Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از برگزاری دو ماهه جشن عاطفه‌ها در سال جاری خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، حبیب الله آسوده در نشست خبری دوشنبه 31 مرداد 1401 اعلام کرد : برنامه اصلی کمیته امداد امام خمینی در شهریور ماه برگزاری جشن شور عاطفه‌ها با رسالت مشارکت‌های مردمی جهت ارتقای دانش و تحصیل دانش‌آموزان و محصلان دانشگاهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد در خصوص کمک به تأمین تغذیه و معیشت نیازمندان ،گفت: این موضوع یکی از اهداف کمیته امداد است و در این راستا در جهت ترویج فرهنگ اطعام و احسان حسینی گام بر می‌داریم.
وی افزود : طرح اطعام مهدوی از ابتدای ماه رمضان امسال آغاز شد و میزان کمک‌های برنامه دو هزار میلیارد تومان بود و توانستیم با این کمک 24 میلیون اطعام برای نیازمندان آماده کنیم.
معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد ادامه داد : در ماه مبارک رمضان ، یک میلیون و 900 هزار بسته معیشتی در سطح کشور توسط خیرین و مراکز نیکوکاری گروه‌های مختلف اهدا شد. همچنین در طرح نذر قربانی که از عید قربان تا غدیر بود حدود 50000 رأس دام در سطح کشور توسط مراکز نیکوکاری و خیریه با کمک امداد توزیع شد.
وی اظهار داشت: تا پایان عید قربان 560 میلیارد تومان میزان کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده بود که به نسبت سال گذشته 57 درصد رشد کمک‌های مردمی داشتیم.
آسوده گفت: همچنین در خصوص طرح اطعام و احسان حسینی که از ماه محرم آغاز شده است و تا پایان ماه صفر ادامه دارد بر اساس آمارها تاکنون سیزده میلیون و هشتصد هزار پرس غذا توسط 2500 آشپزخانه فعال در کشور میان نیازمندان توزیع شده است و 9 هزار و 800 نفر نیز در این پویش همکاری کردند.
وی افزود: تاکنون ارزش کمک‌های جمع آوری شده دو هزار میلیارد تومان بوده و این در حالی است که سال گذشته هزار و 700 میلیارد تومان کمک مردمی جمع آوری شد و 40 میلیون پرس غذا میان نیازمندان توزیع شده بود.
معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد ادامه داد: همچنین در عید غدیر 7 میلیون و 500 پرس غذا در سطح کشور میان نیازمندان توزیع شد که از رشد 60 درصدی نسبت به سال گذشته برخوردار بوده است.
وی در خصوص جشن عاطفه‌ها گفت: این پویش در جهت ارتقا مشارکت مردم و کمک به تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان کمیته امداد راه اندازی شده است.
به گفته وی، در حال حاضر 700 هزار دانش آموز و 50 هزار دانشجو در سراسر کشور تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند.
آسوده تاکید کرد: جشن عاطفه‌ها در سال جاری از 15 مرداد ماه آغاز شده است و تا 15 مهرماه ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: جشن معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد جشن عاطفه ها توزیع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۲۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست امضای تفاهمنامه همکاری نهاد کتابخانه های عمومی کشور با کمیته امداد امام خمینی (ره) فردا یکشنبه ۹ اردیبهشت در دفتر مرکزی کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

این تفاهمنامه با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی، راه اندازی مراکز مشاوره در کتابخانه های عمومی و اجرای طرح «راه زندگی» با حضور مهدی رمضانی دبیر کل نهاد کتابخانه های عمومی کشور و رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

برنامه مورد اشاره فردا یکشنبه ۹ اردیبهشت از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در فتر مرکزی کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

کد خبر 6090181 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • فعالیت های حفظ و احیای منابع طبیعی درجنوب کرمان مردمی سازی می شود
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • دستگاه‌های مختلف مردمی و فرهنگی در انتخابات همکاری داشتند
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • اختصاص ۱۵ همت برای ۲۶ پروژه‌ پیشران معاونت علمی
  • اعزام بیش از ۲۰۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس