Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار و رئیس ستاد گرامیداشت هفته دولت شهرستان آران و بیدگل تأکید کرد: کمیته‌های ستاد هفته دولت شهرستان، با همکاری مدیران دستگاه‌ها، برنامه‌ریزی مناسب جهت برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی، ورزشی و اجتماعی در کنار پروژه‌های عمرانی در هفته دولت داشته باشند

به گزارش خبرگزاری برنا از آران و بیدگل؛ دومین جلسه هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت هفته دولت در شهرستان آران و بیدگل به ریاست علی اکبر رضایی فرماندار و با حضور مسئولان شهرستان در سالن 4 دی فرمانداری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان آران و بیدگل با بیان اینکه هفته دولت فرصت مناسبی برای انعکاس فعالیت‌های انجام شده توسط دستگاه‌های اجرایی شهرستان به مردم است خاطرنشان کرد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی با حضور در جمع مردم مسائل و مشکلات را شناسایی و با خدمت خالصانه و بی منّت اعتماد آسیب دیده مردم را جبران کنند.

علی اکبر رضایی با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های دولت اسلامی در اندیشه سیاسی امام خمینی(ره)، خدمتگزاری است گفت: هفته دولت، هفته افتخار و سربلندی دولتی است که تمام همّتش؛ خدمت به محرومان جامعه و رفع نیاز دردمندان و مستمندان باشد.

او افزود: همراهی ملّت با دولت و پشتیبانی آحاد مردم از آن، از عوامل ثبات دولت و اقتدار آن است و این رابطه، تا هنگامی که دولت یک دولت ارزشی و خدمتگزار باشد، پایدار خواهد بود.

رضایی با اشاره به تحریم‌های ظالمانه مستکبران علیه ایران گفت: توجه و تلاش همه جانبه مسئولان در راه آرمان خودباوری و خودکفایی، امری اجتناب ناپذیر است و خطر غفلت از آن، متوجه اصل انقلاب خواهد بود.

 او تصریح کرد: مردم، کلیدی ترین و محوری ترین نقش را در روی کار آمدن دولت اسلامی دارند و باید به عنوان تکلیفی الهی به انتخاب و ارشاد و نظارت آن بپردازند.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0 بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آران و بیدگل سرچ در گوگل شهرستان آران و بیدگل هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۰۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مقام معلم؛ در آستانه گرامیداشت هفته معلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌نماینده ولی فقیه در مازندران در دیدار مدیرکل آموزش و پرورش و اعضای ستاد گرامیداشت هفته معلم در استان، از معلمان و فرهنگیان مازندران قدردانی کرد.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی ضمن یادآوری خاطره معلم مجاهد شهید آیت الله مطهری، با آرزوی تعالی درجات برای روح مطهر این شهید و با قدردانی از زحمات و خدمات علمی،تربیتی، پرورشی، آموزشی جامعه فرهنگیان ، گفت: اهمیت تعلیم و تربیت بر کسی پوشیده نیست، آینده یک مملکت و جامعه در گرو آموزش و پرورش است.

عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: برای جهاد تبیین باید از نظر افرادی که با ذهنیت این نسل آشنا هستند استفاده کنیم، در خود مدارس پرورشی را باید جدی بگیریم، همانطور که قرآن تزکیه را قبل از تعلیم ذکر کرده، پرورش مهمتر از تعلیم است.

آیت الله محمدی لائینی یادآور شد: مدارس هیات امنایی از ولایت و قلمرو آموزش و پرورش خارج نیست، باید حساب شده باشند، در عین اینکه دولتی هست برنامه‌های، اخلاقی فرهنگی و تربیتی ویژه‌ای را باید برای دانش آموزان داشته باشند، ما اینجور مدارس را تشویق می‌کنیم در این راستا شاهد همکاری مسئولین شهری هم بودیم، در هر شهر می‌توانیم یک یا چند مدرسه هیات امنایی داشته باشیم

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران  هم در این دیدار از اجرای برنامه های متنوع به مناسبت روز معلم در سطح استان خبر داد و گفت: در این هفته به مدارس توصیه شد برنامه ای با مشارکت اولیای دانش آموزان  و خانواده فرهنگیان در تجلیل از جایگاه معلم برگزار کنند 

کمالی با بیان اینکه در آیین تجلیل استانی نیز از ۶۰۰ معلم قدردانی خواهد شد افزود: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته؛ با معرفی ۹۸ معلم منتخب شهرستانی و ۹ معلم برای معرفی به کشور از مقام آنان ویژه تجلیل شود.

دیگر خبرها

  • رضایت رئیس جمهور از گزارش مسئولان درباره کاهش تورم | رسوایی برای مدعیان آزادی بیان | گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • استمرارروند کاهشی تورم، رشدنقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل و است
  • برنامه‌های گرامیداشت روز و هفته شیراز اعلام شد
  • آئیین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد
  • پرداخت ۷۲۴ میلیاردی مستمری تامین اجتماعی آران و بیدگل
  • تجلیل از مقام معلم؛ در آستانه گرامیداشت هفته معلم
  • برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم در شأن این قشر برگزار شود
  • ابراز خرسندی شهروندان آران و بیدگل از بهسازی معابر شهر + فیلم
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند
  • فعالیت ۴۱۶سفیر دانش‌آموز رضوی در آران و بیدگل