Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور در پیامی درخشش تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان در رقابت‌های جهانی بلغارستان و کسب زودهنگام قهرمانی جهان را به یکایک قهرمانان غیور تیم ملی، دست‌اندرکاران و مربیان تلاشگر آنها و همه مردم ایران اسلامی تبریک گفت.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، متن پیام آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به شرح زیر است؛

«بسم الله الرحمن الرحیم

درخشش تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان در رقابت‌های جهانی بلغارستان و کسب زودهنگام مقام قهرمانی جهان، خاطره‌ای امیدآفرین و ماندگار برای مردم ورزش‌دوست و قهرمان‌پرور ایران ثبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برتری غرورانگیز در کنار قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد جوانان، نماد ملتی پرافتخار و توانمند است که با گام‌های بلند در مسیر پیروزی و موفقیت پیش می‌رود.

اینجانب به یکایک قهرمانان غیور تیم ملی کشتی فرنگی جوانان و دست‌اندرکاران و مربیان تلاشگر آنها و همه مردم ایران اسلامی تبریک می‌گویم و امیدوارم با همت و عزم استوار همه جوانان با استعداد میهن اسلامی، همچنان شاهد استمرار موفقیت‌های ورزشکاران کشورمان در دیگر عرصه‌ها و میادین ورزشی باشیم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران»

کد خبر 598521

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشتی فرنگی کشتی بلغارستان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق تیم ملی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۰۷۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک

رسول گرمسیری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: بعد از سال‌ها شاهد بودیم اهواز در دو سه سال گذشته میزبانی‌های زیادی را در زمینه ورزشی گرفته که جا دارد از ریاست کشتی خوزستان «رمضان جمالپور» و آقای زمانپور تشکر کنیم.

وی عنوان کرد: احتمال اینکه ۵ وزن از ۶ وزن خوزستانی‌ها به المپیک بروند، بسیار زیاد است که این امر را مدیون تلاش‌های متولیان امر هستیم.

ملی پوش کشتی فرنگی اضافه کرد: مردم خوزستان به کشتی فرنگی علاقه مند هستند و مربیان زحمت کشی و سازنده خوبی در این استان وجود دارد.

وی اظهار کرد: در مسابقات قهرمانی آسیا که ۲ سال پیش برگزار شده بود، توانستم مدال طلا را کسب کنم و می‌خواستم در چهل و چهارمین دوره مسابقات کشتی فرنگی جام تختی مدال طلای خود را تکرار کنم که در فینال با داروی نادرست، مدال طلای من به نقره تبدیل شد.

ملی پوش کشتی فرنگی گفت: بیش از ۱۵ تا ۲۰ سال است که در سطح بالا کشتی می‌گیرم و نماینده مردم خوزستان و کشورم ایران هستم و این قول را می‌دهم که یک مدال جهانی کسب کنم.

کد خبر 6089940

دیگر خبرها

  • حالا آرون بروکس، تیلور جوان آمریکایی‌هاست؛ نه بزرگش کنیم نه دست کمش بگیریم
  • استارت فرنگی‌کاران برای المپیک پاریس
  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک
  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • قهرمانی ایران در کشتی فرنگی بین المللی جام تختی
  • جوانان ایران لایق رتبه‌های بالا در مسابقات بین‌المللی هستند
  • مسابقات کشتی فرنگی جام تختی به بهترین نحو برگزار شد
  • جوانان ما لایق رتبه‌های بالا در سطح مسابقات بین‌المللی هستند
  • استاندار: امیدوارم خوزستان در المپیک صاحب مدال شوند
  • فرنگی کاران راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شدند