Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ فرج‌الله اسداللهی اظهار کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر فروش قرص‌های غیرمجاز در یک عطاری در شهر نظرآباد، بررسی موضوع در دستور کار پلیس نظارت بر اماکن عمومی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام تحقیقات میدانی ابتدا از صحت خبر اطمینان حاصل کرده و سپس با هماهنگی مقام قضائی به واحد مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن ۲ هزار و ۵۵۰ عدد قرص غیرمجاز و حدود ۸ لیتر شربت متادون کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه گفت: متهم پس از تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ اسداللهی در پایان با بیان اینکه کارشناسان ارزش قرص‌های مکشوفه را حدود ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مواجهه با موارد مشابه موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

کد خبر 5570021

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانده انتظامی نظرآباد متادون عطاری بوشهر ویروس کرونا هفته دولت اربعین حسینی کرمانشاه گرگان خطبه های نماز جمعه اربعین 1401 آمار کرونا شیوع کرونا آزادگان جنگ تحمیلی اردبیل بیرجند روز خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۸۱۴۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد

سرهنگ سید قاسم موسوی فرمانده انتظامی شادگان گفت: روز گذشته به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی دریک عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

سرهنگ موسوی ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • کشف یک کارگاه تولید همبرگر غیر مجاز در نظرآباد
  • دستگیری ۲۲ عضو یک شرکت هرمی در نوشهر
  • کشف و توقیف ۲۵هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • دستگیری قاتل سه نفر از اعضای خانواده در شادگان
  • دستگیری ۲۲ نفر از اعضای یک شرکت هرمی در نوشهر
  • سارق دامهای سنگین در دام پلیس نور
  • دستگیری قاتل در شادگان/ ۳ نفر کشته شدند
  • کلاهبرداری از طریق جعل اسناد خودرو در نظرآباد
  • کشف ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در بستان آباد
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد