Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام مهدی اکبری روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا گفت: بنیاد علوی به عنوان بازوی محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان اقدام به تهیه توزیع بسته‌های لبنیات در سراسر کشور کرده که بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، سهمیه شهرستان پاکدشت در دو مرحله ۱۰ هزار بسته است که توسط کمیته امداد، سرشبکه های گروه‌های مردمی، موسسات خیریه و گروه‌های جهادی با حفظ کرامات انسانی، در اختیار اقشار و خانواده های محروم پاکدشت قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: این بسته‌های لبنی شامل ماست، پنیر، خامه، شیر، کره و دیگر اقلام لبنی است که در سردخانه و در محیطی بهداشتی نگهداری شده و بین نیازمندان توزیع شد.
این مسئول اداره تبلیغات اسلامی پاکدشت گفت: ارزش هر یک از این بسته‌های لبنی ۷ میلیون ریال است که در مجموع، ۷۰ میلیارد ریال محصولات لبنی در سطح شهرستان توزیع گردید.

اکبری افزود: با تشکیل شبکه گروه‌های مردمی در پاکدشت، فهرست کاملی از نیازمندان و محرومین تهیه شده که بر اساس آن، اقلام معیشتی و حمایتی توزیع می‌شود تا از موازی‌کاری و یا از قلم افتادن برخی از خانواده‌های نیازمند و آبرومند جلوگیری شود.
پاکدشت با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

برچسب‌ها لبنیات بنیاد علوی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی کمیته امداد امام خمینی پاکدشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لبنیات بنیاد علوی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی لبنیات بنیاد علوی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی کمیته امداد امام خمینی پاکدشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۳۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای هزینه سالگرد اموات، برای کمک به خانواده زندانیان نیازمند


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، محققی نیا، مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان بیرجند گفت: علیرضا شایگان حدود ۱۵ میلیون تومان هزینه مراسم سالگرد فوت مادرش مرحومه سامانی را برای کمک به خانواده‌های نیازمند زندانیان اهدا کرد.


این خیر نیز گفت: به دلیل موقعیت شغلی ام، از نزدیک با مشکلات خانواده‌های زندانیان نیازمند در نبود سرپرست خانوارشان، آشنا هستم وبرای همین تصمیم گرفتم هزینه سالگرد فوت مادرم را برای کمک به این خانواده‌ها اهدا کنم.

دیگر خبرها

  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در «قرار دوازدهم» بقاع متبرکه گیلان
  • اهدای هزینه سالگرد اموات، برای کمک به خانواده زندانیان نیازمند
  • اعطای بسته حمایتی یک میلیارد تومانی به ۱۰۰ استاد منتخب شاگردپرور
  • اعطای بسته حمایتی معاونت علمی به یکصد استاد منتخب
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • زندانیان شاغل در روز کارگر هدیه گرفتند
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی