Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-02@23:29:32 GMT

بهترین روش مراقبت از موهای بلند

تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۰۶۶۵۳

بهترین روش مراقبت از موهای بلند

صفر تا صد نکات مراقبت از موهای بلند در تمام سنین ۱) مراقبت از پوست سر را فراموش نکنید ۲) هفته‌ای ۲ مرتبه به موهایتان روغن بزنید ۳) دفعات استفاده از شامپو را کاهش دهید ۴) موهایتان را به‌آرامی خشک کنید ۵) از شانه‌ای با دندانه‌های پهن استفاده کنید ۶) برای مراقبت از موهای بلند نوک موهایتان را کمی کوتاه کنید ۷) از روبالشی‌های نخی استفاده نکنید ۸) استفاده از وسایل حرارتی حالت دهنده مو را کاهش دهید ۹) مدل موهایتان را تغییر دهید ۱۰) برای مراقبت از موهای بلند از محصولات تقویت کننده استفاده کنید ۱۱) رژیم غذایی سالم و مناسب داشته باشید پروتئین ویتامین ها امگا ۳ ۱۲) به اندازه کافی آب مصرف کنید خلاصه صفر تا صد نکات مراقبت از موهای بلند در تمام سنین

به گزارش اقتصاد آنلاین؛مراقبت از موهای بلند و درخشان و سلامت نگه داشتن آن‌ها به نظر کار دشواری می‌آید؛ اما این موضوع نباید شما را نگران کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها کاری که باید انجام دهید، این است که از محصولات مراقبت از مو و ابزارهای حالت‌دهی مناسب استفاده کرده و یک رژیم غذایی متعادل را دنبال کنید.

در ادامه ۱۲ نکته عالی برای مراقبت از موهای بلند آورده شده است. برای داشتن موهایی سالم و زیبا با ما همراه شوید.

۱) مراقبت از پوست سر را فراموش نکنید

 

در این زمینه بخوانید؛

روتین پیشنهادی متخصص پوست برای پوست کف سر

زیبایی و شادابی موهای سر با ۷ تمرین مخصوص!!

چگونه مو‌های نازک و کم پشت خود را سالم نگه داریم؟

همه چیز از پوست سر شروع می‌شود. پوست سر سالم، محیط مناسبی را برای رشد و سلامت مو ایجاد می‌کند. مراقبت صحیح از پوست سر کمک می‌کند تا خون و مواد مغذی به فولیکول های مو رسیده و در نتیجه موها قوی‌تر شوند و ریزش مو کاهش یابد.

برای از بین بردن چربی، آلودگی‌ها و باقی‌مانده محصولات مراقبت از مو ، پوست سرتان را با یک شامپو روزانه بشویید.

فراموش نکنید که هنگام شامپو زدن، پوست سرتان را با نوک انگشتان و بدون تماس ناخن، به آرامی ماساژ دهید تا جریان خون افزایش یابد و فولیکول‌های مو تحریک شوند. همچنین بررسی‌های علمی نشان داده‌اند ماساژ اصولی و حرفه‌ای، جهت تجدید قوا و جوانسازی پوست سر مفید و موثر است.

۲) هفته‌ای ۲ مرتبه به موهایتان روغن بزنید

ماساژ سر به کمک روغن گرم یکی از بهترین راه‌های مراقبت از موهای بلند است. این کار نه‌تنها باعث آرامش می‌شود، بلکه ضخامت مو را نیز افزایش می‌دهد. روغن ضمن تغذیه ریشه موها و کمک به رشد و استحکام مو، باعث جوانسازی ساقه‌های مو می‌شود.

برای نمونه، تحقیقات علمی، اثر گیاه اسطوخدوس در افزایش رشد مو را تایید کرده‌اند.

برای ماساژ پوست سر و افزایش رشد مو ، از روغن نارگیل، اسطوخودوس یا بادام، به ترتیب زیر استفاده کنید:

ابتدا روغن گرم را به پوست سر بمالید و با نوک انگشت به‌آرامی ماساژ دهید

ساقه مو را نیز با روغن چرب کنید

برای جذب بهتر روغن، به مدت ۱۰ دقیقه حوله‌ای گرم را دور سرتان بپیچید

بعد از گذشت ۱ تا ۲ ساعت موها را با یک شامپو ملایم و آب سرد بشویید

بیشتر در این مورد بدانید...

خواص روغن نارگیل و نحوه استفاده از آن برای زیبایی پوست و مو

۳) دفعات استفاده از شامپو را کاهش دهید

هدف استفاده از شامپو، از بین بردن آلودگی و چربی از روی مو و پوست سر است. با این وجود، استفاده روزانه از شامپو می‌تواند موها را خشک، وز و شکننده کند.

برخی از شامپوها حاوی سولفات هستند و استفاده زیاد از آن‌ها می‌تواند به موها آسیب برساند؛ به همین دلیل، انتخاب یک شامپو بدون سولفات بر اساس نیاز و نوع مو، اهمیت زیادی دارد.

برای مراقبت از موهای بلند از یک شامپو ملایم استفاده کنید تا چربی طبیعی موهایتان از بین نرود. همچنین بهتر است ابتدا پوست سرتان را شامپو بزنید و سپس اجازه دهید کف به قسمت‌های پایین مو برسد. شستشوی موی سر را با ملایمت انجام دهید؛ زیرا موی خیس نرم‌تر است و شستشوی خشن باعث آسیب‌دیدگی و شکستگی آن خواهد شد.

نکته: استفاده از نرم کننده مو ، کلید حفظ سلامت مو است؛ پس آن را فراموش نکنید. نرم کننده ها با حفظ رطوبت مو، مانع خشکی آن می‌شوند و از موها در مقابل آلودگی نیز محافظت می‌کنند.

۴) موهایتان را به‌آرامی خشک کنید

هیچ‌گاه موهایتان را محکم و خشن خشک نکنید، زیرا این کار باعث شکستگی موها می‌شود. با استفاده از حوله نرم یا یک تی‌شرت قدیمی موهایتان را به‌آهستگی خشک کنید و اجازه دهید هوا، موهایتان را کاملاً خشک کند.

برای خشک کردن مو از حوله‌های حمام استفاده نکنید، زیرا این کار باعث زبری، گره خوردن، وز و ناصافی مو می‌شود. به جای حوله‌های حمام، از حوله‌های میکروفیبر استفاده کنید که نازک هستند و قدرت جذب آب آن‌ها بالا است. این حوله‌ها باعث می‌شوند زمان خشک شدن موهایتان کاهش یابد.

همچنین به طور کلی شما می‌توانید در جهت رفع وز مو از سرم ضد وز که به این منظور طراحی شده استفاده کنید.

نکته: بهتر است موها در هوای آزاد خشک شوند؛ بنابراین تا جای ممکن استفاده از سشوار و اتوی مو را محدود کنید. باد گرم سشوار باعث تبخیر رطوبت طبیعی مو و ایجاد موخوره می‌شود.

۵) از شانه‌ای با دندانه‌های پهن استفاده کنید

موی بلند به‌راحتی گره می‌خورد؛ با شانه کردن روزانه ساقه های مو (البته به غیر از موی فر)، به‌راحتی می‌توانید این مشکل را حل کنید. برای این کار بهتر است از شانه‌های با دندانه پهن استفاده کنید. همچنین استفاده از اسپری نرم کننده کمک می‌کند تا گره های مو خود را به آسانی باز کنید.

هنگامی که مو کمی خشک شد، از قسمت پایینی مو شروع به شانه زدن کنید و کم‌کم به بخش‌های بالایی بروید. این کار گره‌های مو را باز کرده و از کشیده شدن، ریزش و آسیب جلوگیری می‌کند. همچنین، استفاده از برس ساخته شده از الیاف طبیعی، برای پخش کردن چربی‌ طبیعی پوست سر در تمام بخش‌های مو مناسب است.

موهای خیس بیشتر از موهای خشک دچار کشیدگی می‌شوند و به‌راحتی می‌شکنند؛ بنابراین از برس کشیدن موهای خیس خودداری کنید و اگر می‌خواهید گره‌خوردگی‌های موی خیس را صاف کنید، این کار را به آرامی و با انگشتان دست انجام دهید.

بیشتر موارد گفته شده در مورد شستشو و شانه کردن مو، برای مراقبت از موهای بلند و صاف هستند. مراقبت از موهای فر به دلیل ساختار متفاوت این مو، در برخی مراحل به نحو دیگری انجام می‌شود.

۶) برای مراقبت از موهای بلند نوک موهایتان را کمی کوتاه کنید

برخلاف انتظار، کوتاه کردن منظم نوک مو به از بین بردن موخوره و شکستگی‌هایی که موهایتان را کدر، نازک و زبر نشان می‌دهند، کمک می‌کند. نوک موهایتان را هر ۶ تا ۸ هفته کوتاه کنید تا موهایتان کمترین آسیب را ببینند و با سلامتی تمام رشد کنند.

۷) از روبالشی‌های نخی استفاده نکنید

روبالشی‌های نخی یکی از دلایل ژولیدگی و گره خوردن موها هنگام بیدار شدن از خواب هستند. بهتر است برای مراقبت از موهای بلند به جای رو بالشی نخی از پارچه‌های ساتن و ابریشم استفاده کنید؛ چون این پارچه‌ها نرم بوده و اصطکاک کمتری نسبت به پارچه‌های نخی ایجاد می‌کنند و بنابراین در جلوگیری از موخوره و گره خوردن مو، اثری مثبت دارند.

همچنین، پارچه‌های نخی نسبت به ابریشم منافذ بیشتری داشته و باعث جذب رطوبت مو می‌شوند و استفاده از آن‌ها در نهایت، خشکی مو و پوسته پوسته شدن کف سر را به همراه خواهد داشت؛ در حالی که روبالشی‌های ابریشمی رطوبت و مدل موها را برای مدت طولانی‌تری حفظ می‌کنند.

۸) استفاده از وسایل حرارتی حالت دهنده مو را کاهش دهید

استفاده بیش از حد از وسایل حرارتی صاف کننده یا فر کننده مو می‌تواند به موهای شما آسیب برساند. این ابزارها باعث کاهش ضخامت و درخشندگی موها شده و آن‌ها را کدر و خشک می‌کنند؛ بنابراین بهتر است برای مراقبت از موهای بلند استفاده از این وسایل را کاهش دهید.

شما می‌توانید موهای خیس را در یک حوله میکروفایبر بپیچید تا بدون استفاده از حرارت، فر شوند. با این حال اگر خواستید از سشوار یا هر نوع وسیله حرارتی دیگری استفاده کنید، حتماً پیش از آن، استفاده از یک محافظ حرارتی مو را نیز مد نظر قرار دهید.

محصولات محافظ حرارتی مو با ایجاد یک سد محافظتی روی ساقه مو، از آسیب‌دیدگی آن جلوگیری کرده و حالتی نرم و بدون وز به موها می‌دهند.

۹) مدل موهایتان را تغییر دهید

بستن مو به حالت دم اسبی و مدل های مشابه آن، بسیار جذاب به نظر می‌رسد؛ اما این مدل‌ها به ریشه مو فشار وارد کرده و باعث شکستگی موها می‌شوند.

بهتر است مدل های موی آزادتری را امتحان کنید تا از بروز فشار روی فولیکول یا کوتیکول‌ مو (خارجی ترین لایه ساقه مو) جلوگیری کنید. بافتن مو یا بستن آن به شکل گوجه‌ای شل می‌تواند بسیار مناسب و در عین حال، زیبا باشد.

توجه کنید که هنگام بستن موها، آن‌ها را نکشید و همیشه از کش با پوشش پارچه‌ای یا روبان‌ استفاده کنید تا احتمال شکستگی مو و ایجاد موخوره را به حداقل برسانید.

۱۰) برای مراقبت از موهای بلند از محصولات تقویت کننده استفاده کنید

موهای بلند به مواد مغذی نیاز دارند. شامپوها، نرم کننده ها و محصولات حالت دهنده مو حاوی مواد شیمیایی، می‌توانند در درازمدت اثرات نامطلوبی روی موها بگذارند.

قرار گرفتن طولانی‌مدت در معرض این مواد شیمیایی و تجمع آن‌ها روی پوست سر و مو، برای سلامتی موها مضر است؛ به همین دلیل بهتر است از شامپوها و نرم کننده های ملایم و سبک برای آبرسانی موها استفاده کنید. همچنین به منظور رطوبت رسانی بهتر به ساقه موهای خود می‌توانید از کرم ترمیم کننده استفاده کنید.

۱۱) رژیم غذایی سالم و مناسب داشته باشید

برای مراقبت از موهای بلند ، علاوه بر استفاده از محصولات موی مناسب، مصرف مواد مغذی را هم نباید فراموش کنید. غذاهایی را مصرف کنید که سرشار از مواد مغذی زیر باشند:

پروتئین

موها از پروتئین ساخته شده‌‌اند؛ در نتیجه، کمبود پروتئین می‌تواند منجر به ریزش مو شود. از این رو، برای سلامت موهای بلندتان از غذاهای سرشار از پروتئین مانند تخم مرغ، حبوبات، ماست و ماهی استفاده کنید.

ویتامین ها

ویتامین های D ،C ،B و E به جلوگیری از ریزش و سفیدی زودرس مو کمک می‌کنند. از این رو، سبزیجات دارای برگ سبز، آووکادو، تخمه آفتاب‌گردان، بادام، اسفناج، جگر، زرده تخم مرغ، مرکبات و گوجه‌فرنگی را در رژیم غذایی‌تان بگنجانید.

امگا ۳

اسیدهای چرب امگا ۳ باعث افزایش رشد مو شده و از ریزش موها جلوگیری می‌کنند. این اسیدهای چرب مواد مغذی ضروری را به موها می‌رسانند و باعث آبرسانی به پوست سر و موها نیز می‌شوند. ماهی‌های چرب (مانند ماهی سالمون و قزل‌آلا)، بذر کتان، دانه چیا ، جو دوسر ، آووکادو ، گردو و دانه کدو تنبل منابع سرشار اسیدهای چرب امگا ۳ هستند.

۱۲) به اندازه کافی آب مصرف کنید

کمبود آب می‌تواند منجر به خشکی پوست سر شود و موهای شما را شکننده، وز و نازک کند. آب آشامیدنی حاوی عناصری مانند روی، مس، آهن و کلسیم است که همگی بر سلامت مو تأثیر می‌گذارند. مصرف آب همچنین باعث تقویت ریشه‌ موها شده و از شکستگی آن‌ها جلوگیری می‌کند.

خلاصه

موهای بلند برای داشتن ظاهری سالم و درخشان به مراقبت بیشتری نیاز دارند. مراقبت از پوست سر، استفاده از محصولات مراقبت از مو مناسب و داشتن یک رژیم غذایی سالم می‌تواند به حفظ زیبایی، درخشندگی و سلامت موهای بلند شما کمک کند. اگر می‌خواهید موهای بلند شما همیشه سالم و براق باشند، نکاتی که گفته شد را مدنظر قرار دهید.

منبع: lafarrerr لینک کوتاه لینک کپی شد ۰ این مطلب برایتان مفید است؟ ارسال نظر مراقبت از مو اخبار سلامت اخبار مطالب پزشکی اخبار مرتبط درمان فوری و خانگی آبسه دندان ۱۴۰۱/۵/۳۰ میوه های تابستانی چاق کننده هستند؟! ۱۴۰۱/۵/۳۰ خواص باور نکردنی حبوبات؛ از کاهش وزن تا درمان سرطان! ۱۴۰۱/۵/۳۰ راز تغذیه زنان ژاپنی برای سلامت و طول عمر ۱۴۰۱/۵/۳۰ علت خستگی بعد از غذا خوردن چیست؟ + راه حل ۱۴۰۱/۵/۲۹ با این ۵ شماره، می فهمی مشکل روده داری یا نه ۱۴۰۱/۵/۲۹ آخرین ویدیو ها کشوری که وام می‌گیرد تا یارانه سوخت بدهد! ۱۴۰۱/۰۵/۳۰ ۱۸:۴۷ لحظه واژگونی وحشتناک یک کامیون باری + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۳۰ ۱۸:۳۵ حمله تند ۲۰:۳۰ به پوشش بازیگران زن ایرانی + فیلم ۱۴۰۱/۰۵/۳۰ ۱۸:۳۴ راهکار آمریکا برای کاهش هزینه انسولین ۱۴۰۱/۰۵/۳۰ ۱۶:۲۵ ونیز؛ شهری رویایی روی آب ۱۴۰۱/۰۵/۳۰ ۱۲:۲۶ بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی سامسونگ گوشی اپل، آیفون گوشی شیائومی ارسال نظر

