Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی لرستان از برگزاری یک هزار و 146 نفر ساعت آموزش در میان جامعه کارگری استان خبرداد.

به گزارش  خبرگزاری برنا از  لرستان ؛  علی جهانی روز یکشنبه در جلسه کمیته فرهنگی پیشگیری از اعتیاد در استان با بیان اینکه جامعه کار و تولید با آسیب‌های اجتماعی از قبیل شیوع مواد مخدر مواجه است که مقابله با آنها نیازمند آموزش و فرهنگ سازی می‌باشد ، اظهار کرد :پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر در محیط های کاری در استان یک موضوع مهم و اساسی است که همواره مورد توجه مسئولین بوده که این اداره کل با توجه به رسالتی که در این زمینه دارد همواره با پیش بینی و انجام برنامه هایی از قبیل فرهنگ سازی و آموزش های لازم به کارگران و کارفرمایان در صدد پیشگیری و کاهش این نوع آسیب ها بوده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  آسیب های اجتماعی برای کارگران را موجب ایجادمشکلات روحی، روانی و جسمانی عنوان کرد و افزود : این آسیب ها در اثر فقدان اطلاعات و مشکلات فرهنگی در جامعه کارگری بوجود می آید که برای آگاهی بخشی و مبارزه با آسیب های اجتماعی در جامعه هدف، نیازمند تدوین برنامه های دقیق ، زمان بندی شده هستیم.

مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی لرستان  بیان کرد :در زمینه پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی در محیط های کارگری در سال 1400 اقدام به توزیع بسته های آموزشی ، شناسایی افراد بهبان در 53 واحد اقتصادی به عنوان همکار جهت اجرای دستورالعمل های پیشگیری از این نوع آسیب ها و در نهایت برگزاری یک هزار و 146 نفر ساعت آموزش در میان جامعه کارگری استان نموده ایم .

جهانی به اقدامات این اداره کل در سالجاری اشاره کرد و گفت : به منظور پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه کار و تولید و افزایش پوشش خدمات بهداشتی در 4 ماهه امسال 56 نفر ساعت دوره آموزشی سبک زندگی سالم ، فرزند پروری و پیشگیری از اعتیاد و همچنین ایجاد ایستگاههای کانون یاریگری جامعه کار تولید ، تاسیس 7 واحد کانون یاریگری در بنگاههای اقتصادی استان انجام شده است .

او تصریح کرد : آموزش و فرهنگ سازی با همکاری همه نهادهای مردمی ، دستگاههای اجرایی استان در مدارس و در همه حوزها به ویژه فضای مجازی و همچنین اجرای برنامه های خانواده محور در صدا و سیما می تواند نقش بازدارنده در میان آحاد جامعه داشته باشد .

 انتهای پیام

 

 

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0 بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اقتصاد کانون آسیب اجتماعی بنگاه آسیب های اجتماعی جامعه کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۲۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛ نماینده ولی فقیه ئر استان لرستان گفت:مسجد پایگاه دین، اخلاق ،معنویت و بزرگترین مرکز  کسب آگاهی و والاترین کانون احیا و تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی است .
حجت الاسلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی با تاکید بر اینکه مسجد باید محور و کانون همه فعالیتهای فرهنکی ،سیاسی و اجتماعی در حامعه باشند، فزود:بهره گیری از همه ی ظرفیتهای استانی را برای رونق مساجد و جذب جوانان مومن، نخبه و انقلابی خواستار شد .
فرمانده سپاه حضرت ابالفضل(ع) لرستان هم به هجمه ی گستره فرهنگی دشمن علیه ملت ایران و ارزشهای اسلام و انقلاب اسشاره کرد و گفت: مساجد باید محل رجوع مردم و مرکر حل مشکلات آنان باشد .
 سردار باقری افزود: یک هزار و ۸۰۰ پایگاه بسیج در استان وجود دارد و برنامه ریزی شده همه آنان را به مساجد منتقل کنیم .
مدیر کل صداوسیمای استان لرستان هم گفت: هویت بخشی به مساجد و تولید برنامه های مختلف فرهنگی، سیاسی ،اجتماعی واقتصادی با محور مساجد و استودیو گریزی را از سیاست های رسانه ملی برای محور قرار گرفتن مساجد عنوان کرد و افزود: آماده ایم تا پایان سال هر هفته بخشی از برنامه های تولید محتوا در صداوسیمای لرستان را در یکی از مساجد برگزار کنیم .  

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



 

دیگر خبرها

  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • تاکید استاندار بر پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی دانش آموزی
  • تاسیس انجمن در جهت کاهش آسیب اجتماعی در بین دانش‌آموزان
  • سمن‌ها و گروه‌های مردمی بر حوزه دانش آموزان تمرکز کنند
  • بازگشت ۳۰۰۰ واحد تعطیل به تولید/ ۱.۲ میلیون نفر بیمه شدند
  • خزعلی: دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ما است
  • آسیب به جوانان و جامعه با ضعف دستگاه‌های فرهنگی
  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک سال گذشته در آذربایجان‌غربی
  • اجرای طرح همیاران آرامش در گرگان و گنبد
  • اصناف یکی از کانون‌های اصلی حفظ و ارتقاء امنیت جامعه هستند