Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون ورزش همگانی گفت:‌ به جدا انجمن آمادگی جسمانی و تبدیل آن به فدراسیون اعتراض جدی و قانونی داریم.

به گزارش ایران اکونومیست، نشست و گردهمایی سالانه کمیته‌های آمادگی جسمانی در محل سالن استاد فارسی در آکادمی کمیته ملی المپیک برگزار شد. در این نشست افشین ملایی رییس فدراسیون ورزش همگانی و حسین توکلی قهرمان وزنه‌برداری جهان و المپیک حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مجمع از شماری از فعالان عرصه آمادگی جسمانی و ورزش همگانی تقدیر به عمل آمد. در گردهمایی سالانه کمیته‌های آمادگی جسمانی سه استان تهران، فارس و اصفهان به عنوان برترین های آمادگی جسمانی تجلیل شد.

در این نشست ملایی با بیان اینکه کمیته های آمادگی جسمانی برای شادی و نشاط مردم ایران تلاش می‌کند گفت: در محضر مجمع شهادت می‌دهم که رییس انجمن آمادگی جسمانی یک راهبرد نو در ورزش پیاده کرد و موجب شکل‌گیری یک افق جدید در ورزش همگانی شد. با مطالعه رویکردهای جهانی به دنبال تغییر رویکرد جدید در ورزش همگانی بودیم و در این زمینه از دانش مربیان داخلی استفاده کردیم. رویکرد چهارگانه را پیاده کردیم که در نهایت با رویکرد حرفه با اهداف محقق شوند.

وی ادامه داد: توجه ویژه به رویکردها به سلامت جامعه منجر می‌شود. آمار ورزش در ایران ۱۳ دقیقه است در سطح جهان ۵۲ دقیقه و در اروپا ۱۰۲ دقیقه است. اینجا تفاوت کاملا مشخص است.

باید برای مشارکت موانع را شناسایی کنیم

ملایی گفت: اگر ۳۳ درصد دانش‌آموزان دچار چاقی هستند، در ۱۰ سال آینده وضعیت بدتر خواهد شد. در دنیا رویکرد متفاوت استفاده می‌شود. چرا افزایش فدراسیون به افزایش مشارکت ورزشی منجر نشده است؟ آیا با افزایش تعداد فدراسیون ها به مشارکت منجر می‌شود؟ باید برای مشارکت موانع را شناسایی کنیم. کار مجلس تصویب قوانین حمایتی است و باید انجام شود. در دنیا ده‌ها هزار میلیارد برای افزایش تحرک جوانان سرمایه‌گذاری می‌کنند و ما این نگاه را نداریم.

وی عنوان کرد: وقتی برای دو باشگاه ۶۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری می‌شود، آیا به سلامت جوانان و نوجوانان منجر می‌شود؟ ما به جدایی انجمن آمادگی جسمانی اعتراض داریم و این قانونی و علمی است.

وی ادامه داد: تصمیم تشکیل فدراسیون صحیح نیست و به کاهش تحرک منجر خواهد شد و از تصمیم‌گیران خواهش دارم که تجدید نظر کنند.

ملایی در جمع خبرنگاران نیز در خصوص جدا شدن انجمن آمادگی جسمانی از فدراسیون همگانی تصریح کرد: ما هم امروز این موضوع را شنیدیم. شوکه شدیم چرا که در دو سال گذشته یکی از رسالت‌هایی که فدراسیون ورزش‌های همگانی به دنبال آن بود، آگاهی‌بخشی در مورد نتایج اسف‌بار کم‌تحرکی ملی بود و طبیعتا ملتی که در مسیر توسعه کم‌تحرکی قرار دارد، سیاست ‌های هوشمندانه‌ای را باید در این حزوه داشته باشد.

وی ادامه داد: تحلیل کارشناسی فدراسیون این است که ماهیت اساسی فدراسیون ورزش‌های همگانی مبتنی بر آمادگی جسمانی آحاد همه مردم است. به نظر می‌رسد با جدا شدن این انجمن، امکان توسعه فاکتورهای آمادگی جسمانی به شکل رسمی در غالب رویدادها و مباحث آموزشی عملا از این فدراسیون سلب می‌شود. 

 

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: سینا کلهر ، خیابان سئول ، کمیته ملی المپیک

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سینا کلهر خیابان سئول کمیته ملی المپیک انجمن آمادگی جسمانی آمادگی جسمانی ورزش همگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۵۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض استقلال به رای محرومیت کاپیتان خود

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ حسین حسینی کاپیتان استقلال به دلیل مصاحبه‌ای که بعد از بازی با شمس‌آذر انجام داد از سوی کمیته انضباطی یک جلسه از همراهی تیمش محروم شد تا در بازی حساس برابر تراکتور در هفته بیست و پنجم لیگ برتر غایب باشد.

بیشتر بخوانید: قیمت هر سهم استقلال و پرسپولیس مشخص شد

مسئولان حقوقی استقلال نسبت به این حکم کمیته انضباطی به کمیته استیناف اعتراض و نامه‌نگاری کرده‌اند تا در صورت امکان محرومیت این بازیکن باز هم به جریمه نقدی تبدیل شود.

قرار است کمیته استیناف قبل از دیدار استقلال مقابل تراکتور به اعتراض آبی‌پوشان رسیدگی کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228524 برچسب‌ها استقلال تهران

دیگر خبرها

  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • احضار ۶ نفر به کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت کاپیتان خود
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد
  • همایش پیاده روی در یاسوج