امشب به صرف بورش و خون»، پیش‌فروش بلیت ۲۰ اجرای این نمایش در ماه خرداد، از طریق سایت تیوال آغاز شد.

دانشجویان رشته‌های مختلف می‌توانند در «یکشنبه‌های دانشجویی» با تخفیف به تماشای این اثر نمایشی بنشینند.

صابر ابر این مونولوگ را که بر اساس رمان «نازنین» فئودور داستایوفسکی و ترجمه یلدا بیدختی شکل گرفته است، در کنار فاطمه نقوی به صحنه می‌برد.

دیگر عوامل نمایش «امشب به صرف بورش و خون» عبارتند از: مجری طرح: امیرسپهر تقی‌لو، طراح صحنه: صابر ابر، طراح لباس: ندا نصر، طراح گرافیک: فرهاد فزونی، طراح نور: نیلوفر نقیب ساداتی، محمدرضا رحمتی، طراح گریم: لعیا خرامان، طراح صدا: عرشیا باقری، مشاور رسانه‌‎ای: فریبرز دارایی، تبلیغات: استودیو این/جا، تبلیغات مجازی: آریان امیرخان (قیلم نیوز)، دستیار کارگردان: جواد باقری، گروه کارگردانی: الهام میرشفیعی، نیما سکوت، دستیار تهیه و تولید: محمدامین ساکی.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره کل هنرهای نمایشی برای تولید آثار نمایشی
  • آغاز پیش‌ فروش بلیت اجرا‌های «امشب به صرف بورش و خون»
  • فروش نمایش «گالیله» از مرز ۷۰۰ میلیون گذشت
  • آمار فروش و تماشاگران نمایش های در حال اجرا
  • «آکادمی پرندگان» بیش از ۵۰ میلیون تومان فروخت
  • فروش «گالیله» از مرز ۷۰۰ میلیون گذشت
  • درآمد ۷۰۰ میلیونی «گالیله»!/ «آکادمی پرندگان» ۵۰ میلیون فروخت
  • اعلام آمار فروش تماشاخانه‌های دولتی
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • آمار فروش فیلم‌های سینمایی در اولین هفته اردیبهشت/ «مست عشق» از «تمساح خونی» سبقت گرفت