Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حسین خبیری در مورد حضور حسن کامرانی‌فر دبیرکل فدراسیون فوتبال در باشگاه پرسپولیس گفت: این جلسات حرفه‌ای‌سازی بود که او قبلا با چند باشگاه دیگر هم برگزار کرده بود. در جلسه امروز مدیرعامل باشگاه و معاونانش در نشست حضور داشتند. یکسری مسائل و چارچوب‌های ای‌اف‌سی باید رعایت شود. پرسپولیس هم به خاطر تلاش باشگاه، معاونان و امور بین‌الملل برای کسب مجوز حرفه‌ای در حال برگزار شدن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: عمده مشکلات در مورد بدهی‌ها بود که پرداخت شد و مشکلی وجود ندارد. بحث مالکیت هم مطرح بود که با تلاش وزارت ورزش و سازمان خصوصی‌سازی وارد بورس شدیم و مالکیت ما به سمت خصوصی می‌رود. این مساله نیز در حال برطرف شدن است.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه شرکت شستا به دلیل بدهی فدراسیون فوتبال خواستار مالکیت نیمی از ساختمان باشگاه پرسپولیس شده است، تصریح کرد: این برای یکسال گذشته بود که شستا به خاطر طلبش ساختمان فدراسیون و نیمی از ساختمان باشگاه پرسپولیس را توقیف کرده بود. همان زمان پیگیری کردند. اینکه بدهی فدراسیون چه ارتباطی با پرسپولیس دارد، مبهم است. اگر قرار به توقیف اموال فدراسیون بود، پرسپولیس در این ماجرا چه کاره است؟!

وی در واکنش به این موضوع که ساختمان باشگاه تحت مالکیت فدراسیون فوتبال قرار دارد، تصریح کرد: در زمان ریاست محمد دادکان به پرسپولیس و استقلال و حتی هیئت‌های استانی کمک کردند که ساختمان مستقل داشته باشند. اینکه از آن زمان فدراسیون و مجمع، اسناد باشگاه‌ها را نگه داشتند و سند نزدند کار قشنگی نیست. البته فکر می‌کنم این مشکل برطرف شده است چرا که ساختمان فدراسیون برای پرداخت بدهی کفایت می‌کند

خبیری در مورد ورزشگاه کاظمی و سند این ورزشگاه که قرار بود به پرسپولیس واگذار شود، گفت:‌ این ورزشگاه یک شاکی دارد که به تربیت بندی حوزه مربوط می‌شود. باشگاه در جریان نبود با این حال لایحه آماده است.

وی در رابطه با  فعالیت باشگاه پرسپولیس در حوزه بانوان نیز تصریح کرد: امروز با رضا درویش مدیرعامل و محمد محمدی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس صحبت کردیم. به چند دلیل پیشنهاد دادیم در حوزه بانوان فعالیت کنیم چرا که ای‌اف‌سی می‌تواند در این موضوع به ما کمک کند. البته الزام نیست با این حال همه تاکید دارند که در بخش بانوان سرمایه‌گذاری شود. الان وارد بورس شدیم و فعالیت در این حوزه می‌تواند در بورس هم به ما کمک کند. به زودی در مورد این مساله با هیئت مدیره صحبت می‌کنیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در رابطه با جذب شیخ دیاباته هم تاکید کرد: مسئولیت نقل و انتقالات با من نیست. دیاباته جزو گزینه‌های درخواستی کادرفنی است. به زودی در مورد مهاجم دوم تصمیم‌گیری می‌شود. نیازهای کادر فنی را برطرف می‌کنیم تا در بحث تکمیل تیم خللی ایجاد نشود.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس رضا درویش شیخ دیاباته

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس رضا درویش شیخ دیاباته باشگاه پرسپولیس رضا درویش شیخ دیاباته باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۵۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرگیجه در پرسپولیس؛ ستاره تیم بازی با سپاهان را از دست داد؟

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس، پس از آسیب‌دیدگی پُر حرف و حدیث خود در اردوی تیم ملی، حدود دو هفته‌ای دستش را گچ گرفت و حالا چند روزی است با باز کردن گچ دستش، تمرینات سبک را آغاز کرده تا دوباره آماده بازگشت به میادین شود.

در این شرایط در حالی که دوران نقاهت بیرانوند چیزی حدود سه هفته تخمین زده می‌شد و پرسپولیسی‌ها امیدوار بودند او به دیدار حساس با سپاهان در هفته بیست‌و‌پنجم برسد، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس، اما وضعیت نامشخصی برای این بازی دارد.

بیرانوند با وجود اینکه تمرینات اولیه خود را از چند روز پیش آغاز کرده است، هنوز با دست مصدومش تمرینات سنگین انجام نمی‌دهد. با این وضعیت باید پزشکان نظر نهایی را درباره دست او بدهند و فعلاً تکلیف حضور این بازیکن در دیدار با سپاهان مشخص نیست.

پرسپولیس در هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر روز چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت بیرانوند برای همراهی پرسپولیس در بازی با سپاهان
  • باران‌چشمه: حضور بانوان به عنوان تماشاگر در زورخانه ها مشکلی ندارد
  • تعداد زنان کارگر به روایت وزیر کار
  • بیش از ۳ میلیون از جامعه کارگری را زنان تشکیل می دهند
  • سرگیجه در پرسپولیس؛ ستاره تیم بازی با سپاهان را از دست داد؟
  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • ستاره‌ی پرسپولیس بازی با سپاهان را از دست می‌دهد؟
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می رسد؟
  • احتمال محرومیت نمایندگان لالیگا از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • مایملک قانونی سرخابی‌ها؛ دو ورزشگاه و یک ساختمان اداری