Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهنـدس محمد رضا سلاحی گفت: رویکرد اصلی از افتتـاح این پروژه‌ها افزایـش رضایت مندی، محرومیت زدایی و توسعه عادلانه زیرساخت‌های انرژی در حوزه برق و استفاده بهینه از زیرساخت‌ها و امکانات و منابع موجود و همچنین تامین برق مطمئن و پایدار مشترکان است.

او گفت: پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت امسال شامل طرح‌های توسعه‌ای از قبیل ایجاد انشعاب، نیرورسانی، افزایش قدرت، توسعه فیدر، روشنایی معابر و کاهش تلفات خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت: با بهره برداری از این پروژه‌ها ۳۰۰۰ خانوار در ۱۰ شهرستان از مزایای این طرح‌ها بهره‌مند خواهد شد.

سلاحی با بیان اینکه تمام روستا‌های بالای ۱۰ خانوار دارای کد آبادی تحت پوشش این شرکت تاکنون برقدار شده‌اند گفت: طی یک سال گذشته دو روستای عشایری که به تازگی کد گرفته بودند با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال برق‌رسانی شده است.

مدیر عامل شرکت توزیع برق شیراز گفت: در اجرای این پروژه‌ها برقراری انشعابات کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال اصلاح شبکه روستایی، با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال، نصب لوازم اندازه گیری با اعتبـار ۷۰ میلیارد ریال، توسـعه شبکه، اصلاح و بهینه سازی و نیـرو رسانی و روشنایی با اعتبار ۱۹۱ میلیارد ریال هزینه صورت گرفته و آماده بهره برداری است.

سلاحی گفت: در اجرای این پروژه‌ها تعداد ۸۰۰۰ پایه برق ۸۸۳ دستگاه ترانسفورماتور و ۳۲۱۳ دستگاه روشنایی معابر مورد استفاده قرار گرفته است و ۳۰۳ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و فشار متوسط احداث شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق شیراز در ادامه با اشاره به تاکیدات دولت در لحاظ کردن عدالت محوری و محرومیت زدایی گفت: در سال گذشته ۳۰۰ میلیارد ریال در زمینه اصلاح، ایمن سازی و توسعه بـرق ۷۰ روستای هدف هزینـه شده است و امسال نـیز ۳۵۰ میلیارد ریال در این بخش هزیـنه خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت توزیع برق شیراز پروژه برق رسانی میلیارد ریال پروژه ها برق شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۳۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۲۷ سازه آبخیزداری در استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، محمود قلی‌زاده با بیان اینکه این طرح‌ها بر اساس قرارداد منعقده با قرار گاه امام حسن مجتبی (ع) با اعتباری بالغ بر سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات این قرارگاه و همچنین از محل اعتبارات استانی در ۱۱ شهرستان اجرا خواهد شد، افزود: پیش‌بینی می‌شود در سفر دوم رئیس‌جمهور به استان اردبیل هم سه هزار میلیارد ریال اعتبار برای اجرای و تکمیل طرح‌های آبخیزداری این استان اختصاص داده شود که در صورت تحقق، این اعتبارات با پراکنش استانی توزیع خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه تاکنون در استان اردبیل ۹۲۷ طرح آبخیزداری اجرا شده است، افزود: سال گذشته در منطقه ارشق مشگین‌شهر سازه آبخیزداری با هدف تامین آب زراعی و توسعه آبیاری مدرن اجرا شد که این طرح منجر به توسعه کشت پسته، گردو و گل محمدی و همچنین مهاجرت معکوس روستاییان این منطقه شده است.
مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری استان اردبیل گفت: اجرای سازه‌های آبخیز علاوه بر ذخیره‌سازی آب منجر به مهار سیلاب و فرسایش خاک در استان شده و تلاش می‌کنیم با تامین اعتبارات لازم سازه‌های آبخیز را در نقاط سیل‌خیز استان احداث کنیم.
قلی‌زاده با بیان اینکه در ۲ سال اخیر بیش از ۲۰ میلیون متر مکعب آب در سازه‌های آبخیزداری این استان ذخیره‌سازی شده است، افزود: طرح‌های توسعه آبخیز استان با هدف حفظ و پایداری آب، افزایش ذخیره آب در حوضه آبخیز، جلوگیری از فرسایش خاک، تاخیر در روان آب‌ها و جلوگیری از سیل و تخریب مرتع و پوشش گیاهی در اولویت اجرا قرار گرفته است.
وی ذخیره نزولات آسمانی، کنترل سیلاب و فرسایش خاک، افزایش پوشش گیاهی و تغذیه آبخوان‌ها را از دیگر اهداف اجرای طرح‌های آبخیزداری ذکر کرد و گفت: احداث سازه‌های سنگی گابیونی، بند‌های زیرزمینی و دو منظوره پخش سیلاب و کنتور فارو از جمله اقدامات انجام گرفته در حوزه آبخیز استان است.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل از افتتاح ۲۶ سازه آبخیزداری و آبخوان‌داری با اعتبار بیش از ۲۰۹ میلیارد ریال در سال گذشته خبر داد و گفت: این طرح‌ها شامل اجرای عملیات آبخیزداری، مدیریت روان آب‌های سطحی و کنترل سیلاب بوده که در شهرستان‌های سرعین، کوثر، گرمی، اصلاندوز، اردبیل، خلخال، نیر و انگوت اجرا شد.
قلی‌زاده با اشاره به اینکه با افتتاح این طرح‌ها ۹۵۰ خانوار از مزایای آن در ۱۶ روستای استان بهره‌مند شدند، افزود: این اداره کل به منظور مدیریت و مهار سیلاب‌های احتمالی، اجرای طرح آبخیزداری در ۱۳ هزار هکتار در حوضه زیوه شهرستان گرمی را پیشنهاد کرد که برای مطالعه آن یک میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته و برای تکمیل مطالعات طرح، اعتبار مورد نیاز باید تامین شود.
وی همچنین با اشاره به تخصیص اعتبار از محل منابع محرومیت‌زدایی گفت: از محل منابع محرومیت‌زدایی تخصیص اعتبار به میزان ۲۶۶ میلیارد ریال برای اجرای سازه‌ها در شمال و جنوب استان پیگیری خواهد شد.

دیگر خبرها

  • نوسازی و توسعه خطوط جمع آوری فاضلاب بندرعباس ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد
  • جذب یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای بیماران خاص و صعب العلاج
  • افتتاح و آغاز به کار ۲۷۰ هزار میلیارد ریال طرح در ملایر
  • پرداخت ۱۵ هزار میلیارد ریال به حساب خرید برق شرکـت‌های توزیع
  • بزرگترین نیروگاه خورشیدی انشعابی استان تهران در مارلیک افتتاح شد
  • اجرای پروژه ذخیره آب در بندر امام‌حسن بوشهر
  • افتتاح کنفرانس بین‌المللی توزیع نیروی برق در زنجان
  • اینترنت کوانتومی و توسعه فناوری دسترسی رادیویی باز؛ پروژه‌های پرچمدار ستاد اتصال‌پذیری
  • اجرای ۲۷ سازه آبخیزداری در استان اردبیل
  • نیمی از رشد اقتصادی کشور مربوط به نفت و گاز است