Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم محمدی منش رئیس دانشگاه ملایر در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت:این دانشگاه به عنوان دومین دانشگاه جامع استان ۱۷۸ عضو هیئت علمی دارد و ۷ هیئت عضو علمی این دانشگاه جزو ۲ درصد اساتید برتر جهان در سال گذشته بودند . 

او جذب بودجه برای ساخت گلخانه و کارگاه علوم دامی از طریق ماده ۲۳ در سفر ریاست جمهوری از دیگر دستاورد های این سفر است و می‌تواند باعث پیشرفت علمی بیش از پیش دانشگاه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه ملایر با بیان اینکه یک دستگاه میکروسکپ نیروی اتمی که از سال ۲۰۱۰ از آلمان وارد شده بود و به دلیل تحریم ها امکان راه اندازی نداشت توسط یکی از دانشجویان فارق التحصیل دکترای این دانشگاه بدون هیچگونه چشم داشت مالی بعد از ۱۲ سال راه اندازی شده است که در رشته های شیمی،زیست،فیزیک و تمام تحقیقاتی که نیاز به نانو دارد کاربردی است.

محمدی منش گفت: دانشجویان ما می‌توانند از هر تجهیزاتی که مورد نیازشان باشد و در دانشگاه های دیگر کشور موجود باشند استفاده کنند به راحتی برای آنها فضا محیا است.

او با اشاره به اینکه سیاست ما این است که بتوانیم دانشگاه را وارد جامعه کنیم و دانشجویان حین تحصیل در بطن جامعه ارائه خدمت کنند گفت:اکنون یک مرکز نوآوری در این دانشگاه راه اندازی شده است و یک مرکز پژوهشی در حوزه معدن در این دانشگاه در حال راه اندازی است.

رئیس دانشگاه ملایر با بیان اینکه نیازمند خوابگاه برای ۳ هزار نفر هستیم گفت: ظرفیت خوابگاه های ملکی ما ۱۶۰۰ نفر است که برای تامین فضای کامل مورد نیاز از خوابگاه های خودگران دعوت به همکاری می‌کنیم

محمدی منش گفت: در مجموع تمام مقاطع تحصیلی ۹۵ رشته فعال در این دانشگاه وجود دارد و با توجه به دریافت  دستور وزیر علوم به زودی این دانشگاه به صورت کامل مستقل خواهد شد.

او با اشاره به جذب ۱۰۰ میلیارد تومان از مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان برای دانشگاه ملایر گفت:یکی از طرح هایی که تا کنون بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است خوابگاه متاهلی دانشجویان است که در صورت تخصیص ۸ میلیارد تومان بودجه در سال جاری، تا مهر ماه آینده افتتاح می شود.

رئیس دانشگاه ملایرگفت: در مهر ماه وضعیت خوابگاه های ما بهتر خواهد بود اما با وضعیت ایده آل فاصله داریم.

محمدی منش با بیان اینکه شکل دهی فرهنگ جامعه،رفع مشکلات جامعه انتقال درست نقاط ضعف و قوت می‌تواند در جریان آینده کشور موثر باشد گفت:اگر این حلقه اتصال بین جامعه و خبرنگاران زمین بماند خیلی از واقعیت ها زمین می ماند و گفته نمی‌شود.

او گفت:اگر مسولان نقش رسانه و خبرنگاران را درست ترسیم کنند خیلی از مشکلات را بر طرف خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه دانشجو وزارت علوم رئیس دانشگاه ملایر راه اندازی محمدی منش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۴۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرش بیش از ۳ هزار دانشجو در دانشگاه های لرستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛استاندار لرستان گفت: ۶۳ درصد از داوطلبان کنکور استان امسال در گروه‌های آزمایشی ریاضی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان خارجی دختران  بودند..

 ابوطالب شفقت  افزود: ۳۵ هزار و ۵۶۱ نفر در این استان برای کنکور سراسری امسال باهم   رقابت  کردند..

استاندار لرستان با اشاره به اینکه در دانشگاه‌های دولتی استان حدود ۳ هزار نفر پذیرفته می‌شوند افزود: امیدواریم نخبگان و دانشجویان با استعداد لرستانی پس از کسب تحصیلات عالیه جذب شوند.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان برای ساخت خوابگاه‌ دانشجویی
  • خوابگاه متاهلی ۷۰ واحدی دانشگاه یاسوج کلنگ زنی شد
  • وعده صادق خروجی دانشگاه‌ها بود
  • افتتاح خوابگاه متأهلی برای ۱۲۰ دانشجوی علوم پزشکی تهران
  • پذیرش بیش از ۳ هزار دانشجو در دانشگاه های لرستان
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • آمار داوطلبان پسر کنکور اعلام شد/ چرا دهه هشتادی حال دانشگاه رفتن ندارند؟
  • افتتاح خوابگاه برای زوج‌های علوم پزشکی
  • جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد
  • افزایش ۳۰ درصدی خوابگاه متاهلین دانشگاه‌های علوم پزشکی