Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان معاون سیاسی- اجتماعی فرمانداری بروجرد گفت: دانشگاه در راستای پیشگیری از اعتیاد رویکرد علمی داشته باشند.

امین گودرزی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر که امروز در سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر وظایف و موارد بسیار زیادی را دنبال می‌کند و اقدامات لازم برای پیشگیری از اعتیاد باید صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: کلیه اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر یک وظیفه بر عهده دارند که همه دستگاه‌ها باید نسبت به شرح و وظایفی که برای آن‌ها تعریف شده مطالعه و آگاهی داشته باشند.

معاون فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: جلسه آینده کلی دستگاه‌ها باید در مورد وظایف خود توضیح دهند و در راستای وظایف خود تسلط کافی داشته باشند.

گودرزی اضافه کرد: این شورا ۵ کمیته دارد که تاکنون هیچ‌کدام از کمیته‌ها گزارشی نداشته‌اند انتظار می‌رود تا ۱۰ روز آینده این کمیته‌ها تشکیل و گزارش آن به فرمانداری ارسال شود.

وی بیان کرد: با توجه به نزدیک شدن به بازگشایی مدارس نقاط آلوده شهر شناسایی و سریع‌تر نسبت به پاکسازی آن اقدام شود.

معاون فرماندار بروجرد ادامه داد: گشت‌های مشترکی که انجام می‌شود حتماً نسبت به مواردی که در راستای مواد مخدر مانند شربت و قرص متادون است برخورد صورت گیرد.

گودرزی با اشاره به کمپ ماده ۱۶، عنوان کرد: برای ایجاد کمپ ماده ۱۶ در شهرستان اقداماتی انجام شده و با کمپ‌های غیرمجاز ماده ۱۵ برخورد شود.

وی اظهار کرد: دانشگاه علاوه بر شرح وظایف خود در راستای پیشگیری از اعتیاد از آن توقع علمی می‌رود که در زمینه آسیب‌های اجتماعی مواد مخدر کار کارشناسی انجام دهد.

معاون فرماندار بروجرد تصریح کرد: دانشگاه‌ها و مراکز علمی نسبت به این مسئله رویکرد علمی داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها فرمانداری بروجرد مواد مخدر پیشگیری از اعتیاد داشته باشند مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۱۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان

دادستان شهرستان میناب از کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از هرمزگان، ابراهیم طاهری اظهار کرد: در ادامه روند مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ، مأموران انتظامی از انتقال محموله مواد مخدر به وسیله دو دستگاه خودرو در محور مواصلاتی “بندرعباس-میناب” با خبر شدند و، عملیاتی را برای توقیف محموله مورد نظر طراحی و اجرا کردند.

وی افزود: به دستور مقام قضائی، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان، خودروهای موردنظر را حین تردد شناسایی و پس از تعقیب و گریز، ضمن توقیف آنها در بازرسی به عمل آمده، ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف و ضبط کردند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میناب گفت: ضربه به بنیان اقتصادی قاچاقچیان مواد مخدر از موارد مهم و اساسی برای مبارزه علیه این افراد سودجو است و دستگاه‌های مسئول باید این امر را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند.

وی در پایان با تأکید بر لزوم برخورد قاطع و بدون اغماض با سوداگران مرگ، خاطرنشان کرد: دستگاه قضائی در مسیر مبارزه بی امان با بلای خانمان‌سوز مواد مخدر از هیچ کوششی فروگذار نخواهد شد و در راستای عمل به وظایف قانونی عرصه را بر سوداگران مرگ تنگ خواهد کرد.

کد خبر 748808

دیگر خبرها

  • تلاش در راستای رفع مشکلات مردم از وظایف مهم شورا است
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • ضرورت توسعه تعاملات علمی دانشگاهی در راستای منافع دو کشور در عرصه بین‌المللی
  • تحصیل در دانشگاه آزاد ممسنی با کمترین هزینه/ تعامل با شهرداری نورآباد براساس رویکرد فناوری
  • آموزش فنی و حرفه ای رایگان برای ترک کنندگان
  • رویکرد ما برای ارتقاء بهداشت روانی باید جامعه‌محور شود
  • جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد
  • کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد
  • کشف حدود 25 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در مرز دوغارون