Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون سوارکاری از برگزاری جلسه با وزیر ورزش و جوانان و رییس کمیته ملی المپیک در مورد برگزاری انتخابات سوارکاری خبر داد و گفت: در پی‌راهکار حقوقی و قانونی به منظور حل مسائل به وجود آمده در رابطه با انتخابات فدراسیون هستیم.

مسعود خلیلی در گفت‌وگو با ایسنا، ‌در مورد برگزاری جلسه با حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان و رضا صالحی امیری، رییس کمیته ملی المپیک مبنی بر حل مسائل به وجود آمده پس از برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری، اظهار کرد: این جلسه در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار و محمد پولادگر، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان نیز حضور داشت و قرار بر این شد تصمیمی اتخاذ شود تا ورزش کشور آسیب نبیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در پی راه‌حل‌های قانونی و حقوقی برای حل مشکل و مسائل به وجود آمده پس از برگزاری انتخابات فدراسیون سوارکاری هستیم و جلسه مربوطه در کمال آرامش برگزار شد و قرار بر این است تا جلسات بعدی در خصوص جزئیات بیشتر برگزار شود.

رییس فدراسیون سوارکاری با بیان اینکه باید شان و جایگاه وزارت ورزش و جوانان حفظ شود و آسیب نبیند، عنوان کرد: راهکارهای برون رفت از مسائل پیش آمده در مورد انتخابات فدراسیون سوارکاری مدنظر قرار خواهد گرفت و در آینده مسئله به وجود آمده برطرف خواهد شد و مشکلی نخواهیم داشت.

به گزارش ایسنا، درحالی که قرار بود مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری شنبه ۲۱ خرداد سال جاری با حضور ۳ نامزد شامل محمدکاظمیان، ‌محمد اسد مسجدی و مسعود خلیلی برگزار شود، وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد به دلیل بررسی و رسیدگی به ادعاها و شکایت‌های واصله برخی کاندیداهای احراز پست ریاست این فدراسیون، انتخابات این فدراسیون باید با ۱۰ روز تعویق برگزار شود اما در نهایت فدراسیون سوارکاری اعلام کرد که مجمع انتخاباتی این فدراسیون ۲۱ خرداد سال جاری برگزار می‌شود و به صورت رسمی از سوی وزارت ورزش و جوانان در خصوص لغو یا عدم برگزاری انتخابات تصمیمی اعلام نشده است.  

سرانجام نیز مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری ایران، ۲۱ خرداد سال جاری در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد و ۴۷ نفر از اعضای حاضر در مجمع، برگ رای خود را به صندوق انداختند و در پایان مسعود خلیلی با ۴۵ رای به عنوان رییس فدراسیون سوارکاری انتخاب و ۲ مورد از آرای ماخوذه به دلیل مخدوش بودن باطل اعلام شد اما با این وجود وزیر ورزش و جوانان تاکنون حکم ریاست رییس فدراسیون سوارکاری را به امضا نرسانده است و برگزاری جلسه‌ مشترک سجادی با صالحی‌امیری با مسعود خلیلی نشان می‌دهد که بالاخره قرار است مشکل مربوط به برگزاری انتخابات این فدراسیون با ارائه راهکار قانونی و حقوقی حل شود.  

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سواركاري وزير ورزش و جوانان كميته ملي المپيك رییس فدراسیون سوارکاری وزارت ورزش و جوانان برگزاری انتخابات مجمع انتخاباتی وجود آمده مسعود خلیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۱۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه دو ساعته حسن یزدانی با دبیر و کاوه برگزار شد

دارنده ۹ نشان کشتی المپیک و جهان امروز جلسه‌ای دو ساعته با رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی آزاد داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در حالی که وزن 86 کیلوگرم یکی از اوزانی است که هنوز تکلیف ملی‌پوش آن مشخص نشده و به نظر می‌رسد کار انتخابی نماینده این وزن ایران در المپیک، به اواخر ماه آینده کشیده شود، امروز حسن یزدانی با حضور در فدراسیون کشتی جلسه‌ای بیش از دو ساعت با رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی کشتی آزاد داشت.

او در این جلسه گزارش کاملی از وضعیت بدنش به علیرضا دبیر و محسن کاوه ارائه کرد و آنها در مورد همه برنامه‌های پیش رو و تمریناتی که تا پیش از این یزدانی برای بازگشت به تشک انجام داده، صحبت کردند.

یزدانی بعد از کسب نشان نقره جهانی 2023 بلگراد و طلای بازی‌های آسیایی، کتف خود را جراحی کرد.

این کشتی‌گیر که دو مدال طلا و نقره دو المپیک 2016 ریو و 2020 توکیو را در کارنامه دارد، در جلسه امروز، کادرفنی و فدراسیون را در جریان وضعیت کتفش، آمادگی بدنی‌ و تمریناتی که در این مدت انجام داده، قرار داد و درخصوص اینکه او در چه مسابقه‌ای قرار است کشتی بگیرد، صحبت شد.

حسن یزدانی تا امروز در چرخه انتخابی تیم ملی غایب بوده و بعد از بازی‌های آسیایی در هیچ مسابقه‌ای روی تشک نرفته است.

فدراسیون کشتی و کادرفنی باتوجه به عناوین قبلی و سوابق این کشتی‌گیر، برای او در چرخه سال 2024 این فُرجه را در نظر گرفتند که بعد از بهبود کتفش و زمانی که شرایط حضور در مسابقه را پیدا کرد، به مسابقه اعزام شود.

این در حالی است که امیرحسین زارع قهرمان سنگین وزن سال 2023 جهان، زمستان سال گذشته با کشتی گرفتن در تورنمنت زاگرب، ملی‌پوش شدن خود را قطعی کرده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • جلسه دو ساعته حسن یزدانی با دبیر و کاوه برگزار شد
  • برپایی انتخابات سمن جوانان در مازندران
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد