Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بنیاد نخبگان خراسان شمالی، مشارکت حداکثری واحدهای فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان در طرح هسته‌های مسئله‌محور احمدی روشن را در راستای تحقق شعار سال دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در راستای تبیین طرح شهید احمدی روشن جهت ارائه مسئله از سوی شرکت‌های زیرمجموعه شرکت شهرک‌های صنعتی، نشستی با حضور رئیس بنیاد نخبگان استان خراسان شمالی و مدیرعامل این شرکت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست، بخشی؛ رئیس بنیاد نخبگان استان به معرفی ماموریت‌ها و رسالت‌های بنیاد ملی نخبگان و حوزه فعالیت‌های آن پرداخت و سپس به تفصیل در مورد طرح احمدی روشن و ساز و کار آن توضیحاتی را ارائه داد.

وی ضمن اشاره به مزیت‌های این طرح، افزود: توانمندسازی دانشجویان برای رویارویی با مسائل واقعی در قالب تشکیل هسته‌های پژوهشی، از جمله اهداف اصلی این طرح است.

بخشی ادامه داد: انتظار می‌رود واحدهای فناور و شرکت‌های دانش‌بنیان در راستای تحقق شعار سال و اجرایی‌سازی منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و نیل به اهداف پیش‌بینی شده در قوانین بالادستی از جمله قانون جهش تولید دانش‌بنیان، در طرح شهید احمدی روشن مشارکت حداکثری داشته باشند.

در ادامه، نوایی؛ مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان شمالی نیز با مثبت ارزیابی کردن طرح شهید احمدی روشن، از آمادگی بالای این مجموعه برای مشارکت در این طرح خبر داد و اظهار داشت: نیاز به نیروی انسانی نخبه و متخصص و همچنین ایده‌پردازی و خلاقیت، در اغلب صنایع استان حس می‌شود؛ به همین دلیل برقراری ارتباط هدفمند بین صنعت و جامعه نخبگانی یک ضرورت است.

انتهای پیام/

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0 بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خراسان شمالی خلاقیت صنعت فناوری نیروی انسانی مشارکت دانشجویان شرکت های دانش بنیان ایده پردازی شرکت شهرک های صنعتی بنیاد نخبگان استان خراسان شمالی طرح شهید احمدی روشن طرح شهید احمدی روشن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۵۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان بنیاد ملی نخبگان برای ثبت‌نام جشن ازدواج

فراخوان ثبت‌نام جشن ازدواج نخبگان ویژه‌ مستعدان و نخبگان منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان، فراخوان ثبت نام جشن ازدواج نخبگان ویژه مستعدان و نخبگان به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در بنیاد ملی نخبگان منتشر شد.

این مراسم هم‌زمان با عید سعید غدیر و با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری و اهدای هدایای نفیس به زوجین برگزار خواهد شد.

تاریخ عقد از فروردین ۱۴۰۱ به بعد در نظر گرفته شده و استفاده هر دو یا یکی از زوجین از تسهیلات بنیاد ملی نخبگان از جمله شروط ثبت نام در این فراخوان است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام تا تاریخ ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ عدد دو را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۸۸۶ ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۶۳۴۷۸۱۸۰-۰۲۱ تماس گیرند.

کد خبر 748344

دیگر خبرها

  • لزوم همکاری فرمانداران برای رفع موانع تحقق حداکثری حدنگاری استان کرمان
  • ایجاد دفتر فراجا در بنیاد ملی نخبگان؛ علت چیست؟!
  • لزوم جذب مشارکت بخش خصوصی برای اتمام طرح‌های نیمه تمام استان
  • چرایی ایجاد دفتر «فراجا» در بنیاد ملی نخبگان/۲ بال علم و فناوری «وعده صادق»
  • فراخوان بنیاد ملی نخبگان برای ثبت‌نام جشن ازدواج
  • لزوم تقویت برنامه‌های فرهنگی و معنوی در بنیاد شهید استان ایلام
  • موانع تامین مسکن ایثارگران در شهر جدید سهند بررسی شد
  • واگذاری زمین به خانوار‌های ایثارگر در آذربایجان شرقی
  • واگذاری زمین به خانوارهای ایثارگر در آذربایجان شرقی
  • شهید مطهری الگوی نخبگان فکری جبهه انقلاب است