خرید نرم افزار هلو صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال خرید بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۱ قیمت مسکن آخرین خبر ها ۲۰:۰۰ موانع اعلام موضع نهایی آمریکا در توافق هسته ای چیست؟ ۱۹:۵۵ طرز تهیه کوکو ماکارانی / یک پیش غذای خوشمزه و مجلسی ۱۹:۴۲ پیش بینی بورس دوشنبه ۳۱ مرداد؛ اصلاح شاخص کل تا کجا ادامه دارد؟ ۱۹:۳۷ نکاتی که درمورد ذخیره باتری گوشی باید بدانید ۱۹:۳۴ با همسایه پر سر و صدا چیکار کنم؟ + بهترین راه حل ۱۹:۳۳ شرایط جدید نامزدهای انتخابات مجلس: حداقل سن ۳۰ سال با مدرک کارشناسی ارشد / ۵ سال سابقه کار اجرایی، آموزشی یا پژوهشی ۱۹:۳۰ فهرست دارایی های مالی دیجیتال در بورس موسکو ۱۹:۱۹ چگونه با حقوق کم پس انداز داشته باشیم؟ ۱۹:۱۳ چرا حالت تاریک برای گوشی اندروید بهتر است؟ ۱۹:۰۲ سرپرست‌ اتحادیه نباید خودش یک مشکل تازه باشد! ۱۸:۵۰ علامت باقی ماندن اثرات کرونا در ریه ۱۸:۴۷ کشوری که وام می‌گیرد تا یارانه سوخت بدهد! ۱۸:۳۳ ارتباط باورنکردنی زیبایی و هوش ۱۸:۳۰ یک میلیارد دلار ارز قابل حصول در انبارها رسوب شد! ۱۸:۳۰ واکنش نظارتی به روند اخیر کریپتو چگونه بود؟ ۱۷:۵۶ باور نمی کنید این رفتار چقدر مضر است + نشانه های مثبت گرایی سمی ۱۷:۵۱ صادرات پسته تقریبا به صفر رسید ۱۷:۳۴ جملاتی که می تواند همسر عصبانی را آرام کند ۱۷:۳۱ چرا بیت کوین هنوز به کف قیمتی خود نرسیده است؟ ۱۷:۱۵ واردات ماشین آلات معدنی کارکرده سیاست درستی است؟ ۱۶:۵۷ ادعای شوکه کننده یک محقق در مورد آیفون! ۱۶:۴۹ ۵۰ هزار میلیارد سرمایه شهرداری تهران مسدود شد ۱۶:۳۸ آزمون وکالت باید هر سه ماه و براساس نمره تراز برگزار شود / دیگر تاخیر ۵ساله در برگزاری آزمون صدور مجوز نخواهیم داشت! ۱۶:۲۵ راهکار آمریکا برای کاهش هزینه انسولین ۱۶:۲۲ راز سجده زیارت عاشورا و احکام آن ۱۶:۱۸ بوئینگ و ایرباس به ایران بازمی‌گردند؟/ شروط احیای قرارداد هواپیماهای برجامی ۱۶:۱۷ پرداخت وام ازدواج کدام زوجین تا هفته آینده انجام می شود؟ ۱۶:۱۰ قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و ارز سی مرداد ماه / ادامه روند نزولی دلار و سکه ۱۶:۰۰ ممکن است مجبور شویم بین بد و بدتر، بد را انتخاب کنیم ۱۵:۵۹ سقوط آزاد قیمت پژو پارس ادامه دارد / کاهش ۵ میلیونی قیمت کوییک + جدول قیمت ۱۵:۴۸ اموال مازاد و دارایی‌های بانک ها در بازار سرمایه عرضه می شوند؟ ۱۵:۴۶ نورنیوز: دولت معتقد است نتیجه مذاکرات مهم است نه اطلاع از جزئیات ۱۵:۴۲ ۲۰ درصد خودروهای تولیدی در بورس کالا عرضه می شوند؟ ۱۵:۴۲ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم: روسری ها پایین تر رفته و موها بیرون آمده، گاهی شلوار هم پوشیده نمی شود ۱۵:۳۷ صادرکنندگان فرش،‌ واردکننده خودرو می شوند ۱۵:۳۵ کدام نمادها مجاز به تغییر دامنه نوسان شدند؟ ۱۵:۲۲ تفاوت واتس اپ با واتس اپ بیزینس چیست؟ ۱۵:۲۰ شهردار منطقه ۱۱: ایمن سازی ساختمان آزاد و غرامت کسبه بر عهده مالک است ۱۵:۱۷ فروش کالاهای غیراستاندارد در فروشگاه‌های اینترنتی جرم است ۱۵:۱۰ از برکناری مدیرعامل تا حذف سهمیه‌بندی برای خرید محصولات فولادی ۱۵:۰۳ چه کسی با انتقال پیکر ابتهاج به ایران مخالفت کرد؟ ۱۵:۰۱ نهادهای بالادستی از عملکرد بیمه مرکزی در شوک هستند ۱۴:۵۷ محمدجواد حق شناس: باید منتظر نهایی شدن توافق برجام حداکثر در هفته آینده باشیم ۱۴:۵۴ مصوبه کنکوری لغو نمی‌‎شود/ دروس عمومی از کنکور ۱۴۰۲ حذف شد؟ ۱۴:۵۰ توزیع آب شرب در برخی محله های همدان + عکس ۱۴:۴۸ هشدار عضو شورای شهر: ساختمان باملند ناایمن است ۱۴:۴۳ عضو کمیسیون امنیت ملی: ایران تلاش برای رفع تحریم سپاه را کنار نگذاشته است ۱۴:۳۴ آخرین آمار کرونا در ایران / ۵۵ نفر فوت شدند ۱۴:۳۱ موضع گیری دولت روسیه درباره قتل «داریا دوگین» ۱۴:۲۶ سند خیابانی برای ادعای جنجالی اش رو شد! اقتصادآنلاین حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه تبلیغات ارز دیجیتال

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مراقبت از مو اخبار سلامت استفاده کنید فراموش نکنید کاهش دهید رژیم غذایی پوست سر مواد مغذی نرم کننده ۱۴۰۱ ۵ ۳۰ سلامت مو یک شامپو پارچه ها ساقه مو حوله ها نوک مو امگا ۳

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۶۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لباس خواننده چینی باعث مرگش شد

 به گزارش تابناک،رسانه‌های عربی خبر دادند این خواننده چینی بعد از آنکه لباسش زیر پایش گیر کرد روی سن به زمین خورد و درجا جان داد.

به نوشته این رسانه‌ها، خواننده زن ۳۱ ساله محلی در حالی که دو ترانه از برنامه خود را در جشنی به مناسبت نودمین سالگرد تولد یکی از افراد خارجی مقیم شهر چونگ چینگ اجرا کرده بود ناگهان به روی سن افتاد و بعد از برخورد سرش دیگر از جای خود بلند نشد.

حاضران که برای بلند کردنش به روی سن رفته بودند، از همان دقایق اول اعلام کردند او نفس نمی‌کشید و تمام تلاش‌ها برای احیای او نیز با شکست مواجه شد.

منبع: اعتمادآنلاین

دیگر خبرها

  • کشاورزان بوشهری مراقبت‌های بعد از بارندگی در مزارع را جدی بگیرند
  • لباس خواننده چینی باعث مرگش شد
  • آیت‌الله محمدی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است
  • اجرای ترمیم روکش آسفالت محور اسپاین به سمت برج مراقبت فرودگاه امام
  • گنجی که فقط کچل‌ها دارند
  • معرفی ۴ ماسک معجزه آسا برای مو با تخم مرغ + طرز تهیه
  • ارائه خدمات ضروری به بیش از ۸۰۰ هزار نفر در افغانستان
  • بهترین میوه برای تقویت سیستم ایمنی بدن
  • تقویت کننده موی مردانه
  • چند روش ساده برای تقویت مو