Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر غفاری آثار یکشنبه در جلسه ستاد جمعیت و حمایت از خانواده که با حضور مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری همدان در فرمانداری رزن برگزار شد، با اشاره به اینکه زیرساخت و سرمایه گذاری اصلی کشور، حوزه خانواده است؛ گفت: در حوزه خانواده و جمعیت باید به دنبال کارهای پژوهشی و نتیجه بخش باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این راستا مجموعه پژوهشی باید وارد کار شود، عنوان کرد: ۱۰ روحانی مرتبط با حوزه خانواده را پای کار آوردیم تا طی ۱۰ روز در صد نقطه شهرستان مباحث ازدواج آسان، طلاق، جمعیت، اعتیاد و خودکشی را مورد بررسی قرار دهند.

فرماندار رزن با بیان اینکه در این راستا ۲۷ زوج طلاق گرفته را نیز به زندگی بازگرداندند، خاطرنشان کرد: مقایسه آمارهای ازدواج، طلاق، وفات و ولادت طی سال جاری با سال گذشته نیازمند آمارهای متقن و قابل اتکا است.

غفاری فرمانداری آثار با بیان اینکه نیاز است که این آمارها از سوی مسئول امور بانوان فرمانداری این شهرستان مورد بررسی قرار گیرد، گفت: در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت باید دستگاه‌های مختلف پای کار باشند و بر عملکرد آنها ارزیابی و نظارت باشد تا موانع از سر این مسیر برداشته شود.

کد خبر 5569022

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری رزن همدان بوشهر ویروس کرونا اربعین حسینی هفته دولت گرگان کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آزادگان جنگ تحمیلی آمار کرونا اربعین 1401 روز خبرنگار شیوع کرونا اردبیل دولت سیزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۵۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۱۵هزار ملاقات بین فرزندان طلاق و والدین در سال ۱۴۰۲

​​​​​​​رئیس کل دادگستری استان تهران از برگزاری بیش از ۱۵ هزار ملاقات انجام شده بین فرزندان طلاق با والدین در مراکز مهر خانواده استان تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، علی القاصی رئیس کل دادگستری استان تهران با اشاره به برگزاری ۱۵ هزار و ۱۱۰ ملاقات انجام شده بین فرزندان طلاق با والدین در مراکز مهر خانواده استان تهران، گفت: کودک یا نوجوانی که بخش عمده‌ای از تربیتش در بستر نهاد خانواده رخ می‌دهد پس از وقوع طلاق، از این نعمت بی‌بهره می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان تهران تصریح کرد: در همین راستا، اصل سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «ایجاد محیط مساعد برای رشد فضائل اخلاقی» را از تکالیف دولت می‌داند.

وی با بیان اینکه کودکان طلاق به دلیل حق قانونی والدین برای ملاقات با فرزند، به جهت اختلاف‌ها و تعارض بین والدین در معرض آسیب قرار دارند، بیان داشت: این دسته از والدین مجبور به ملاقات و تبادل فرزند خود در مراکز انتظامی بوده‌اند که فضای کلانتری‌ها با توجه به حضور متهمان و مجرمان و وجود انواع آسیب‌های اجتماعی، محل مناسبی برای این ملاقات و نظم بخشی به روابط زوجین پس از طلاق نیست. 

وی در این رابطه گفت: در همین راستا تعداد ۱۸ مرکز مهر خانواده جهت ملاقات فرزندان در تهران راه‌اندازی و مشغول به فعالیت هستند که در مجموع در سال گذشته ۱۵ هزار و ۱۱۰ ملاقات بین فرزندان طلاق با والدین در این مراکز انجام شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کسب رتبه برتر فرمانداری درمیان بر اساس ارزیابی وزارت کشور
  • تاکید فرماندار ارومیه بر هم‌افزایی با دستگاههای اجرایی برای تحقق شعار سال
  • آموزش مهارت زندگی به زوجین برای کاهش طلاق
  • توجه به حفظ حرمت خانواده اولویت اصلی پلیس در طرح نور است
  • یاری شهروندان به پلیس در اجرای قانون حجاب
  • برگزاری بیش از ۱۵ هزار ملاقات بین فرزندان طلاق و والدین در سال ۱۴۰۲
  • برگزاری ۱۵هزار ملاقات بین فرزندان طلاق و والدین در سال ۱۴۰۲
  • ۲۳ درصد پرونده های مشاوره طلاق در مازندران منجر به ساز شد
  • دستور ستاد مبارزه با قاچاق برای ساماندهی مبادلات طلا
  • برگزاری دومین رویداد جمعیت در پایان اردیبهشت