Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رضا قاسمیان عصر یکشنبه در جلسه کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اردبیل اظهار کرد: مقابله با قاچاق حفظ حرمت قانون و حراست از سرنوشت جامعه است و در این زمینه باید تمامی ارگان‌ها و اقشار احساس مسئولیت کنند.

وی با اشاره به اهمیت عمل به قانون مقابله با قاچاق تصریح کرد: این اقدام در راستای حفظ امنیت و حراست از سرنوشت اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی جامعه است و ورود عالمانه در این بخش می‌تواند استان را از آسیب‌های اقتصادی مصون نگه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل وضع قوانین متقن در راستای مبارزه با قاچاق را یادآور شد و گفت: تنظیم قوانین در این زمینه سبب می‌شود تا مسئله حفاظت و حراست از ثروت جامعه به مقوله‌ای حیاتی تبدیل شده و شهروندان نیز با پایبندی به این قوانین نسبت به اجرای آن مصر باشند.

قاسمیان افزود: وقتی فردی با بی‌توجهی و بی‌حرمتی به قانون اقدام به قاچاق و کسب مال نامتعارف می‌کند، درآمد حاصل از این امر نیز وارد جامعه شده و به مشکلات اقتصادی جامعه دامن خواهد زد.

وی با تاکید بر برنامه‌ریزی و اقدامات اصولی با احصای آمارها و کنترل داده‌ها در امر ورود و خروج کالاها خاطرنشان کرد: دسترسی به این اطلاعات در مدیریت و تصمیم‌گیری‌ها حائز اهمیت است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل آموزش فعالان بخش مقابله با قاچاق را ضروری دانست و اضافه کرد: مبارزه‌کنندگان با قاچاق کالا باید اطلاعات خود را به روز و با اشرافیت به تمامی جوانب توان خود را در برابر متخلفان ارتقا دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، در این جلسه علی مجتهدی‌نیا دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اردبیل با ارائه گزارشی از اقدامات انجام گرفته با همکاری دستگاه‌های مرتبط در امر مقابله با قاچاق، خواستار انجام بازرسی‌های هدفمند در این زمینه شد.

کد خبر 5569077

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندار اردبیل کالای قاچاق رضا قاسمیان مبارزه با قاچاق کالا قاچاق کالاو ارز بوشهر ویروس کرونا اربعین حسینی هفته دولت گرگان کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آزادگان جنگ تحمیلی آمار کرونا اربعین 1401 روز خبرنگار شیوع کرونا اردبیل دولت سیزدهم مقابله با قاچاق برنامه ریزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۶۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان تدوین برنامه عملیاتی و تحولی رشد اقتصادی آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرگزاری مهر، حیدر فتح‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: برنامه راهبردی، عملیاتی و تحولی استان با هدف ارتقا سهم ارزش افزوده، شاخص‌های توسعه انسانی، تبدیل ظرفیت‌های بالقوه به بالفعل، تکمیل زنجیره ارزش و تامین، خلق مزیت پایدار، نرخ مشارکت اقتصادی، اعتماد و سرمایه اجتماعی و تعادل‌گرایی در توسعه استان تدوین شده است.

وی افزود: در تهیه و تدوین این برنامه استانداری آذربایجان‌شرقی، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و سایر دستگاه‌های استان همچنین اتاق بازرگانی‌، صنایع، معادن و کشاورزی استان مشارکت داشتند.

فتح‌زاده تصریح کرد: برخورداری از مدل مفهومی و عملیاتی، چارچوب روش شناسی، قابلیت سنجش‌پذیر مولفه‌های مطرح شده در برنامه، تدوین و ارائه برنامه تحولی توسط دستگاه‌ها، ترسیم برنامه زمانی پایش و ارزیابی و تحقق اهداف برنامه، نگاه سیستمی در تدوین اجزای برنامه و قابلیت محاسبه داده-ستانده و ارزش به تفکیک بخش‌های کلان اقتصادی، شیوه‌های تامین منابع و الگوی مشارکت بخش خصوصی و عمومی در اجرای برنامه وجه تمایز این برنامه می باشد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی ادامه داد: ارائه ساختار برنامه تحولی توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی در حضور استاندار و سایر اعضای شورای برنامه‌ریزی و تصویب ساختار برنامه در شورای برنامه‌ریزی به عنوان بالاترین نهاد در تسهیل‌گری توسعه، به برنامه ضمانت اجرایی بخشیده است.

این مسؤول اعلام کرد: با اجرا و پایش این برنامه در طول سال، شاهد تحقق رشد اقتصادی و ارتقا سهم ارزش افزوده استان در کل کشور تا پایان سال خواهیم بود.

کد خبر 6093369

دیگر خبرها

  • ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم
  • کالای قاچاق در اردبیل به مقصد نرسید
  • برگزاری جشنواره‌های ویژه گردشگری در اردبیل برنامه‌ریزی می‌شود
  • اولویت امروز پایش تهدیدات و برنامه ریزی برای مقابله است
  • پایان تدوین برنامه عملیاتی و تحولی رشد اقتصادی آذربایجان‌شرقی
  • پایان تدوین برنامه عملیاتی و تحولی رشد اقتصادی آذربایجان شرقی
  • محکومیت قاچاقچیان کالا در اردبیل
  • کشف ۱۰ تن خمیر مایه در بناب
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌های شاخص خود را برای سال جاری تعیین کنند