Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، یعقوب هوشیار پیش از ظهر امروز در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر تبریز در خصوص نحوه ارزیابی ستاد توسعه معابر، اظهار کرد: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر در رابطه با پروژه‌های مسیرگشایی در سال ۱۴۰۱ و الزامات آن مبنی بر عملیاتی کردن خزانه متمرکز برای تامین مالی مسیرگشایی ها، کمیته املاک را راه‌اندازی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در پروژه های مسیرگشایی شورای اسلامی شهر از سال های گذشته مصوباتی دارد که برخی مسیرها مردم را تا ۱۰ سال بلاتکلیف کرده است.

وی تصریح کرد: سیاست شهرداری تکمیل و بهره برداری از یک پروژه مسیرگشایی برای هر منطقه از مناطق دهگانه شهرداری است.

شهردار تبریز با بیان اینکه اعتبار مسیرگشایی بصورت متمرکز مدیریت می شود، عنوان کرد: پروژه‌هایی که مردم را سالها بلاتکلیف گذاشته اند، در اولویت اجرایی قرار دارند که امیدواریم تا پایان سال شاهد افتتاح این پروژه‌ها باشیم.

هوشیار گفت: در حال احصای مشکلات موجود در مناطق حاشیه‌نشین هستیم و در بلندمدت، بازبینی طرح تفصیلی را داریم چراکه در برخی مناطق، مردم واقعا گرفتار هستند. مثلا در بافت سنجران، نیاز به ۵۰۰ میلیارد اعتبار برای تملک داریم.

وی با بیان اینکه شهرداری به دنبال طرح‌های جایگزین در بخش‌های شهرسازی و عمرانی است، افزود: شناسنامه املاک تبریز یکی از اقدامات شاخص کمیته املاک است که املاک خالی و بدون سکنه شناسایی شده است. بر این اساس اراضی شهرداری، ادارات و اشخاص نیز شناسایی شده‌اند که در ساخت مسکن مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

شهردار تبریز اظهار کرد: یک پروانه در منطقه ۶ برای احداث واحدهای مسکونی صادر شده و در منطقه ۷ نیز برای احداث ۱۳۰ واحد مسکونی پروانه صادر شده است.

وی افزود: پروژه‌های خاصی مثل چوخورلار، مورد تاکید قرار گرفته و تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: یعقوب هوشیار تبریز بافت فرسوده تبریز مسیرگشایی تبریز مناطق حاشیه نشین تبریز مسیرگشایی در تبریز طرح تفصیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۲۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر یک روزه وزیر راه و شهرسازی به تبریز

مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در جریان سفر یک روزه خود به استان آذربایجان شرقی از پروژه قطعه ۶ آزاد راه تبریز اورمیه بازدید کرده و چند پروژه نهضت ملی را در شهر جدید سهند افتتاح کرد.شرکت در نماز جمعه ، حضور در شورای اداری استان و چند برنامه دیگر از برنامه های سفر یک روزه وزیر راه وشهرسازی می باشد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075317 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • طرح جامع شهری در شهرهای کوچک بلاتکلیف مانده است
  • هرنوع قرارداد رهن و اجاره با اتباع خارجی غیرمجاز ممنوع است
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها برای شروع اخذ «سند کاداستری» / صدور ۶۹۷ سند تک برگ املاک در یک سال
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها برای شروع فرآیند اخذ«سند کاداستری»/صدور ۶۹۷ سند تک برگ املاک دریک سال
  • حذف مراجعه به دفترخانه‌ها جهت شروع فرآیند اخذ سند کاداستری
  • سفر یک روزه وزیر راه و شهرسازی به تبریز
  • لزوم عدالت‌محوری در توسعه شهرها/ شورای اسلامی شهر، صدای مردم است
  • اتمام ۱۰ پروژه عمرانی بلاتکلیف در شمال تهران
  • اصفهان پرچم‌دار شهرسازی الکترونیک است
  • برپایی میزهای خدمت تخصصی در مناطق شهرداری شیراز