Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، سردار حسین رحیمی با تاکید بر اجرای طرح ساماندهی موتورسیکلت سواران در پایتخت، اظهار کرد: با توجه به حجم بالای وجود و تردد موتورسیکلت در سطح معابر، علیرغم تلاش‌های صورت گرفته، شاهد برخی تخلفات ترافیکی از جمله عبور از چراغ قرمز، حرکت در پیاده رو و... هستیم که بطور جد با این تخلفات برخورد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار رحیمی با اشاره به اینکه با توجه به قدرت مانور بالای موتورسیکلت این وسیله غالبا از سوی سارقان مورد استفاده قرار می‌گیرد، افزود: پوشاندن پلاک موتورسیکلت با تلق یا به هر وسیله و روش دیگری تخلف محسوب می‌شود و با متخلفان بطور جد برخورد می‌شود.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه تردد موتورسیکلت‌های بالای ۲۰۰ سی سی ممنوع و درصورت مشاهده توقیف خواهند شد، بیان کرد: دربحث ساماندهی موتورسیکلت سواران تاکنون طرح‌های سلبی و ایجابی بسیاری انجام گرفته است.

سردار حسین رحیمی با اشاره به اینکه دربرخی موارد مشاهده می‌شود برخی بانوان ترک نشین موتورسیکلت‌ها و سرنشینان خودروها فاقد حجاب و پوشش لازم و مناسب هستند، گفت: لازم است که شهروندان دقت لازم را درخصوص رعایت شئونات اسلامی داشته باشند.

وی افزود: پلیس در راستای مطالبات مردمی با مصادیق بدحجابی و بدپوششی برخورد خواهد کرد و این موضوع بطور جدی در دستور کار پلیس قرار دارد.

فرماندهی انتظامی تهران بزرگ یادآوری کرد: به صورت هدفمند طرح دستگیری سارقان تابلوهای راهنمایی و رانندگی در دستور کار پلیس‌های پیشگیری و راهور وجود دارد و در این زمنیه باندهایی دستگیر شده اند که غالبا پیمانکارانی بوده اند که در این حوزه فعالیت داشته اند.

کد خبر 699775 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها پلیس - نیروی انتظامی زنان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس نیروی انتظامی زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۴۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار هداوند خبرداد: کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد در اشتهارد

به گزارش خبرآنلاین البرز ؛ سردار "حمید هداوند" در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس بیان داشت: در پی دریافت اخباری مبنی بر انتقال میزان قابل توجهی مواد اولیه تولید لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق به یک واحد صنعتی در شهرک صنعتی اشتهارد، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: در ادامه ماموران با هماهنگی مقام قضائی به واحد صنعتی مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن موفق به کشف ۲۰ تن روغن نارگیل فله ای و ۵ تن سایر مواد اولیه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق شدند.
فرمانده انتظامی استان البرز تصریح کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شد.
سردار هداوند در پایان خاطرنشان کرد: کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای کشف شده را حدود ۲۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.
این مقام ارشد انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: شماره تلفن‌های ۱۱۰ و ۰۹۶۳۰۰ به صورت شبانه روزی آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان وظیفه شناس در حوزه قاچاق کالا است

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899802

دیگر خبرها

  • کشف پشت پرده تازه از برخوردهای تند با بی‌حجابی | این مشکل از اول انقلاب هم بوده است
  • سردار هداوند خبرداد: کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد در اشتهارد
  • گریه سردار رادان در میان حامیان برخورد با بی‌حجاب‌ها
  • سخنان مهم سردار رادان درباره جزئیات اجرای طرح جدید حجاب
  • پشت پرده برخورد‌های تند با پدیده بدحجابی
  • (ویدیو) هشدار مهم سردار رادان به رؤسای پلیس؛ مراقب باشید!
  • تجلیل پلیس ازراننده تاکسی که به بانوان باحجاب خدمات رایگان می دهد
  • هشدار پلیس راهور استان قم به موتورسواران متخلف
  • هشدار پلیس راهور قم به موتورسواران متخلف
  • کشف ۲تن شکر قاچاق در رودسر