Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-29@00:02:13 GMT

نکات مهم و کلیدی در خرید پارتیشن اداری

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۸۱۱۶۹۵

نکات مهم و کلیدی در خرید پارتیشن اداری

به نقل از نوژن، چندین سال است که انواع پارتیشن اداری به عنوان راه حلی آسان و قابل تنظیم و همه کاره تولید می شوند تا تفکیک فضا، به بهترین نحو و آن طور که مورد نظر است انجام شود.

اما انتخاب و خرید پارتیشن اداری آن گونه که به نظر می رسد کار ساده ای نیست و نیاز به دقت، شناخت و توجه به نکات مهم در خرید پارتیشن اداری مناسب دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این مطلب برای علاقمندان نکات کلیدی را ارائه خواهیم کرد که با توجه به آن ها سیستم پارتیشن بندی ای را انتخاب کنند که سبب راحتی، فضایی سالم و تفکیک شده و مطابق با نیاز دکوراسیون محیط و کارمندان باشد.

فاکتورهای مهم در انتخاب و خرید پارتیشن

سیستم های پارتیشن بندی از نظر ساختار، متریال، شکل ظاهری و خواصی که ارائه می دهند متنوع هستند. بنابراین پیش از اقدام به خرید ابتدا نیازهای محیط خود را بشناسید. برای درک بهتر این نیازها فاکتورهایی که در زیر آمده است را به دقت بررسی کنید تا دریابید کدام نوع از پارتیشن با الزامات محیط کاری شما مطابقت دارد.

نیاز به کاهش صدا درمحیط کار

اندازه، شکل و متریال سیستم پارتیشن تأثیر مستقیم در کاهش صدا در محیط های شلوغ دارد. چنانچه نیاز به کاهش صدا و ایجاد محیطی مسکوت و آرام برای کارمندان خود دارید، پارتیشن بندی تمام قد و از کف به سقف را انتخاب کنید.

دومین گزینه در ایجاد خواص عایق صدا، در پارتیشن دو جداره یافت می شود. پارتیشن های دوجداره آکوستیک، طنین های صدا را حذف می کنند و عایق مؤثری برای نویزها و آلودگی های صوتی در محیط کار هستند.

شناخت ساختار و نوع پارتیشن

تنوع در ساختار پارتیشن و متریال و نوع طراحی آن بسیار زیاد است و امکان سفارشی سازی مطابق با محیط کاری فراهم است. انواع سیستم پارتیشن بندی عبارتند از:

پارتیشن آلومینیومی، پارتیشن شیشه ای، پارتیشن های تک جداره و دوجداره، پارتیشن پنلی از نوع MDF، پارتیشن فریم لس و پارتیشن پنل شیشه که همگی از انواع جداکننده هایی هستند که به صورت تاشو، کشویی و ثابت قابل سفارشند.

بر اساس نوع نیاز شما و میزان تطبیق با سایر المان های موجود در دفاتر کاری خود، می توانید گزینش را انجام دهید.

توجه به بودجه

بودجه ای که برای خرید پارتیشن در نظر دارید گزینه های شما را محدود می کند. در بین انواع پارتیشن، سیستم های شیشه ای و فریم لس هزینه برهستند و نیاز به نصب حرفه ای دارند.

برخی پارامترها چون وجود امکانات پیشرفته تر مانند درب هوشمند، تعداد جداره، ابعاد، کیفیت ساخت و نوع پنل شیشه ای که می تواند مات با طراحی سندبلاست، سکوریت، شیشه رنگی، شیشه هوشمند، لاکوبل و... باشد، همگی بر هزینه نهایی اثرگذارند. اگر با محدودیت در بودجه خرید مواجه هستید گزینه های مقرون به صرفه تر مانند پارتیشن های MDF ، می توانند کار تفکیک فضا را برایتان به خوبی انجام دهند.

سفارشی بودن

اجرای پارتیشن های ثابت و خرید آن برای ساختمان اجاره ای اغلب گزینه مناسبی نیست و ممکن است برای ساختمان جدید بلا استفاده بماند. اینکه چقدر می توانید فضای کاری خود را سفارشی کنید اغلب به مالکیت یا عدم مالکیت ساختمان بستگی دارد.

با این حال، پارتیشن های قابل حمل کاملاً مستقل و آماده نیز گزینه هایی هستند که در بازار وجود دارند و می توان آنها را با چند پیچ و بست ساده به دیوار نصب کرد. چنین پارتیشن ‌هایی معمولاً برای فضاهای اجاره ‌ای مناسب‌ تر هستند و در صورت نقل مکان به یک ساختمان جدید، قابلیت استفاده مجدد را دارند.

توجه به کیفیت متریال

توجه به کیفیت متریال در هر محصولی به خصوص پارتیشن ها از مهمترین پارامترهایی است که هنگام خرید باید مدنظر قرار گیرند. در ساختار پارتیشن بندی، کیفیت پروفیل آلومینیومی مستقیماً در طول عمر سازه اثرگذار است. نوع و کیفیت پنل نیز از دیگر فاکتورهای تعیین کننده کیفیت کلی سازه محسوب می شود.

پارتیشن های شیشه ای با شیشه سکوریت، اغلب ایمن ترین و جزو بادوام ترین ساختارها هستند. می دانید که ترکیب شیشه و آلومینیوم تا چه حد بدون دردسر و بادوام است. همچنین هزینه های نگهداری پایینی دارد و به راحتی می توان آن را نظافت کرد. به علاوه ضد زنگ است و در برابر رطوبت دچار پوسیدگی نخواهد شد. اگر کیفیت سازه برایتان اهمیت دارد، پارتیشن شیشه ای بهترین نوع است.

هماهنگی با دکوراسیون اداری

توجه به میزان هماهنگی پارتیشن با سایر المان ها ، تجهیزات و مبلمان اداری نیز از دیگر مواردی است که باید هنگام خرید لحاظ شود. پارتیشن بندی شیشه ای در اغلب دکوراسیون ها گزینه ای منعطف است به گونه ای که با بسیاری از بخش های یک شرکت همچون اتاق مدیریت و میز مدیریت، اتاق کنفرانس و میز کنفرانس، میز و همچنین صندلی های کارمندان هماهنگی خوبی ایجاد می کند.

قابلیت حمل و جابجایی

اگر قابلیت جابجایی و تحرک پارتیشن برایتان فاکتوری مهمتر از سایر خواص آن است و نیاز به ایجاد تغییر مداوم در چیدمان بخش های مختلف دارید، بدون شک پارتیشن های ثابت نمی تواند راه حلی مؤثر و کارآمد برای شما باشد.

پارتیشن متحرک دارای چرخ، برای راحتی در جابجایی است. مواد بکار رفته در آن نیز سبک تر است تا بتوان به راحتی آن را حرکت داد. نسل جدید پارتیشن های متحرک نوع ریلی و مولتی دایرکشنال هستند که در طول یک ریل، در یک و یا چند جهت جمع آوری می شوند و به راحتی می توان هنگام نیاز یک محیط پارتیشن شده را به فضایی بزرگتر تبدیل کرد.

تیم مجری پارتیشن

به عنوان آخرین نکته باید یادآور شد که خرید پارتیشن برای دفاتر به دلیل جلوه خاص مورد نیاز برای هر برند و شرکت، دارای حساسیت است و نیاز به طراحی خاص و سفارشی دارد که باید بر اساس نیازهای آن دفتر اجرا شود تا بیشترین میزان بهره وری از محیط را ارائه کند.

پیش از خرید حتماً در مورد مجری پارتیشن و نمونه کارهای اجرا شده توسط آن ها و میزان موفقیت در اجرا، رضایت مشتریان، کیفیت متریال بکار برده شده و درنهایت قیمت و اجرت نصب تحقیق کنید و با سایر رقبا مورد ارزیابی قرار دهید.

توجه کنید که سفارش و اجرای پارتیشن باید با دقت صورت بگیرد و کوچکترین جزئیات نیز باید به دقت بررسی شده و طرح ابتدایی به تأیید مشتری برسد.

با در نظر گرفتن تمام نکات مربوط به خرید پارتیشن اداری، می توانید گزینه ای را سفارش دهید که بیشترین انطباق با نیاز های یک محیط کاری و همچنین عملکرد خوب در ایجاد محیطی آرام را داشته باشد.

شرکت نوژن طراح، تولید کننده و مجری انواع پارتیشن و مبلمان اداری با بیش از سی سال سابقه در زمینه تولید و عرضه تجهیزات اداری است. این مجموعه با استفاده از طراحی های بروز و مطابق با الزامات دکوراسیون داخلی مورد نیاز دفاتر اقدام به تولید و اجرای سیستم های پارتیشن بندی ادارات و تولید مبلمان اداری نموده است.

جهت اطلاع از قیمت و خرید انواع مبلمان اداری به وب سایت رسمی نوژن به نشانی اینترنتی https://nujan.net/ مراجعه نموده و یا با تماس با شماره ۰۲۱۵۸۹۴۲ از مشاوره کارشناسان این مجموعه بهره مند شوید.

کد خبر 1663470

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: خرید پارتیشن اداری پارتیشن بندی مبلمان اداری پارتیشن ها محیط کار شیشه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۱۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات طرح ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای

امیر عبدوس درباره راهکارهای کاهش اثرات مخرب کیسه‌های پلاستیکی بر محیط زیست اظهارکرد: یکی از موضوعات مهم در این زمینه اهمیت تفکیک پسماند از مبدا و تحویل آن به به مراکز مجازی است که در ماه‌های اخیر از طریق برنامه های کاربردی اقدام به خرید پسماندهای قابل بازیافت شهروندان می‌کنند چراکه این کار به مراتب هزینه‌های کمتری نسبت به تفکیک آن‌ها در مقصد دارد.

وی یکی از راه‌های کاهش مصرف کیسه‌های پلاستیکی را به همراه داشتن کیسه‌های چند بار مصرف یا پارچه‌ای برای خرید ذکر کرد و گفت: اگر هنگام خرید ناگزیر به استفاده از کیسه‌های پلاستیکی بودیم، تلاش کنیم از کیسه‌های کمتری استفاده کنیم.

عبدوس درباره اقدامات سازمان محیط زیست برای کاهش مصرف کیسه‌های پلاستیکی توضیح داد: این سازمان در نخستین گام با همکاری وزارت صمت و فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بر اساس آیین‌نامه کاهش مصرف کیسه‌های پلاستیکی تلاش کرده است طی هفته زمین پاک (۳ تا ۹ اردیبهشت‌) کیسه‌های پلاستیکی به‌طور رایگان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای توزیع نشود تا مردم به استفاده از کیسه‌های چند بار مصرف و پارچه‌ای برای خرید ترغیب شوند.

مدیر کل دفتر مشارکت‌های مردمی و مسئولیت اجتماعی سازمان حفاظت محیط زیست در پاسخ به این پرسش که آیا پیش از این فروشگاه‌های زنجیره‌ای هیچ مبلغی را برای ارایه کیسه‌های پلاستیکی به مشتریان دریافت نمی‌کردند، پاسخ منفی داد و تصریح کرد: هزینه صرف شده برای ارایه این کیسه‌ها در حاشیه سود فروشگاه‌ها لحاظ می‌شد بنابراین قرار است طی هفته زمین پاک این مبلغ در فاکتور خرید لحاظ شود تا کسانی که از کیسه برای حمل خریدهای خود استفاده می‌کنند از مبلغ پرداخت شده برای آن اطلاع یابند این در حالیست که علت تمایل مردم برای خرید از برخی فروشگاه‌های زنجیره‌ای، کیفیت بالای کیسه‌های پلاستیکی آن‌هاست.

وی اضافه کرد: در این شرایط تلاش می‌شود با اجرای طرح آزمایشی ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای اثرات مخرب کیسه‌های پلاستیکی بر محیط زیست کاهش یابد.

عبدوس درباره علت استفاده کم از بیلبوردهای شهری برای اطلاع‌رسانی در زمینه این طرح و پیامدهای مصرف کیسه‌های پلاستیکی برای محیط زیست اظهارکرد: شهرداری تهران در یک حرکت سراسری از بیلبوردهای شهری برای اطلاع‌رسانی درباره برنامه کاربردی نوماند - که به منظور جمع‌آوری پسماند خشک شهروندان طراحی شده است- استفاده می‌کند. با بهره‌گیری از این نرم‌افزار کاربردی مردم پسماند خود را به پیمانکاران دارای مجوز تحویل می‌دهند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا بهتر نبود سازمان محیط زیست برای طرح ممنوعیت یک هفته‌ای عرضه کیسه‌های پلاستیکی علاوه بر رسانه‌های تصویری و مکتوب از ظرفیت بیلبوردهای شهری هم استفاده می‌کرد، اذعان کرد: این نظر، درست است البته اقدامات ما در این زمینه تازه شروع شده است و به‌طور قطع در مراحل بعد از ظرفیت بیلبوردهای شهری بیشتر بهره خواهیم برد.

عبدوس در پایان تاکید کرد: برای کاهش مصرف کیسه‌های پلاستیکی در هماهنگی کامل با اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران و سازمان مدیریت پسماند این شهرداری هستیم، با این حال برای اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی در این زمینه از همه رسانه‌ها استمداد می‌طلبیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • قیمت خرید تضمینی گندم را اصلاح کنید
  • نکات مهم قبل از انتخاب و خرید بهترین باربیکیوها
  • ادعای کارفرمایان به رعایت نکات ایمنی با نصب کپسول آتش نشانی
  • ساخت بلوک‌های بتنی از شیشه‌های دورریز توسط استارتاپ ایرانی
  • نکات مهم در خرید و استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • نیاز به ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های پیشگیری از سیل در اصفهان
  • جزییات طرح ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای