Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست مدیران مسئول آموزشگاه‌های آزاد سینمایی استان تهران با معاون توسعه فناوری و مطالعات سینمایی و جمعی از مدیران سازمان سینمایی و مدیران آموزشگاه‌های آزاد سینمایی برگزار شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ نشست مدیران مسئول آموزشگاه‌های آزاد سینمایی استان تهران با حضور قادر آشنا معاون توسعه فناوری و مطالعات سینمایی و جعفر انصاری‌فر مدیرکل دفتر مطالعات و دانش سینمایی، محمدرضا فرجی مدیرکل دفتر توسعه فناوری سینمایی، غلامرضا نجاتی مدیر مرکز حراست سازمان سینمایی، مهسا اصانلو رئیس گروه آموزش، کارشناسان واحد آموزش و جمعی از مدیران آموزشگاه‌های آزاد سینمایی روز گذشته (۲۹مردادماه) در محل سالن همایش‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار و پیرامون ساماندهی و استانداردسازی فعالیت آموزشگاه‌ها بحت و تبادل نظر انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای جلسه، جعفر انصاری فر، گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه آموزشگاه‌های سینمایی ارائه و به تشریح برنامه‌های آتی آن دفتر در خصوص پیشبرد اهداف سازمان سینمایی در حوزه آموزش سینمایی پرداخت.

در ادامه غلامرضا نجاتی مدیر حراست سازمان سینمایی، مواردی را جهت جلوگیری از بروز مشکلات اداری و انظباطی برای آموزشگاه‌ها و هنرجویان مطرح کرد.

همچنین مهسا اصانلو رئیس گروه آموزش سینمایی دفتر مطالعات، به بیان مواردی در خصوص لزوم ثبت‌نام در سامانه، تایید صلاحیت مدرسان، تمدید مجوزها و غیره پرداخت. 

در این جلسه مدیران آموزشگاه‌ها نیز ضمن قدردانی از توجه و همکاری‌های مسئولان سازمان سینمایی به طرح مشکلات و موانع موجود، خواستار رسیدگی و حمایت بیشتر سازمان از بخش آموزش به عنوان مهم‌ترین محور رشد و پیشرفت نیروی انسانی سینمایی شدند.

لازم به یادآوری است در انتهای این جلسه، قادر آشنا معاون توسعه فناوری و مطالعات سینمایی ضمن تاکید بر حمایت سازمان امور سینمایی از آموزشگاه‌های سینمایی، اعطای کارت صلاحیت تدریس به مدرسان آموزشگاه‌ها، استانداردسازی سرفصل دروس، برخورد با مراکز آموزشی غیر مجاز، پیگیری مشکلات دریافت تسهیلات و رایزنی با سایر دستگاه ها در خصوص موازی کاری در حوزه اعطای مجوز آموزش سینما و پیگیری رفع نواقص سامانه آموزشگاه‌ها، موافقت خود را با برگزاری جشنواره هنرجویان آموزشگاه‌ها، تشکیل انجمن صنفی آموزشگاه‌ها، تقدیر از فارغ‌التحصیلان برتر آموزشگاه‌ها در روز ملی سینما اعلام کرد.

انتهای پیام/

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0 بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سینما سازمان سینمایی محمدرضا فرجی قادر آشنا آموزشگاه های آزاد سینمایی آموزشگاه های آزاد سینمایی سازمان سینمایی توسعه فناوری آموزشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۶۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کارگاه آموزشی شبکه فیبرنوری توسط آکادمی ایرانسل

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال که توسعه پوشش فیبرنوری را به عنوان یکی از مهمترین پروژه‌های درحال پیش‌برد خود دارد، به تازگی و با هدف توانمندسازی پیمانکاران و  پرورش کارشناسان متخصص و ماهر در حوزه فیبرنوری، کارگاه آموزشی «Passive FTTH/FTTX Network» را توسط آکادمی ایرانسل و با همکاری تیم شبکه ایرانسل، برگزار کرده است.

در اولین دوره از این کارگاه که به مدت ۳۲ ساعت و با پنج موضوع تخصصی Fiber Basics، Test & Delivery، Fiber Design، Execution و Network Safety برگزار شد، شرکت‌کنندگان از طریق یک محیط آزمایشگاهی واقعی و قابل تست، توانمندی خود را در حوزه‌های مذکور، به سطوح بالاتری رساندند.

همچنین توانمندسازی و هماهنگی پیمانکاران ایرانسل جهت پروژه‌های FTTH/FTTX و به منظور طراحی و اجرای بهینه‌تر و اجرای شبکه‌های قوی‌تر در پروژه‌های فیبر، مطابق با استانداردهای بین المللی FOA و شخصی‌سازی آن در شبکه فیبرنوری ایرانسل، از اهداف دیگر برگزاری این کارگاه بود.

این کارگاه‌ها به صورت مستمر برگزار می‌شوند و تمامی علاقمندان می توانند از اینجا، پیش ثبت نام اولیه را برای حضور در دوره‌های بعدی، انجام دهند.

توسعه اشتغال دانش‌بنیان و استفاده از ظرفیت نخبگان در توسعه صنعت فناوری‌اطلاعات و ارتباطات، تسهیل و حمایت از ایجاد و توسعه زیست‌بوم نوآوری و افزایش عمق بومی‌سازی فناوری‌های کلیدی در این صنعت و نیز تجاری‌سازی، ایجاد یا توسعه بازار برای شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در این حوزه، از جمله اهداف ایرانسل در حمایت از زیست‌بوم فناوری و نوآوری کشور است که با اعلام فراخوان‌های همکاری و امضای توافق‌نامه‌ها با سازمان‌ها، نهادها، دانشگاه‌ها و بنیادهای علمی، حمایت از طرح‌های تحقیقاتی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و…، توسط مجموعه ایرانسل لبز که بازوی تحقیق و توسعه ایرانسل است، پیگیری می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری اولین جلسه مدیران استقلال و هلدینگ خلیج فارس/ خبری از آقا محمدی نبود، ۲ نفر به هیئت مدیره اضافه می‌شوند
  • برگزاری کارگاه آموزشی شبکه فیبرنوری توسط آکادمی ایرانسل
  • کلاس آموزش بازیگری کودک بارانا
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • آغاز به‌کار مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه آبادان ‌
  • معاونان و مدیران فرهنگی سفیران دانشگاه در معرفی دستاورد‌ها هستند
  • دیدار مدیران مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان+تصاویر
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • یکی از بهترین آموزشگاه‌های آرایشگری مردانه در تهران با مدرک بین المللی
  • دیدار مدیران کل امور اتباع و فنی و حرفه‌ای استان قزوین