Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا صالحی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص میزان خسارت سیلاب مردادماه به واحدهای مسکونی استان تهران اظهار داشت: سیل مردادماه ۳۰۰و احد مسکونی در استان تهران را دچار خسارت کرده است.

وی بیان داشت: با توجه به برآوردهای صورت گرفته بیشترین میزان خسارت‌های سیل در استان تهران مربوط به روستای مرزداران فیروزکوه و امام زاده داوود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صالحی با بیان اینکه در مرزداران فیروزکوه ۱۳۰ واحد تخریب و ۱۰۰ واحد خسارت دیده اند گفت: واحدهای تخریب شده از نو بنا و واحدهای خسارت دیده نیز با تعمیرات قابل سکونت خواهند شد.

مدیر کل بنیاد مسکن استان تهران در خصوص واحدهای تجاری تخریب شده در امام زاده داوود نیز عنوان داشت: در این منطقه ۴۰ واحد تجاری تخریب شد و با توجه به اینکه این واحدها در حریم رودخانه احداث شده بودند و نیاز به جا به جایی دارند در این زمینه استانداری باید تصمیم نهایی را بگیرد.

وی افزود: پیشنهاد بنیاد مسکن به دولت بازسازی واحدهای آسیب دیده بوده که تسهیلات بازسازی ۲۰۰ میلیون تومان است و فعلاً ۱۰۰ میلیون تخصیص خواهد یافت تا مابه‌التفاوت آن با تصویب و ابلاغ دولت به واحدهای مسکونی تخریبی تعلق بگیرد.

صالحی اظهار داشت: به پیشنهاد بنیاد به هر واحد تخریبی ۵۵ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه و معیشتی شامل ۲۵ میلیون تومان معیشتی و ۳۰ میلیون تومان قرض‌الحسنه تعلق می‌گیرد که در این خصوص منتظر مصوبه دولت هستیم.

کد خبر 5569160

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد مسکن استان تهران غلامرضا صالحی سیل بوشهر ویروس کرونا اربعین حسینی هفته دولت گرگان کرمانشاه خطبه های نماز جمعه آزادگان جنگ تحمیلی آمار کرونا اربعین 1401 روز خبرنگار شیوع کرونا اردبیل دولت سیزدهم میلیون تومان استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۶۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار منزل مسکونی در قم یک مصدوم داشت

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از ظهر جمعه یا واحد مسکونی در بلوار عماریاسر قم دچار انفجار شد.

دو دستگاه خودروی آتش نشانی به محل این حادثه اعزام شدند تا مصدومان حادثه را از این منزل مسکونی خارج کنند.

در این حادثه که علت آن مشخص نبوده، یک خانم ۳۲ ساله دچار سوختگی و مصدومیت شد.

کد خبر 6089362

دیگر خبرها

  • شناسایی و اجرای بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان فرصت سرمایه‌گذاری
  • اجرا ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه در سازمان ملی مسکن
  • ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی واگذار شد
  • انفجار منزل مسکونی در قم یک مصدوم داشت
  • ساخت ۳۰ هزار واحد مسکونی با آزادسازی حریم ریلی «منطقه ۱۷ تهران»
  • امکان ساخت ۳۰ هزار واحد مسکونی با آزادسازی حریم ریلی منطقه ۱۷ تهران
  • ریزش و تخریب یک واحد مسکونی فرسوده در شهر یزد بر اثر بارندگی
  • تخریب یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی در یزد
  • یک واحد مسکونی فرسوده بر اثر بارندگی تخریب شد
  • سیل به ۱۰ واحد مسکونی در سوادکوه خسارت وارد کرد