Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش "ورزش سه"، رحیم استرلینگ مهاجم جدید چلسی که امسال تابستان از منچسترسیتی به این تیم پیوست تا کنون موفق نشده برای آبی‌های لندن گلزنی کند. او در دیدار امشب چلسی مقابل لیدز با اینکه از ابتدا به میدان رفته بود و 87 در زمین حضور داشت هم عملکردی ضعیف داشت و نتوانست گلی به ثمر برساند. چلسی در این بازی با نتیجه 3-0 شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هواداران چلسی از عملکرد ضعیف استرلینگ در ترکیب تیم‌شان نگران هستند و برخی از آنها او را با تیمو ورنر، مهاجم سابق چلسی، مقایسه می‌کنند. تیمو ورنر در زمان حضور در چلسی با انتقادهای زیادی مواجه بود و امسال تابستان به باشگاه سابقش لایپزیش برگشت.

استرلینگ در اوایل دیدار امروز مقابل لیدز یک فرصت گلزنی را از دست داد. لیدز کمی بعد از فرصت از دست رفته توسط استرلینگ به گل رسید تا اولین گل بازی به ثمر برسد. هواداران چلسی می‌گویند استرلینگ با پیراهن آبی‌‌رنگ تیم‌شان حتی سایه‌ای از رحیم استرلینگ گلزن منچسترسیتی نیست.

هواداران چلسی معتقدند برخی مهاجمین بعد از پیوستن به چلسی دچار ضعف می‌شوند و نمی‌توانند به اندازه تیم‌های سابق‌شان بدرخشند. آنها با عملکرد مهاجمینی مثل تیمو ورنر، روملو لوکاکو و آلوارو موراتا اشاره می‌کنند و نگرانند رحیم استرلینگ هم به این شرایط دچار بشود. وضعیتی که هواداران چلسی از آن به عنوان نفرین آبی یاد می‌کنند.

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۶۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرمت بندهای تغذیه مصنوعی استان از ابتدای سال تاکنون

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، زارع زاده در این زمینه اظهار داشت: مراحل اجرای پروژه مرمت بند تغذیه مصنوعی رحیم آباد ابرکوه (مرحله دوم) که از سال 1401 آغاز شده است، در مراحل پایانی به سر می برد. 

وی با بیان اینکه مرمت بند رحیم آباد ابرکوه تاکنون 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، افزود: به منظور تکمیل فرایند مرمت این بند، عملیات اجرایی در جناح راست با عنوان مرمت بند رحیم آباد ( مرحله سوم) با انتخاب مشاور و پیمانکار آغاز شده است.

مدیر بهره برداری و نگهداری از تاسیسات آبی شرکت سهامی آب منطقه ای یزد همچنین اظهار داشت:عملیات لایروبی سیل بند دم هفت اردکان و بند تغذیه مصنوعی رودخانه شور ابرکوه نیز شروع شده است. 

زارع زاده در پایان هدف از مرمت و نگهداری بندهای تغذیه مصنوعی استان را افزایش حجم مخزن به منظور کنترل سیلاب و افزایش نفوذ آب و تغذیه سفره های آب زیرزمینی دانست.

دیگر خبرها

  • لسترسیتی به لیگ برتر انگلیس بازگشت
  • مرمت بندهای تغذیه مصنوعی استان از ابتدای سال تاکنون
  • انتقال آب به اراضی روستای رحیم آباد شهرستان کیار
  • بازگشت روباه‌ها به لیگ برتر با شاگرد گواردیولا!‏
  • باکو: اروپا در امور داخلی جمهوری آذربایجان دخالت نکند
  • برای تقرب به ساحت مقدس امام زمان(عج) چه کنیم؟
  • مرمت بند‌های تغذیه مصنوعی استان از ابتدای سال تاکنون
  • تجلیل از خانواده شهید مدافع سلامت در پیرانشهر
  • چلسی پذیرای پیشنهاد سعودی‌ها برای رحیم استرلینگ
  • شوک به هواداران آرژانتین و چلسی