Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان در پایان مرحله دوم‌ و پایانی سومین دوره رقابت‌های دوو میدانی نوجوانان-جوانان قهرمانی باشگاه‌های کشور تیم فولاد هرمزگان موفق به نائب قهرمانی در بخش ۴ در ۱۰۰ متر شد.

مربی تیم فولاد هرمزگان در گفت و گو با ایسنا، افزود: سطح مسابقات بسیار بالا و تمامی تیم ها برای کسب عنوان به میدان آمده بودند و مسابقات فراتر از انتظارات پیش رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هادی بلالی پور با بیان اینکه رقابت نزدیکی با تیم پلیمر خلیج فارس و پیام زنجان برای قهرمانی در ربخش ۴ در ۱۰۰ متر داشتیم، عنوان کرد: در صدم ثانیه قهرمانی را واگذار کردیم و مقام دوم را از آن خود کردیم.

وی با اشاره به اینکه این موفقیت کار بزرگی بود که رقم خورد، خاطرنشان کرد: باید از حمایت های مجموعه فولاد هرمزگان به ویژه دکتر کارگران تقدیر کنم و امیدوارم با تداوم حمایت ها و برگزاری اردوهای داخلی بتوانیم دوومیدانی هرمزگان را به جایگاه اصلی خود برسانیم و در مرحله بعدی مسابقات مدال خوشرنگتری را کسب کنیم.

به گزارش ایسنا، ترکیب تیم فولاد هرمزگان در این مسابقات را امیر ملایی، امیر حسین خاکسار، امیر محمد روحی، طاها داوری، محمد رضا داوری، مهدی فولاد زاده، فیض الله صالحی مقدم و محمد امین محمدی زاده به عنوان ورزشکار و هادی بلالی پور و جلیل ساکت به عنوان مربی تشکیل می دادند که میزبانی ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی هرمزگان فولاد هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۰۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی دختر سمنانی در مسابقات کاراته کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته با حضور ۴ هزار و ۲۸۱ نفر ورزشکار در همدان برگزار شد که ساغر جندقی نوجوان کاراته کای سمنانی بر سکوی اول کشور ایستاد و مدال طلای انتخابی تیم ملی کاراته را بر گردن آویخت.

 

دیگر خبرها

  • شور و هیجان وصف ناشدنی در مسابقات کشتی نونهالان استان سمنان
  • ترکیب تیم دو و میدانی جوانان ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • رقابت سانداکار قمی در مسابقات استانی
  • قهرمانی دختر سمنانی در مسابقات کاراته کشور
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ هفت چشمه نقره‌ای شد
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در دوی ۴۰۰متر با مانع
  • تاریخ‌سازی عیدیان با کسب طلای دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ ششمی سجاد آقایی در ۴۰۰متر
  • کشتی قهرمانی کشور؛ نفرات راه یافته به نیمه‌نهایی مشخص شدند
  • هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد