Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲ برادر که قرص‌های لاغری را آغشته به مواد روان‌گردان شیشه می‌کردند خبر داد و گفت: با تلاش مأموران این فرماندهی ۴ هزار قرص و ۱۳ کیلو مواد اولیه کشف شد. - اخبار استانها -

به گزارش  خبرگزاری تسنیم از ری و به نقل از پلیس، سرهنگ دوستعلی جلیلیان با اشاره فروش قرص‌های لاغری آغشته به شیشه اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با اشرافیت اطلاعاتی و هوشمندی هویت و محل اختفاء 2 برادر را که به تهیه و توزیع قرص‌های لاغری غیرمجاز حاوی مواد روان‌گردان شیشه می‌پرداختند شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از انجام هماهنگی‌های لازم تیم عملیات این پلیس به مخفیگاه متهمان اعزام و در یک عملیات ضربتی و منسجم هر 2 برادر را دستگیر کردند و در بازدید از این محل 4 هزار قرص بسته‌بندی‌شده آماده فروش و 13 کیلو مواد اولیه آغشته به مواد روان‌گردان شیشه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه گفت: این افراد سودجو و فرصت‌طلب با فروش این داروها مشتریان خود را به مواد روان‌گردان آلوده می‌کردند تا بدین ترتیب به خرید کالا از متهمان وابسته شوند.

انهدام باند شرکت هرمی در شهریار/ 18 نفر دستگیر شدندادعای رسانه‌های عبری: یک تیم از بانوان مبارز فلسطینی در کرانه باختری دستگیر شدندکشف بیش از یک تن مواد مخدر در بلوچستان/ 6 قاچاقچی دستگیر شدند

سرهنگ جلیلیان ابراز داشت: هر 2 متهم پس از اعتراف به جرم ارتکابی و تکمیل تحقیقات پلیسی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

وی به شهروندان توصیه کرد: داروهای پزشکی خود را فقط از داروخانه‌های معتبر و دارای مجوز تهیه کنند و از خرید این‌گونه داروها که در فضای حقیقی و مجازی تبلیغ می‌شوند خودداری کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده و تبلیغ توزیع دارو در فضای حقیقی و مجازی موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا با متخلفان برخوردهای قانونی صورت پذیرد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مواد روان گردان قرص های لاغری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۲۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار میلیاردی دارای اعلام قرمز پلیس اینترپل

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار سعید مطهری‌زاده از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای که مدت ۷ سال تحت تعقیب بود، خبر داد و اظهار داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران سازمان اطلاعات شهرستان شیروان یک نفر متهم به کلاهبرداری میلیاردی از تعدادی از شهروندان در این شهرستان شناسایی شد.

بیشتر بخوانید: کارچاق کن سابقه دار گرگان دستگیر شد

وی افزود: ماموران در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر کرده و به مقر پلیس انتقال دادند.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی، خاطرنشان کرد: این متهم دارای سوابق متعدد کلاهبرداری با مبالغ میلیاردی در استان خراسان رضوی است و به مدت ۷ سال متواری شده بود و به همین جهت از سوی پلیس بین‌الملل تحت تعقیب بود که با تیزهوشی ماموران پلیس شیروان دستگیر شد.

مطهری‌زاده در پایان گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228945 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی دارای اعلام قرمز پلیس اینترپل
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد
  • کلاهبردار میلیاردی دارای اعلام قرمز پلیس اینترپل دستگیر شد
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی بعد از ۷ سال ‌در شیروان
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • بازرس قلابی اتوبوسرانی در مشهد دستگیر شد
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه
  • عامل تیراندازی در کوار دستگیر شد
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد